Wie nog meer in ronde 1??

Hallo allemaal,

Ik ben zelf 29 jaar. Mijn man 30. We wonen (ook) in Zeeland.
We zijn afgelopen juni getrouwd en willen nu graag een kindje.
Mijn man heeft lang getwijfeld of hij wel kinderen wilt.
Het is een echte binnenvetter en van de week (dinsdag) was hij vrij (ploegdienst) en
ik moest werken.
Ik kwam thuis en we zaten lekker te eten en kletsen.
Ineens zegt hij dat hij heeft zitten surfen (meestal naar games of muziek en zo) dus geen trigger voor mij.
Zegt hij dat hij oa op zwanger.nu heeft zitten kijken.
Dat was dus wel duidelijk.
Ik was een beetje overdonderd. 's avonds tijdens de hond uitlaten vraag ik hem, "moet ik nou vanavond de pil nog slikken of niet?"
zeg hij ineens ach waarom nog.
Dus nu zijn we gestart. wel even kijken wat betreft tellen en kijken.
Ben nooit echt heel regelmatig geweest dus wie weet.
Ik heb wel 15 jaar lang de pil geslikt dus geen idee hoe lang ik nu moet wachten voor dat "alles" uit mijn lijf is?
Iemand van jullie een idee?
Groetjes
Missy

Heeyy!

Wat een gezellig groepje hier! En veel jonge meiden valt me op.. leuk!! Ikzelf ben dus 27 en ben dus volgens de begrippen van tegenwoordig een  best jong moedertje, maar ik vind het heerlijk!!
Ik heb vanmiddag al een test gekocht bij de kruidvat, ik kon het niet laten haha! Als ik maandag nog niet ongi ben ga ik denk ik testen. Mijn cyclus is normaal altijd netjes 28 dagen alleen vorige maand 29, ben benieuwd dus dit keer!
Ik weet niet eens meer precies hoe ik me voelde toen ik net zwanger was van mn zoontje, wat weeeig geloof ik en veeeel plassen. Tsjah, dat heb ik nu ook maar ik kan net zo goed ongi worden, je lichaam kan je idd behoorlijk voor de gek houden!!
En over het ontpillen: volgens mij maakt het niet zo veel uit als je al 15 jaar de pil hebt geslikt, ik had ook ruim 12 jaar de pil geslikt en was na 3 rondes zwanger de eerste keer (was miskraam..) dus het zegt volgens mij niks als je zolang aan de pil bent geweest.
Wanneer hebben jullie je NOD? Is het misschien leuk om een schema te maken, net als wel es in andere topics gebeurt? Kan je leuk zien wie er wanneer zn NOD heeft.. is maar een optie hoor!!
He de groetjes maar weer!

Hoi meiden,

Ohhh leuk meiden uit Zeeland, die zie je inderdaad niet veel.
Waar uit zeeland komen jullie? Ik uit Walcheren..

Wat betreft het ontpillen ik weet het niet, ben 8 jaar aan de pil geweest maar het enigste wat ik zo appart vind is dat er zoveel meiden zijn hier die precies dezelfde klachten hebben.. daarom begin ik een beetje te twijfelen of ik wel daadwerkelijk zwanger ben.

Zo'n lijstje lijkt me wel leuk om te maken, wie heeft hier ervaring mee haha?
Ik wil wel een poging wagen, en als het er niet uit ziet mag een ander het doen haha!

Wat voor werk doen jullie allemaal en hoe wonen jullie?
Ik werk als klantadviseur voor een overheidsinstelling, het UWV, en we wonen in een appartementje. Hebben 2 slaapkamers waarvan er nu 1-tje leeg staat. Tis een groot appartement maar we willen volgend jaar toch wel opzoek gaan naar een eengezinswoning.

Liefs Maaike

hai maaike ja ik weet waar je die testen kunt bestellen ik heb het op gezocht op google ik weet niet hoe de site heet maar effe een vraagje ik denk elke dag wel aan zwanger worden is het bij jou ook zo dat je er veel mee bezig bent ik kan gewoon niet tegen mezelf zelf zeggen van nou vandaag denk ik er niet aan erg he groetjes

Naam                                           NOD
Maaike1987                     7 september
Kwebbel80                    31 augustus
Missy1979                             Onbekend
Druifje1                                       Onbekend
Bloempjuh1985        24 september
Teddyboy                           7 september
Liefding63                          7 september
Nikita1234                          5 september
Jazzie                                 17 september
Lindapruisscher        9 september
Bloempje25                     1 september

Zoo hier het NOD- lijstje.
Mocht er iets niet goed zijn dan eventjes aangeven of zelf veranderen!
Had hem uitgebreider maar kreeg hem er niet op.. heel vaag..

Liefs Maaike

Heey liefding,

Ohhh mooi dat je de testen hebt gevonden!

Ik heb het inderdaad ook hoor dat ik de hele dag aan zwanger worden denk, kan aan bijna niks anders denken. Ben er teveel mee bezig, maar jah net wat je zegt je kan niet even een knop omdraaien!
Maar ja wat kan je eraan veranderen he? Ik denk dat het vrij normaal is dat je er veel mee bezig bent, tis natuurlijk een hele stap die je zet!

Liefs

hallo meiden ja ik vind zon schema ook erg leuk maar dan wel hopelijk allemaal lachende smiles wie kan dat schema maken mij nod is 7 sept groetjes

hai maaike leuk hoor da schema toen ik zwanger wilde worden van mij zoontje toen dacht ik er ook heel de dag aan maar gelukkig toch snel zwanger groetjes

Terug
Bovenaan