Wie nog meer in ronde 1??

quote: maaike1987 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-09-2008 22:58:20'));

Nou meiden,
Weer leuk nieuws, we gingen net toch met de hond lopen en vrienden van ons gingen ook mee met hun hond, ze hadden ons wat te vertellen, ze zijn zwanger!
Erg leuk voor hun, maar moest wel even slikken, baalde er eigelijk best van dat mijn test negatief was, ben gewoon een beetje down hierdoor!
Nou weer genoeg geklaag, straks lekker naar bed, een nachtje slapen zal me goed doen.

Liefs

Hoi Maaike,

Dat zal inderdaad wel even slikken zijn voor je!! Maar wie weet heb jij volgende week een positieve test in je handen.. Zondag is je NOD toch?? Gewoon rustig afwachten en het is nog maar ronde 1, dus gaat vast goed komen. En jullie kindjes zullen waarschijnlijk wel dichtbij elkaar zitten. Dat is natuurlijk heel erg leuk..
Nou, ik hoop dat je je al iets beter voelt, ik ga voor je duimen voor een positieve test...

Groetjes Linda

Hoi allemaal,

Maaike: Ja dat was wel even slikken denk ik. Maar misschien kom jij over een poosje met goed nieuws en kunnen jullie samen 'zwangeren'.

Verder vind ik het wel spannend met al die tests, heb zelf nog nooit een ovu-test gedaan, zou er veel te veel van in de stres raken.

Heb vanmorgen lekker het rijk alleen, mijn jongste is naar de peuterspeelzaal. Zit ze vanmorgen bij me achter op de fiets, zegt ze:'Lekker naar school, lekker rustig zonder mama.' Wel heb ik ooit!!!!  

Probeer nog even een lijstje tussen te plakken, hoop dat het lukt.

naam                                  
leeftijd
kindje
ronde
nod        

bloempje25            
 25
1
1
1  sept        

nikita        
 21
1
1
7 sept

teddyboy
 25
2
1
7 sept

maaike1987
 21
1
1
7 sept

liefding63
 ?
2
1
7 sept

lindapruisscher
23              
1                  
 1              
9    sept      

pien
33
3
1
9 sept

poeh5
33
5
1
13 sept

jazzie
25
2
1
17 sept

suusmama
34
2
1
19 sept

bloempjuh1985
23
1
1
24 sept

kwebbel80                  
27              
2                  
2                
28    sept

druifje1
23
1
2
30 sept

missy1979
29
1
1
?

Gelukt!!

Succes allemaal!!!!

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
Ik ga vanmiddag ff appart reageren weer op iedereen, moet zo eerst ff met moeders naar de kaakchirurg..
Tot vanmiddag!
Liefs

Hallo Maaike,

Mijn vriend en ik willen ook graag een (eerste) kindje, ik ben 32 en ik ben  begin augustus gestopt met de pil.

Leek me leuk en informatief om met lotgenoten te 'kletsen'. Misschien een domme vraag hoor; maar wat betekend NOD.

Ik heb misschien gelijk al een onderwerp: sinds ik gestopt ben, is de sex minder... het lijkt wel of mijn vriend teveel druk voelt om te presteren terwijl ik de vrijpartijen zoveel mogelijk 'gewoon' en 'hetzelfde' probeer te houden. Hij  heeft in de afgelopen 6 weken maar een paar keer een orgasme gehad (volgens mij maar 3 keer!), als dat zo door gaat kan ik een zwangerschap voorlopig nog wel op m'n buik schrijven...

Groetjes Gerda

Hallo ik zal me eerst maar even voorstellen ik ben bibi en ik ben 33. Ik heb al een kindje van 1,5. Zij was in 1x raak. Ook voor mij is dit de eerste ronde   en ik mijn od is 6 september en eerlijk ik denk wel dat ik weer zwanger ben. Maaike ik zou  niet zo depri zijn hoor! Ik wil je niet blij maken met een dooie mus, maar  bij mijn eerste duurde het 5 dagen na  dat ik ongi zou moeten worden dat de test positief was. Ik ga nu ook pas maandag testen, hoewel ik dat ook  nu het liefst zou willen doen en dan kan het zijn dat  ik dan nog niets weet. Ik haat het wachten.

Gerda
Nod = Niet Ongesteldheids Dag
Dag waarop je ongi moet worden maar niet wil natuurlijk!

Het probleem met minder sex ken ik niet eerder andersom, maar dat komt ook omdat we blij zijn om van die condoom af te zijn. Ik slikte namelijk niet de pil. Lijkt mij wel lastig, kan je niet proberen om alles heel romantisch te maken of juist niet te vertellen wanneer je vruchtbare dagen zijn, dus maak het eerst allemaal maar gewoon spontaan.

Hallo Dames,

Net even met moeders de stad in geweest. Wou even voor die vriendin van me een boxpakje kopen om haar te feliciteren maar het viel echt tegen zeg, amper leuke kleertjes te krijgen en alleen maar kleine maatjes (48-50).
Vant weekend nog maareens een poging wagen!

@lindapruisscher:
Zondag is inderdaad mijn NOD, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ik gewoon ongesteld word. Heb al ongi buikpijn dus kan de klok er waarschijnlijk op gelijk zetten dat ik ongesteld word.
Is inderdaad wel leuk als we toch nog eventjes zwanger zijn samen, ik kan wel weer een hoop van haar leren als ze al bevallen is een kindje heeft.
Ik vind het ook wel erg leuk voor hun, alleen ik merk wel dat het veel impact op me heeft gehad, ik wist dat ze ermee bezig waren maar nu het echt zo is is het toch wel even flink slikken!
Schaam me er gewoon voor dat ik zo reageer, had dit niet verwacht (heb tegen hun gewoon heel leuk gereageerd hoor want gun het ze van harte!)

@Poeh5:
Ik zou inderdaad met die ovu-testen wel heel gestresst raken, maar als je het 1x doet op de dag waarop je denkt dat je je eitje hebt, weet je wel zeker dat je het goed gevoeld hebt! Ik heb namelijk van dat draaderige slijm maar niemand kan me nou echt vertellen wanneer je vruchtbaar bent, op dat moment, of zodra dat slijm weg is of misschien zelfs daarvoor al, daarom zou ik weleens een ovu-test willen gebruiken.
Haha wat een leuke opmerking van je jongste haha, ben je de ochtend toch een beetje doorgekomen, lijkt me wel stilletjes hoor opeens je jongste ookal naar de peuterspeelzaal.

@Gerda1976:
Ohh wat leuk, welcome to the club.
Je NOD is je niet ongesteldheids dag, dus kortom de dag waarop je ongesteld moet worden maar we hopen natuurlijk dat we op die dag niet ongesteld worden!
Qua seks, tsjah mannen krijgen vaak het idee dat ze alleen maar seks mogen hebben voor een kindje, dat ze verplicht moeten vrijen, misschien eens goed met je vriend erover praten en kijken wat er aan de hand is en wat eraan veranderd kan worden.
Wat betreft het klaarkomen, tsjah dat is vervelend, is daar een reden voor dan? Maar in principe hoeft je vriend maar 1x klaar te komen om je te bevruchten dus nu hopen natuurlijk dat hij je op de juiste dag bevrucht heeft.
Wanneer moet je ongesteld worden?

Liefs Maaike

Hoi Bibi,

Leuk dat je ook met ons mee komt praten.
Je vertelde dat je een kindje van 1,5 hebt, leuk hoor, heb je een zoontje of een dochtertje?
Onze NOD liggen allemaal heel dichtbij elkaar, spannend allemaal!
Maar waarom heb je het idee dat je nu zwanger bent, heb je zwangerschapsverschijnselen?
Ik denk dat ik wel ongesteld ga worden dit weekend, heb ongi krampen, maar wat betreft die negatieve test daar maak ik me geen zorgen over, ik weet dat ik zowiso te vroeg getest heb, mocht mijn ongesteldheid uitblijven dan ga ik zeker opnieuw testen maar ik vrees dat de rooie duiveltjes gewoon zullen ariveren!

Hou je ons op de hoogte? Nog 2 dagen en dan heb je je NOD, ben benieuwd en ik ga voor je duimen!
Liefs Maaike

Terug
Bovenaan