Wie nog meer in ronde 1??

Goede middag dames,

Alles goed met iedereen?
Weer een hoop nieuwe namen zie ik, leuk hoor!

@Suusmama: Zo je was inderdaad snel zwanger van je eerste kindje, in ronde 2 al.. Heb je het idee dat je nu zwanger bent? Wat voor kwaaltjes had je allemaal toen je zwanger was van je zoontje?
Erg leuk dat je je bij ons voegt!

@Polleke1979: Hoi meid, jaja nog een paar daagjes he! Ik heb a.s. zondag mijn NOD, jij op volgende week donderdag je NOD he? Nog veel last van kwaaltjes of zijn ze aan het afzakken? Ik heb vandaag toevallig net mijn testjes binnen gekregen, wacht het wel af, maar vind het toch wel makkelijk om ze in huis te hebben.

@pien75: Gezellig dat je met ons mee komt kletsen! Hoe meer zielen hoe meer vreugde he! Al 2 kindjes leuk hoor, jongens/meisjes? En welke leeftijd? Hoe snel was je zwanger van je twee kinderen? En nu voor de 3e, leuk hoor! Hopen dat jullie snel een positieve test krijgen!

@Poeh5: Welkom to the club hihi! Zozo voor nummer 5, net wat druifje zegt, lijkt me erg zwaar met 3 kleine kinderen maar ook wel erggg gezellig! En natuurlijk mag je gezellig meekletsen! Juist leuk ervaringen met elkaar delen! Je hebt 4 kinderen zei je, jongens/meisjes? Was je erg ziek van hun zwangerschappen en hoe snel was je zwanger?

@bloempjuh1985: Ahh meid jammer joh negatieve test!  Is je ongesteldheid nu helemaal goed doorgekomen dan? Omdat je in het begin alleen bruin bloed verlies had? Kwil je niet de wolken in praten maar kan zijn dat je ondanks je ongesteldheid wel zwanger bent he, vriendin van me had dat ook, was ervan uit gegaan niet zwanger te zijn maar een week na haar ongesteldheid  teste ze positief!  

@ Nikita, teddyboy & liefding63: Spannend he, nog een paar dagen! Ben zo benieuwd, jullie al veel  klachten? Heb  sinds  eergister last van een ongi gevoel dus ik zal het wel worden heb ik zo'n vaag vermoeden. Heb al wel de testen in huis dus zodra k overtijd ben gooien we er natuurlijk wel  even een testje tegenaan!

Wat een weertje vandaag he meiden, lekker slaap/hang weer haha! Heb dvd'tjes gekocht vorige week dus  wat mij betreft mag het de hele dag lekker  regenen, weleens lekker een dagje bankhangen hihi!
Hebben jullie nog leuke dingen gedaan dit weekend?
Gisteren waren vriendlief en ik even naar mijn ouders geweest, mijn zusje werkt in de horeca, had ze een doos met 50 wafels mee gekregen, dus wij hebben er ook mee gekregen, kunnen we ons lekker ziek eten haha!
Had van mijn moeder nog een boek over de zwangerschap gehad uit 1985, dat heeft ze gebruikt toen ze zwanger was van de eerste haha! Echt grappig om dat te zien, van die oude plaatjes en kleding enz!  

Liefs Maaike  

Even vergeten te vragen..
Bloempje25, zijn de rode duiveltjes al gearriveerd?

Liefs Maaike

Hoi allemaal,
Fijn dat ik ook mee mag kletsen, ondanks mijn leeftijd en aantal kids .
Mijn andere zwangerschappen gingen erg goed (weinig klachten) en heb ook nooit lang op een zwangerschap hoeven wachten. De eerste kwam zelfs zo'n 4 jaar te vroeg .

Ik heb 3 meisjes en een jongen (3e), en echt druk vind ik het niet, omdat er zo'n groot leeftijds verschil is, denk ik. En de oudste past geregeld op.
Ook heb ik nog 3 oppas kindjes. Maandagmorgen meisje van 3, dinsdag meisje van  3 en een uur haar grote zus en 3 dagen een jongetje van 4 maand, van 10.30 uur tot 15.00 uur.

Lijkt misschien best druk, maar ik vind het mee vallen.      

Oww ja, over het aantal slaapkamers.
Nou de oudste en de jongste hebben een eigen kamer, en de andere twee slapen samen.
Hoe dat met een 5e gaat zien we dan wel en we zijn op zoek naar een groter huis of misschien maar bij bouwen.

Hoi Poeh,

Natuurlijk mag je ondanks je leeftijd meepraten, en hoe meer kids, des te meer ervaring heb je en goeie tips voor ons hihi..

Groter huis of iets bij bouwen is altijd een oplossing ja!
Nou we horen er wel van als jullie een nieuwe woning hebben hihi!

Liefs Maaike

Hoi hoi,

ik dacht laat ik ook maar eens een berichtje plaatsen. Lees al even met jullie mee alleen de laatste dagen niet. Er was wel veel om bij te lezen zeg! Gezellig hoor!

Wij willen ook graag weer een kleine erbij. We hebben al een zoontje van 17 maanden. Mijn nod is waarschijnlijk 14 sept. De laatste paar keer was het namelijk niet meer precies 28 dagen.
Vorige maand had ik het gevoel dat ik zwanger was misselijk en moe, maar ben toen echt ongi geworden helaas. Vanaf die tijd hebben mijn man en ik afgesproken de condooms maar in het nachtkastje te laten liggen.
Vind het wel weer spannend! En ben heel benieuwd of een eventuele volgende zwangerschap het zelfde verloopt. Heb toen echt in mijn handje mogen klappen.

Met ons zoontje weet ik niet in welke ronde we zaten. Ik was in febr gestopt met de pil. Wilde eigenlijk 3 maanden ontpillen (voor mijn gevoel is een zwangerschap niet zo'n strak plan met al die hormonen nog in me lijf), maar we hebben het toen niet alle dagen veilig gedaan, maar werd uiteindelijk 5 maanden later zwanger.

Oja ik ben 25 jaar en fulltime huismoeder.

Liefs,

Haii firstmum,

Gezellig dat je ook met ons mee komt kletsen!
Leuk hoor dat je al een zoontje van 17 maanden hebt, hoe heet je zoontje?

Oh nog even spannend dus voor je, omdat je je NOD op 14 september hebt, enig idee of je zwanger bent of nog geen last van kwaaltjes?

Lekker hoor fulltime huismoeder, lekker voor je kindje zorgen.
Waar kom je eigelijk  vandaan?

Liefs

druk druk hier!

Hoop mama's! Hoe is het met jouzelf Maaike. je reageert zo lief op iedereen hihii..
maar hoe is het met jou?

Ik heb een btje koppijn.. Als het goed is komt morgen mijn ei.. maar denk toch van niet..
ik zie het wel!
Later!

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan