Wie nog meer in ronde 1??

Leuk dat er mee wordt geleefd!
Ben inmiddels nog steeds niet ongi!
Heb nog geen test gedaan. Ik denk dat ik vrijdag ga testen als ik dan nog niet ongi ben. Heb zaterdagavond een feestje en als ik dan toch zwanger ben kan ik niet drinken, anders had ik tot zondag willen wachten met testen. Maar dan kan ik toch beter daarvoor al testen.
Maaike toch maar getest? Kon je het niet meer uithouden? Moeilijk he? Vooral met al jou kwaaltjes, dan wordt je toch erg nieuwsgierig! Ik vond de dagen in het begin ook heel langzaam gaan, maar de laatste  1,5 week gaat heel snel. Kan daardoor ook langer wachten met testen.

Heb nog geen test gedaan. Ik denk dat ik vrijdag ga testen als ik dan nog niet ongi ben. Heb zaterdagavond een feestje en als ik dan toch zwanger ben kan ik niet drinken, anders had ik tot zondag willen wachten met testen. Maar dan kan ik toch beter daarvoor al testen.
Maaike toch maar getest? Kon je het niet meer uithouden? Moeilijk he? Vooral met al jou kwaaltjes, dan wordt je toch erg nieuwsgierig! Ik vond de dagen in het begin ook heel langzaam gaan, maar de laatste  1,5 week gaat heel snel. Kan daardoor ook langer wachten met testen.

Wat een spanning hier!!
Maaike het is ook wel erg vroeg om nu al te testen hoor.. Heb je je ei gevoeld of zo..
Tja ik hoop toch op goed nieuws.. maar soms is het beter om je in te stellen dat je ongi wordt..
Ik had vorige maand ook mega veel kwaaltjes.. en wist dat ik niet zwanger KON zijn.. dat kan ook van het ontpillen komen.!

Ik had vandaag een positieve ovulatie test! dus .. ik mag bijna gaan wachten.

Hoop nog! Ik duim voor jullie..

Liefs Jazzie

@ Bloempje25.
Jeetje nog steeds geen RD.. heb je het idee dat je zwanger bent?
Verstandig om inderdaad even een testje je te doen voordat je naar dat feestje gaat, dan kan je toch een beetje op het alcoholgebruik letten dan!
Zou wel super zijn hoor als je positief test!
Ik kon het opzich nog wel uithouden hoor om niet te testen maar werd een beetje niet goed van mijn omgeving, soms werd ik 1 of 2 keer gevraagd of ik al zwanger was, k wist toch al bijna zeker dat ik negatief zou testen en toen mijn zusje het vroeg of ik wou testen dacht ik van nou dan doen we het maar ben ik gelijk van dat gezeik af ook.
Word er echt een beetje niet goed van, denk ook bij mezelf hebben die nog nooit een biologieboek doorgelezen!

@jazzie:
Ik heb inderdaad te vroeg getest, zou in principe al wel kunnen nu maar dan volgensmij met ochtendurine en dat heb ik niet gedaan. Ik ga er gewoon van uit dat ik ongesteld word, mocht het nou zo zijn dat ik maandag nog niet ongesteld ben, misschien dat ik dan een testje doe of anders woensdag ofzo. Ik wacht het even af allemaal.
We hebben wel op de juiste dagen geklust maar mja of het gelijk raak is, dat is even de vraag natuurlijk, kan inderdaad net zo goed van het ontpillen afkomen!
Jij nog veranderingen? Nog steeds hoofdpijn? En wat goed trouwens dat je een positieve ovu-test had! Word klussen dan vanavond hihi!

Echt te grappig voor woorden: in onze stad, bij pets place hebben ze een aktie voor dierendag, alle dieren worden dan op die dag getrouwd, dan is er een notaris aanwezig voor de huwelijkscertificaten, en alles is gratis. We zaten is te bedenken dat het toch wel erg leuk is om onze schat te laten trouwen met der vriendje haha!
Moeten er nog maareens goed overna denken hihi!
We gaan nu even met de hond lopen, tot zometeen misschien en anders tot morgen!

Liefs Maaike

Hallo dames,

Weer een boel om bij te lezen errug leuk  Wat een spanning voor iedereen nu de NOD's er allemaal aan komen. Die van mij is as dinsdag, al mijn kwaaltjes zijn nu weg. Heb nergens meer last van, dus zal wel gewoon ongesteld worden helaas. Maar goed het is nog maar ronde 1. Maar ik denk als ik dinsdag niet ongi wordt dat ik erg graag wil testen. Heb mezelf voorgenomen om dan te wachten tot vrijdag. Nu maar hopen dat ik het volhou..

En heeft iemand enig idee hoe het kan dat ik precies op de dag van mijn eisprong bruine afscheiding had?? Echt vrij veel en een paar dagen lang... Hoop niet dat dit iets ergs is ofzo.. Ik hoop dat jullie het weten.

Voor jullie allemaal, heel veel succes en nog een fijne avond. Ik ga er morgenavond weer voor zitten om alles bij te lezen

Groetjes Linda

Hoi Maaike,

ik heb helemaal niet het idee dat ik zwanger ben, omdat ik me niks ander voel. 2 weken geleden had ik wel een paar kwaaltjes, maar nu nergens meer last van.
Maar stiekem hoop ik het natuurlijk wel...
Jij moet nu wachten tot zondag/maandag, spannend hoor! Ik kan me voorstellen dat het een stuk spannender is door al die kwaaltjes.
Ik denk nu wel iedere keer als ik een zwangere vrouw of iemand met een baby zie lopen: Dat wil ik ook!!!
Laten we hopen dat het voor ons allemaal snel zover is!

Groetjes, Bloempje25

Nou meiden,
Weer leuk nieuws, we gingen net toch met de hond lopen en vrienden van ons gingen ook mee met hun hond, ze hadden ons wat te vertellen, ze zijn zwanger!
Erg leuk voor hun, maar moest wel even slikken, baalde er eigelijk best van dat mijn test negatief was, ben gewoon een beetje down hierdoor!
Nou weer genoeg geklaag, straks lekker naar bed, een nachtje slapen zal me goed doen.

Liefs

Terug
Bovenaan