Wie nog meer in ronde 1??

Ja inderdaad Jazzie: Maaike hoe is het met jou?
Hier nog geen rode duivels gesignaleerd. Maar voel me ook niks anders als normaal...

Hee Jazzie,

Ik weet niet hoe het met me gaat op het moment, kheb zoveel kwaaltjes, kzal ze ff voor je opsommen
- ontzettend pijnlijke tepels, was een paar dagen weg, maar komt nu weer terug
- opgeblazen gevoel
- mijn buik nie meer zo goed in kunnen houden
- maagzuur al 3 dagen achter elkaar (heb in heel mijn leven 2x maagzuur gehad)
- weeig gevoel en sinds 2 dagen misselijk
- futloos, vandaag heel de dag op de bank gehangen
- buikpijn, krampen, gister links, nu rechts
- Alsmaar boeren
- Hoofdpijn

Ik moet pas a.s. zondag ongesteld worden, maar heb vandaag al 2x op het punt gestaan om toch een testje te wagen, maar ergens verwacht ik toch niet dat ik zwanger ben, en manlief wilt dat ik wacht tot na mijn NOD.
Je lijf kan je aardig goed voor de gek houden daarom!

Hoe gaat het verder met jou?
Je zei dat je hoofdpijn hebt, das minder ja!
Ohh spannend morgen je ei, gebruik je ook ovu-testen?
Jij was toch degene die tempratuurde? Hoe werkt dat eigelijk precies?

Liefs Maaike

Heeey Bloempje25,

Wat goed dat de rode duiveltjes er nog niet zijn! Spannend joh!
Je voelt je niet anders dan anders?
Gohh spannend hoor, wanneer wil je gaan testen?
Gaat verder alles goed met je?

Nou lees mijn verhaaltje aan Jazzie maar, khad hem net geplaatst en toen zag ik dat je ook vroeg hoe het met me ging..

Liefs

Pfoe.. ja.. Als je het zo leest zou ik zeggen ZWANGER!!
Maar helaas ken ik het.. en ik durf er dus ook echt geen zinnig woord over te zeggen.
Nu al testen is zinloos.. Je zult sowieso negatief testen want het is te vroeg.
vrijdag of zaterdag ok.. maar idd ik zou wachten tot na je NOD..
Een negatieve test is echt niet leuk.

tempen doe ik af en toe. maar dat komt omdat ik het wel vaker heb gedaan en weet hoe mijn temp om en nabij moet zijn. dus rond mijn ei.. en rond mijn NOD temp ik Dan heb ik een btje inzicht..
Tempen moet elke ochtend om dezelfde tijd en voor je uit bed komt als je het goed wil doen. In princiepe wordt tempen afgeraden als je net begint met zwanger worden.. om het goed te doen is het namelijk best intensief en maakt het  zwanger worden ook gelijk minder leuk.

Ik gebruik ook ovutesten.. maar die was nog negatief.. dus.. het zal nog niet zover zijn. Maar goed.. kan zo veranderen he?

Liefs Jazzie

@ Jazzie:
Ik ga inderdaad maar hard mijn best doen om te wachten tot zondag, dan heb ik mijn NOD en misschien heb k al die kwaaltjes wel omdat k ongi moet worden.
We zien het allemaal wel, een negatieve test is inderdaad niet leuk.

Ik was ook nog niet van plan om te gaan tempen hoor, was alleen benieuwd hoe het in zijn werk ging. Je kan dan aan de hand van je temperatuur zien of je zwanger bent dacht ik he? Als die niet meer daalt dan ben je zwanger ofzo?

Ik heb deze maand geen ovu-testen gebruikt, misschien volgende maand maar eens kijken. Ik heb van een vriendin wel een tip gekregen waaraan je kunt zien of je je eisprong hebt, dan heb je draaderig slijm ofzo, maar weet jij dat, zodra je dat slijm hebt of je dan al te laat ben of precies op tijd? Ik heb geen idee namelijk!
Jah ik hoop dat je snel je ei hebt, blijven testen zou ik zeggen haha!

Liefs

hai maaike ik begrijp wel dat je heel erg graag wil testen ik had het denk ik wel gedaan en denk inderdaad dar de kans erg groot is dat ie negatief is maar ben er nieuwgierig ik heb mij testen vrijdag besteld maar nu nog niet in huis er staat wel op de testen bij mij dat je 6 dagen voor je nod kunt testen ik denk dat ik wel eerder test mischien nie slim maar toch als ik ze donderdag heb dan test ik vrijdag ochtent oja ik ben trouwens 25 jaar ik zag dat het er niet bij stond in het rijtje ik heb ook een opgebazen gevoel mij buik is echt opgezet nou groetjes ben er benieuwt of je kan wachten met testen groetjes

Hallo allemaal

Wat een gezellige drukte wederom. Ik kan het lezen haast niet meer bijbenen.
Leuk dat er weer nieuwe meiden bij zijn gekomen. Altijd leuk, hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Maaike als ik het zo bij je lees dan zou ik zeggen dat je zwanger bent, maar goed je lichaam kan je goed voor de gek houden.. Ik kan ook inderdaad mijn buik niet meer inhouden, maar heb verder geen kwaaltjes meer. Van de 1 op de andere dag over.. Gewoon afwachten dus. Spannend hoor zondag je NOD, ik zal voor je duimen :)

Ik ben vandaag weer lekker aan het werk geweest, de kinderen waren erg druk. Het zal wel aan de verandering van het weer liggen. Nu zo lekker weer verder met filmpje kijken met mijn man. Blijft leuk klinken. We zijn 11 juli getrouwd (l)

Ladies allemaal een hele fijne avond en tot morgen, dan zal ik weer lezen en reageren

Groetjes Linda

Oe dus ook spannend liefding!

Maaike.. Het is zo dat je normaal na je ongi wat dikker soms iets geel slijm heb.. (een btje plakkerig..) dan in je vruchtbare dagen wordt je slijm dunner.. draderig.. (vind ik een btje moeilijk..) zeg maar gewoon net als eiwit.. Dus als je een ei uit het zijn schil haalt en wat er dan altijd nog na blijft druppen.. bij sommigen is het ook gewoon waterig zo dun.. dat zijn je vruchtbare dagen..
Na je ei wordt het weer wat dikker.. en vaak witter.

Je temp is met je ongi en de 1ste 2 weken laag.. na je ei gaat je temp 0,3-0,5 graden stijgen.. die blijft hoog tot je ongi.. als hij daalt wordt je ongi.. als hij hoger blijft dan ben je zwanger en blijft je temp de hele zwangerschap hoger!! ja en daaar gaan we voor toch?!

Heb ik je zo geholpen?

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan