Wie nog meer in ronde 1??

Nou meiden, ik heb ook maar een testje gedaan, maar helaas negatief.
Ook ik ga er maar vanuit dat we gewoon ongesteld worden deze maand.

liefs

Hoi Maaike,

ons zoontje heet Rafael en we komen uit Gelderland.

Voel me nu eigenlijk niet anders dan anders. Dus we wachten wel af.
Vorige maand had ik al wel last van die kwaaltjes, maar dat zegt eigenlijk niets. Want je kan zo maar voor de gek gehouden worden. Door je eigen lichaam! Ik denk dat dat komt omdat je het zo graag wilt.
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik er zeker de eerste 6 maanden geen last van gehad.

Hoi bijnaeenbaby,

toch ook wel lekker hoor zolang niet ongi. Ik heb   16 maanden bv gegeven, maar was zes weken na de bevalling alweer voor de eerste x ongi en daarna bijna elke 28 dagen.
Had jij voor de zwangerschap een regelmatige cyclus? Als je nog niet ongesteld bent geworden, wil natuurlijk niet zeggen dat je op dit moment niet vruchtbaar bent.
In ieder geval toch succes gewenst, maar pin je eigen er niet zo op vast. dan wordt je alleen maar meer teleurgesteld.

Liefs,

Hoi,

Ik ben ook met de 1e ronde bezig. Ik ben 4 augustus gestopt met de pil. Heb mijn eisprong gevoeld en daarvoor geklust en ook tijdens... dus hopelijk raak.Heb een paar dagen rare onderbuik gehad en hele zere tepels. Ben sinds vanmorgen straal misselijke en dit komt dan met vlagen. Het is even weg en dan begint het weer.
Dus ik weet niet of dt bij ontpillen hoort of dat het na 1 keer al raak is. Ik ga als ik vandaag of morgen niet ongi wordt vrijdag een test doen.
Ik zit nu trouwens op dag 28.
Heeft iemand anders ook misselijkheids klachten?
groetjes Maatje

Hallo allemaal dames,
Nou hieronder weer voor iedereen een berichtje haha!

@ bloempje25:
Jeetje wat goed dat de RD (rode duiveltjes) nog steeds niet gearriveerd zijn, zal het dan toch zo zijn?
Wanneer ga je testen of probeer je nog te wachten?
Kan me inderdaad voorstellen dat het wel even moeilijk is, laat die ongesteldheid inderdaad maar komen als je niet zwanger bent, kan je weer naar de volgende ronde.
Nou we gaan voor je duimen, houd je ons op de hoogte?

@Liefding63:
Jah ik word er echt een beetje niet goed van, hele dagen dat gevraag, mijn zusje begint ookal, maar khad er wel mooi tuk. Kmoest een testje van der doen, kzei das goed als die negatief is krijg ik een nieuwe van je he? Jah das goed zei ze, dus nu heb k een nieuwe test haha!
Zoals je kon lezen heb ik dus een testje gedaan vandaag, maar kon eigelijk pas vanaf 4 dagen voor mijn NOD testen, 1 dag te vroeg dus, en heb niet met ochtendurine getest dus tis zowiso te vroeg en dan zit er te weinig van dat hormoon in je urine. We wachten af, heb met manlief afgesproken dat ik pas weer zondag of maandag ga testen.
Jij ook negatief getest he? Balen hoor, nou hopen dat de eerst volgende test wel een dikke streep geeft he!
Nog veel last van kwaaltjes?

@bijnaeenbaby:
Zo das wel mooi dat jullie van je eerste kindje alsnog op de spontane manier zwanger zijn geworden!
Oh dat is wel even vervelend dat je niet meer ongesteld bent geworden na je bevalling, maar dat betekend niet dat je onvruchtbaar bent natuurlijk, dus wie weet..
Wat jammer trouwens dat die testen niet zwanger aangaven, maar wel raar dan dat die ene test dat wel aangaf, is daar een verklaring voor dan?
Nou meid succes met het zwanger worden, en hou je ons op de hoogte?

@ firstmum:
Leuke naam Rafael.
Ben benieuwd of jullie deze maand een positieve test in handen zullen hebben, zal wel erg mooi zijn!
Je hoeft je natuurlijk niet beroerd te voelen he!
Ik denk inderdaad ook dat mijn lijf me behoorlijk voor de gek houd, ik denk aan de ene kant ja ik ben zwanger maar aan de andere kant ook weer niet. Vriendlief zegt ook je bent veelste vroeg met testen geweest dus wacht nog maar even af tot maandag dan testen we opnieuw!
Ik wil inderdaad graag zwanger worden en dat speelt ook wel mee, ach we zien het wel, eerst maar hopen dat mijn ongesteldheid uit blijft hihi!

@ Maatje1:
Jah ik heb ook wel last van misselijkheidsklachten, maar niet alleen in de ochtenden. Moet ook zeggen dat de een of andere dag heel erg veel scheelt.
Heb ook wel andere dingen die gewoon 'raar' zijn, heb al 2 jaar een hond en opeens kan ik die brokken niet meer ruiken zo vies!
En popcorn ben ik opeens helemaal verslaafd aan, kan iedere dag wel vis eten, allemaal van die dingen waar ik normaal gesproken niet zo'n behoefte aan heb, maar jah toch was de test negatief!
Ach we wachten op de positieve test he, wanneer ga je testen?

Nou tot horens maar weer iedereen!
Liefs Maaike

Hoi Firstmum,

Ja op zich wel fijn, geen ongi. Alleen wel lastig dat ik nu dus geen idee heb of en zo ja wanneer ik vruchtbaar ben. Voor mijn zwangerschap hed ik een hele regelmatige cyclus van 28-30 dagen, meteen na het stoppen met de pil al. En voordat ik aan de pil gign had ik ook een regelmaitge cyclus. Dus wsl. is het echt door de borstvoedingshormonen dat het tot nu toe weg is gebleven, of vanwege een zwangerschap... Al durf ik daar na de negatieve test van vanmorgen niet meer echt op te hopen, maar het blijft toch in mijn achterhoofd zitten  
Maar ik vind het nu wel anders dan de eerste keer om er mee bezig te zijn, en jij? Het is toch een luxe als je al een lief klein kereltje hebt, vind je niet? Hoe oud is jouw zoontje?
Veel succes met zwanger worden!

Hoi Maaike,

Spannend hoor, jij gaat dus zondag weer testen. Ik weet nog hoe spannend het was toen ik net gestopt was met de pil. Meteen de eerste maand over tijd en toen die test... Helaas was ik toen dus niet zwanger, maar ik hoop echt voor je dat jij het wel bent! Er zijn er genoeg bij wie het meteen de eerste maand raak is hoor! En die misselijkheid zou een goed teken kunnen zijn. Alhoewel ik helemaal niets mertke toen ik zwanger was, ik wilde zelfs wachten met testen omdat ik dacht dat het toch niet zo zou zijn en dat de ongi wel snel zou komen (wilde na 12 maanden niet weer zo'n teleurstelling, als je een test doet heb je toch weer hoop). Maar mijn man haalde me over en toen was het dus zo! Ik heb de eerste 2 weken na de test ook niets gemerkt, en toen ik  6,5 week zwanger was werd ik opeens misselijk! Alsof er een knop omgezet werd. en met 13,5 weken werd de knop opeens weer uitgezet en was het weg!  
Jouw  verhaal over de veranderde smaak klinkt heel bekend en lijkt me  wel positief: ik wilde tijdens die missleijke periode echt geen vlees of vis of vettige dingen, ik kon van de geur daarvan echt al over mijn nek gaan (letterlijk). en toen de missleijkheid stopte had ik enorme zin in vette vis (haring, markreel etc.) en dat is mijn hele zwangerschap gebleven.
Ik las dat jij ook opeens zin in vis hebt, dus wie weet ben je wel zwanger... Ik duim voor je!!

En natuurlijk duim ik ook voor alle andere meiden hier, veel succes allemaal!

Groetjes,
*bijnaeenbaby*

hai maaike jammer dat hij negatief is maar denk dat we allebei te vroeg getest hebben ik wacht nu echt tot maandag of dinsdag te vorige keer testen ik pas op een donderdag bij mij eerste zwangerschap en ik heb nergens meer last van alleen mij tepels zijn gevoelig als ik ronde 2 in ga dan klets ik nog wel mee maar minder vaak ik zit namelijk soms 4 keer per dag op het forum ook savonds net voor ik ga slapen / klussen en denk dan zoveel aan zwanger worden dat ik savonds minder op het forum ga zitten ja na mij ongi en ook gezelliger voor mij man nou groetjes

Hai liefding

Ik ga ook lekker wachten tot na mijn NOD, maak mezelf alleen maar gek zo. Maar ik moet zeggen dat die negatieve test wel goed heeft gedaan zo ga je er toch meer vanuit dat je ongi word en ben je er iets minder mee bezig.
Ik ga ook minder op het forum kijken als k gewoon ongi word, vanaf volgende week ga ik waarschijnlijk weer werken dus dan kan ik mijn gedachten ook ergens anders op vestigen!

Liefs

Terug
Bovenaan