A
Anoniem
Guest
Haii Dames,
Was ik weer, gezellig naar een vriendin geweest vanavond!
@Liefding63:
Ik heb vandaag inderdaad vaak op het punt gestaan om te testen, maar toch is het even verstandiger om te wachten, ga hard mijn best doen! Heb wel met manlief afgesproken als ik morgenochtend een testje doe en die is negatief dat ik dan pas maandag weer opnieuw mag testen!
Maar begin nu wel aan mezelf te twijfelen, had het er nog even met mijn vriendin over en die vond dat ik geobsedeerd ben van het zwanger worden, ze heeft geen ervaring in sex, heeft nog nooit geen vriendje gehad, en als ze iedere dag aan mij vraagt of ik al zwanger ben noem ik dat niet geobserdeerd of zie ik dit verkeerd?
Waar heb jij je testen nog besteld? En donderdag komen ze binnen, haha ben benieuwd of je de verleiding kan weerstaan hihi! Heb je een vermoeden dat je zwanger bent deze maand?
Met mijn testen kan ik 4 dagen voor mijn NOD testen, dus dat zou in principe morgenochtend zijn!
Oke je bent 25, leuke leeftijd, iedereen hier is een beetje van dezelfde leeftijd! Leuk hoor, had inderdaad nog niet eerder gehoord hoe oud je was dus nu weten we het dan eindelijk haha!
We wachten af he op zondag, hopen op een positieve test voor beide!
@Lindapruisscher:
Jah het gaat tamelijk snel hier met het babbelen haha, als je er een dag niet bent heb je veel om bij te lezen haha!
Als ik zo kijk naar mijn kwaaltjes zou ik het ook zeggen ja, maar ik voel me zo onzeker erover want ik heb die kwaaltjes niet de hele dag door, dat maakt het zo raar. Die misselijkheid was vanmiddag heel erg, en nu praktisch niks, daarom denk ik dat ik er maar vanuit ga dat het puur de hormonen zijn die door mijn lijf razen en dat er nog niet sprake is van een zwangerschap dan kan het alleen maar meevallen, maar stiekem hoop ik toch wel op een positieve test hoor!
Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk, nog een kersvers echtpaar dus haha! Mooie dag gehad met mooi weer? Leuk hoor!
Nou tot morgen weer, en werkse alvast voor morgen en weltruste hihi!
@Jazzie:
Ik denk dat als ik deze maand niet zwanger ben, volgende maand eens ga proberen met ovu-testen, ben wel benieuwd of ik dan daadwerkelijk vruchtbaar ben zodra ik dat draaderige slijm heb, niemand kan hier exact antwoord op geven dus we proberen het gewoon haha!
Wat betreft het tempen ben ik voldoende op de hoogte, ga het alleen zelf voorlopig nog niet doen, net wat je zegt het is behoorlijk intensief en ik ga pas echt tempen zodra dit echt nodig is.
Voorlopig doen we het gewoon op de natuurlijke manier, en met een ovu-testje en een zwangerschapstest haha!
Nou dames, ik ga nog even wat drinken en dan mijn bedje maareens opzoeken!
Tot morgen en voor alle dames die moeten werken morgen, WERKSE!
Slaap lekker!
Liefs