Wie nog meer in ronde 1??

Hallo meiden,

Aha... nou mijn NOD is pas 21 september.

En het vrijen romantisch houden is juist iets wat ik probeer, ik hou me (nog) niet zo bezig met vruchtbare dagen, anders ben ik juist bang dat het een obsessie voor me wordt. Ik wil dit namelijk al zo lang! Ik dacht als we gewoon doorgaan met regelmatig vrijen dan hebben we sowieso wel kans dat het gaat lukken, maar ja als de sex niet lukt dan kan ik nog wel even moeten wachten vrees ik...

Groetjes Gerda

Hoi Gerda,

Ik herken er inderdaad wel wat in terug, hieronder  mijn verhaal..

Toen ik mijn vriend net leerde kennen was ons seksleven heel erg goed, geen problemen ermee, altijd zin..
Totdat ik 3,5 jaar geleden mijn enkel brak. De laatste 3,5 jaar heb ik niet anders als gesukkeld met die enkel en ben in die periode 8 keer geopereerd.
Ik heb 3 maanden gefixeerd gezeten in een frame, wat ook niet echt bevorderend werkte, hieronder de link:
Illizarov frame
We wouden al 2 jaar lang een kindje, maar dat kon steeds niet omdat er weer een operatie gepland stond.
Mijn zin in seks veranderde zo erg dat ik het gewoon begon te haten, ik verafschuwde het, en mijn vriend mocht blij zijn als hij 1 keer in de 3 maanden een keer mocht.

Hoe erg ik het ook vond voor mijn vriend, ik had er geen behoefte naar en daar hebben we vaak ruzie over gehad.
Ik moet zeggen dat ik het wel erg knap van mijn vriend vindt dat hij nu wel de moeite voor mij wilt doen om toch seks te hebben voor een kindje, maar toch merk ik nog steeds dat ik er niks om geef, echt heel erg raar!
Ik merk wel als ik vaker seks heb dat ik dan wel de plezier er van in begin te zien, en stoppen met de pil heeft ook wel wat veranderd.

Maar ik wil hiermee alleen maar zeggen dat het andersom ook net zo goed kan, en dat praten een hoop goed doet!
Je weet dan tenminste wat er bij iemand in zijn hoofd omgaat en zo kan je naar een oplossing zoeken, samen of eventueel alleen.

Liefs Maaike

Maaike.. even tussendoor...
Koop niet TE kleine pakjes! ga als minimum voor 50 anders 56..
de kindjes zijn als het goed gaat bij de geboorte rond de 50 cm.. maar binnen een maand al richting de 56. maat 44 is voor vroeg geboorte..
En daar gaan we natuurlijk niet van uit.

Ik zal straks even verder lezen... kan de teksten soms maar moeilijk in mijn hoofd verwerken..

Liefs Jazzie

Ik heb het pakje ook niet gekocht, ga vant weekend even kijken.
Ze hadden weinig leuke pakjes ook, ga maareens bij prenatal kijken daar hebben ze wel veel keus altijd!
Komt vant weekend helemaal goed!
Morgen even gelnagels laten zetten, word weer een druk dagje, om half 9 fysio, dan naar mijn moeder toe, en smiddags dan die nagels laten zetten!

Hallo,

helaas vanmiddag toch ongesteld geworden .   Had anders morgenochtend willen testen, maar had al wel verwacht dat ik niet zwanger zou zijn.
Ik kan dus gelijk door naar de volgende maand.
Als ik uitga van een normale cyclus is 2 oktober mijn volgende NOD en als ik uitga van een cyclus van 31 dagen, die ik nu had dan is het 5 okt.
Nou ik ben benieuwd wie de 1e is waar een  komt te staan

Succes allemaal!

Groetjes, Bloempje25

Ohh jammer zeg dat de  gearriveerd zijn!
Nieuwe ronde met volop nieuwe kansen he, we gaan duimen voor de volgende maand!
Liefs

Haii dames,

Nog veranderingen plaats gevonden?
Het is rustig op dit topic vandaag!

Liefs

Hi ladies!!

Ow wat spannend al die NOD's!!!! Ik leef met jullie mee... ik hoop dat er al meiden positief mogen testen! Eigenlijk, als je goed nadenkt zou er toch altijd wel 1 van die miljoenen zaadjes een eitje kunnen bevruchten???? Maar zo makkelijk is het schijnbaar toch niet voor die zaadjes... en moeten we soms ietsjes meer geduld hebben als we zelf zouden willen...
Ik ben nu volop ongi, duurt de laatste tijd erg lang, soms wel 1,5 week. Niet heftig hoor, het suddert wat aan. Maar wat wel een voordeel is, is dat je dan ook alweer bijna voor het echie kan zodra het over is  hihi.. Ik heb volgende week zondag mijn vruchtbaarste dag alweer en het lijkt nog maar zo kort geleden dat ik de eerste drupjes bloed zag... het gaat best hard eigenlijk!! Behalve de 2 wachtweken dan...
Noujaaaahh.. we zien allemaal wel! Vaak hoor ik dat je er niet zoveel mee bezig moet zijn maar dat is makkeliijk gezegd als buitenstaander!! Als ze zelf graag een kleintje willen kunnen ze ook aan niks anders denken!
Ik moet trouwens zeggen dat ik het nu we voor een tweede gaan, het weer net zo spannend en speciaal vind als met de eerste!!!
Meiden, ik duim weer voor jullie!
Groetjes Kwebbel80

Terug
Bovenaan