Wie nog meer in ronde 1??

Haii Dames,
Was ik weer, gezellig naar een vriendin geweest vanavond!

@Liefding63:
Ik heb vandaag inderdaad vaak op het punt gestaan om te testen, maar toch is het even verstandiger om te wachten, ga hard mijn best doen! Heb wel met manlief afgesproken als ik morgenochtend een testje doe en die is negatief dat ik dan pas maandag weer opnieuw mag testen!
Maar begin nu wel aan mezelf te twijfelen, had het er nog even met mijn vriendin over en die vond dat ik geobsedeerd ben van het zwanger worden, ze heeft geen ervaring in sex, heeft nog nooit geen vriendje gehad, en als ze iedere dag aan mij vraagt of ik al zwanger ben noem ik dat niet geobserdeerd of zie ik dit verkeerd?
Waar heb jij je testen nog besteld? En donderdag komen ze binnen, haha ben benieuwd of je de verleiding kan weerstaan hihi! Heb je een vermoeden dat je zwanger bent deze maand?
Met mijn testen kan ik 4 dagen voor mijn NOD testen, dus dat zou in principe morgenochtend zijn!
Oke je bent 25, leuke leeftijd, iedereen hier is een beetje van dezelfde leeftijd! Leuk hoor, had inderdaad nog niet eerder gehoord hoe oud je was dus nu weten we het dan eindelijk haha!
We wachten af he op zondag, hopen op een positieve test voor beide!

@Lindapruisscher:
Jah het gaat tamelijk snel hier met het babbelen haha, als je er een dag niet bent heb je veel om bij te lezen haha!
Als ik zo kijk naar mijn kwaaltjes zou ik het ook zeggen ja, maar ik voel me zo onzeker erover want ik heb die kwaaltjes niet de hele dag door, dat maakt het zo raar. Die misselijkheid was vanmiddag heel erg, en nu praktisch niks, daarom denk ik dat ik er maar vanuit ga dat het puur de hormonen zijn die door mijn lijf razen en dat er nog niet sprake is van een zwangerschap dan kan het alleen maar meevallen, maar stiekem hoop ik toch wel op een positieve test hoor!
Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk, nog een kersvers echtpaar dus haha! Mooie dag gehad met mooi weer? Leuk hoor!
Nou tot morgen weer, en werkse alvast voor morgen en weltruste hihi!

@Jazzie:
Ik denk dat als ik deze maand niet zwanger ben, volgende maand eens ga proberen met ovu-testen, ben wel benieuwd of ik dan daadwerkelijk vruchtbaar ben zodra ik dat draaderige slijm heb, niemand kan hier exact antwoord op geven dus we proberen het gewoon haha!
Wat betreft het tempen ben ik voldoende op de hoogte, ga het alleen zelf voorlopig nog niet doen, net wat je zegt het is behoorlijk intensief en ik ga pas echt tempen zodra dit echt nodig is.
Voorlopig doen we het gewoon op de natuurlijke manier, en met een ovu-testje en een zwangerschapstest haha!

Nou dames, ik ga nog even wat drinken en dan mijn bedje maareens opzoeken!
Tot morgen en voor alle dames die moeten werken morgen, WERKSE!

Slaap lekker!
Liefs

Hoi Maaike,

jeetje wat een kwaaltjes! Klinkt inderdaad alsof je zwanger bent, laten we het hopen.
Hier nog steeds geen rode duivels te bekennen. Ik had tot vorige week ook wat kwaaltjes, maar nu (bijna) niet meer. Nu op dit moment wel even het gevoel dat ik ongesteld ga worden, maar dat gevoel heb ik vorige week ook al gehad. Hoeft niks te zeggen dus. Maar hoop wel 1 ding: als ik niet zwanger ben laat die ongesteldheid maar komen, anders wordt m'n cyclus zo lang!

Is er al verder iemand op of over zijn NOD-dag heen? Heb even niet naar het lijstje gekeken.

Groetjes, Bloempje 25

hai maaike inderdaad erg flauw dat je vriendin elke dag vraagt of je zwanger bent want zo moet je meer aan denken en ik heb stiekem toch het gevoel dat ik zwanger ben maar durf het niet echt te hard te roepen want het is de eerste ronde en mischien is het ontpillen maar zou ergleuk zijn als we allebei een positieve test in handen hebben ik test mischien wel morgen vroeg als ik de testen vandaag krijg en jij ga je ook eerder testen want dat kan he met die testen zeggen ze maar lees ook bij veel mensen dat de test negatief is als je vroeg test en als je de dag van nod dan is ie wel positief maar goed ik hou je op de hoogte en jij mij ook ? groetjes

dag dames,

na zo'n anderhalf jaar afwezigheid meld ik me weer hier op het forum. in maart 2007 testte ik in ronde 12 eindelijk positief terwijl we net in de medische molen terecht waren gekomen: toch nog spontaan zwanger (ondanks 2 negatieve samenlevingstesten!)! op 10 november 2007 is uiteindelijk onze gezonde zoon geboren. het gaat fantastisch met hem, en willen we heel graag snel een tweede.

sinds de bevalling ben ik daarom niet meer aan anticonceptie begonnen. omdat ik borstvoeding geef (inmiddels nog 2 keer per dag, ik ben aan het afbouwen)  ben ik nog steeds niet ongesteld geweest, dus de kans dat ik zwanger word is best klein (dat is ook de voornaamste reden dat ik nu na bijna 10 maanden borstvoeden aan het afbouwen ben, de wens  om een tweede wordt steeds sterker en dus moet mijn cyclus weer op gang komen).

daarom meld ik me maar bij jullie als 1e-ronde-probeerders, omdat ik geen idee heb wanneer mijn eerste eisprong weer zal zijn (ik weet natuurlijk pas dat die geweest is  als ik daarna ongesteld word). ik vind het wel heel leuk om mee te praten met andere kinderwensers, vorige keer heb ik dat heel fijn gevonden.

er is trouwens een heel klein kansje dat ik al zwanger ben... gisteren las ik namelijk op het najaar 2007-moeders-forum dat er een aantal meiden alweer zwanger is en toen dacht ik opeens 'laat ik ook eens testen, je weet maar nooit, misschien heb ik inmiddels al een keer een eisprong gehad en is het meteen raak'.
ik had nog een digitale claerbluetest liggen en tot mijn grote verbazing gaf die aan 'zwanger'! ik dus meteen mijn man gebeld en die kwam in de lunchpauze naar huis, we waren zo blij!

maar voor ik de verloskundige ging bellen (ik weet tenslotte niet wanneer m'n eisprong was en hoever ik zou zijn dus moest wsl. een termijnecho laten maken) leek het me safe om nog een keer te testen. die test gaf dus 'niet zwanger' aan. dus ik naar de apotheek om een ouderwetse streepjestest te kopen, en ook daaruit kwam een negatief resultaat, helaas...

toen heb ik de klantenservice van clearblue gebeld, want ik wist het niet meer... ik heb de eerste test namelijk goed gedaan en alle symbolen e.d. deden 't precies zoals in de gebruiksaanwijzing. ook was de test nog houdbaar tot november, dus niet te oud. dus die dame zei dat  het kan zijn dat ik  heel pril zwanger ben en dat het hcg-hormoon-niveau daarom nog heel erg schommelt. en verder dat ochtendurine veel geconcentreerder is dan middagurine en dat het misschien daarom 's middags minder hcg bevatte (in ieder geval onder de testwaarde). zij adviseerde me om 3 dagen te wachten (in die tijd verdubbelt het hcg-hormaan-niveau zich als je daadwerkelijk zwanger bent) en dus vrijdagochtend weer te testen.

maar natuurlijk heb ik niet zoveel geduld en dus vanmorgen getest met supergeconcentreerde ochtendurine (expres weinig gedronken gisteravond en vannacht): zowel de streepjestest als de digitale test waren weer negatief, helaas...

ik ben behoorlijk verdrietig, want ik wil zo graag een tweede en was gisteren zo blij met het positieve resultaat. zeker omdat we op onze zoon zo lang hebben moeten wachten, en daar was/ben ik bij een tweede ook zo bang voor... en  even  leek het erop dat we deze keer geluk zouden hebben.

maar goed, ik ga vrijdagochtend nog eens testen, wie weet...

jullie allemaal ook veel succes met zwanger worden, ik duim voor jullie!

groetjes,
*bijnaeenbaby*

Nou bloempje31, heb je al getest dan? Kan niet alles even goed bij houden. Staat soms zoveel!!!
Aanstaand weekend wordt het wel heel spannend met alle NOD's.
SUCCES

hai meiden ik heb net de testen binnen gehad van sensie test en kon niet langer wachten deze testen kan je 6 dagen voor je nod uitvoeren en hij gaf negatief aan dus ga er maar van uit dat ik zondag ongi wordt helaas groetjes

Ohhh liefding, jammer joh! Nou hopen dat je te vroeg hebt getest en dat je alsnog een positieve test in handen krijgt. Welke had je nou precies besteld?
Ik ga proberen te wachten tot zaterdag maar of dat lukt haha!
Ik reageer later even op de rest!
Liefs

hai maaike ik heb dezelfde testen als jou alleen deze zijn ultra sensietest kun je ipv 4 dagen voor je nod al 6 dagen voor je nod uitvoeren maar ja groetjes

Terug
Bovenaan