Hallo allemaal dames,
Nou hieronder weer voor iedereen een berichtje haha!
@ bloempje25:
Jeetje wat goed dat de RD (rode duiveltjes) nog steeds niet gearriveerd zijn, zal het dan toch zo zijn?
Wanneer ga je testen of probeer je nog te wachten?
Kan me inderdaad voorstellen dat het wel even moeilijk is, laat die ongesteldheid inderdaad maar komen als je niet zwanger bent, kan je weer naar de volgende ronde.
Nou we gaan voor je duimen, houd je ons op de hoogte?
@Liefding63:
Jah ik word er echt een beetje niet goed van, hele dagen dat gevraag, mijn zusje begint ookal, maar khad er wel mooi tuk. Kmoest een testje van der doen, kzei das goed als die negatief is krijg ik een nieuwe van je he? Jah das goed zei ze, dus nu heb k een nieuwe test haha!
Zoals je kon lezen heb ik dus een testje gedaan vandaag, maar kon eigelijk pas vanaf 4 dagen voor mijn NOD testen, 1 dag te vroeg dus, en heb niet met ochtendurine getest dus tis zowiso te vroeg en dan zit er te weinig van dat hormoon in je urine. We wachten af, heb met manlief afgesproken dat ik pas weer zondag of maandag ga testen.
Jij ook negatief getest he? Balen hoor, nou hopen dat de eerst volgende test wel een dikke streep geeft he!
Nog veel last van kwaaltjes?
@bijnaeenbaby:
Zo das wel mooi dat jullie van je eerste kindje alsnog op de spontane manier zwanger zijn geworden!
Oh dat is wel even vervelend dat je niet meer ongesteld bent geworden na je bevalling, maar dat betekend niet dat je onvruchtbaar bent natuurlijk, dus wie weet..
Wat jammer trouwens dat die testen niet zwanger aangaven, maar wel raar dan dat die ene test dat wel aangaf, is daar een verklaring voor dan?
Nou meid succes met het zwanger worden, en hou je ons op de hoogte?
@ firstmum:
Leuke naam Rafael.
Ben benieuwd of jullie deze maand een positieve test in handen zullen hebben, zal wel erg mooi zijn!
Je hoeft je natuurlijk niet beroerd te voelen he!
Ik denk inderdaad ook dat mijn lijf me behoorlijk voor de gek houd, ik denk aan de ene kant ja ik ben zwanger maar aan de andere kant ook weer niet. Vriendlief zegt ook je bent veelste vroeg met testen geweest dus wacht nog maar even af tot maandag dan testen we opnieuw!
Ik wil inderdaad graag zwanger worden en dat speelt ook wel mee, ach we zien het wel, eerst maar hopen dat mijn ongesteldheid uit blijft hihi!
@ Maatje1:
Jah ik heb ook wel last van misselijkheidsklachten, maar niet alleen in de ochtenden. Moet ook zeggen dat de een of andere dag heel erg veel scheelt.
Heb ook wel andere dingen die gewoon 'raar' zijn, heb al 2 jaar een hond en opeens kan ik die brokken niet meer ruiken zo vies!
En popcorn ben ik opeens helemaal verslaafd aan, kan iedere dag wel vis eten, allemaal van die dingen waar ik normaal gesproken niet zo'n behoefte aan heb, maar jah toch was de test negatief!
Ach we wachten op de positieve test he, wanneer ga je testen?
Nou tot horens maar weer iedereen!
Liefs Maaike