Wie nog meer in ronde 1??

hoi ,
ik heb een probleempje aan mijn lijf ! haha
ik heb al een hele dag verschrikkelijke spierpijn in mijn buik ( vooral aan de rechterkant ) maar ik heb helemaal geen zware inspanningen gedaan .
Mijn man denkt dat het een kwaaltje zou kunnen zijn door een zwangerschap maar ik denk toch dat het daar iets te vroeg voor is . Mijn eisprong is nog maar 2 of 3 dagen geleden ! Ik weet dat het stom is van mij , maar toch blijf je hopen dat het een teken zou kunnen zijn .
Dom he van mij !
weten jullie soms wat het zou kunnen zijn ?
Groetjes Lins

Hallo allemaal!!

Het was inderdaad even rustig hier.. En ook ik ben daar schuldig aan. Ik heb het erg druk gehad met van alles en nog wat.. Ook prive aantal dingen gebeurd wat ook wat aan me vreet. Maar goed ik probeer overal boven te staan en verder te klussen voor onze grote wens.

Mijn schoonzusje is inmiddels bevallen ik heb er weer een prachtig nichtje bij... Zijn vanavond even op kraamvisite geweest. Zo lief zo'n klein mensje waar alles al op en aan zit, wat een wonder!!  

@Lins: Ik weet niet zo goed waar jouw kwaaltjes vandaan kunnen komen. Ik heb wel al geleerd dat je lichaam je goed voor de gek kan houden. Het blijft afwachten en alleen een test geeft de echte zekerheid.

Wie van jullie zou mijn leeftijd kunnen veranderen in de lijst. Ik ben nu 24 jaar!!
We hebben trouwens een nieuw bed, dus dat wordt nog meer klussen haha geen gekraak meer :)

Fijne avond allemaal

Liefs Linda

naam            
leeftijd    
kindje              
ronde            
nod                    
 zwanger
uitgerekend

bbtje
33        
2
1

maaike1987
21
1
1

17 mei 2009

nikita        
21
1
1
7 sept

jazzie
25
2
1
17 sept

27 mei 2009

suusmama
34
2
1
19 sept

gerda1976
32
1
1
21 sept

bloempjuh 1985
23
1
1
24 sept

kwebbel80
27
2
2
28 sept

missy1979
29
1
1
28 sept

druifje1
23
1
2
30 sept

bloempje25
25
1
2
2 okt

zoetteke
29
4
1
5 okt

maatje1
24
1
2
7 okt

teddyboy
25
2
2
?

firstmum
25
2
2
10 okt

peetje1982
26
1
4
11 okt

lindapruischer
24
1
2
15 okt

liefding63
25
2
2
12-15 okt

pien
33
3
2
15 0kt

poeh
33
5
2
15 okt

bereke
26
1
1
27 okt

haha dat lukt me nog wel, alleen niet om er iemand bij te zetten, dan komt alles er schots en scheef op te staan. Iemand daarvoor een tip?

Voor alle niet zwangere  meiden misschien interessant:   heb een topic geplaats met zwangerschapskansen. Zeer de moeite waard om even een kijkje te nemen!

Liefs,

geeft niks hoor First mum.. Het klopte voor mij wel! hihihi..
Maakt niet uit!
Duimen draaien nog voor jullie meiden!

Linda .. nog gefeliciteerd met je nichtje!

Liefs Jazzie

Hallo meiden!!

Nou ik heb vanmorgen een test gedaan na een nacht niet slapen... ik moest ELK half uur plassen!! Dus dacht misschien een blaasontsteking te hebben (heb ook verhoging) en moest dus in een potje plassen. Toen dacht ik als dat toch doe, kan ik er net zo goed een test ingooien!! Ik heb zondag namelijk mn NOD en voel eigenlijk 1,5 week al dat het wel eens raak zou kunnen zijn!! Er kwam al snel een lichtblauw streepje, maar die verdween ook weer na een minuutje of 2... heel vaag!! Ik denk dat ik te vroeg heb getest.. en mn urine was natuurlijk ook niet zo geconcentreerd omdat ik de hele nacht heb moeten plassen!!
Heb net mn urine bij de dr. ingeleverd en ik kan ze om 2 uur terugbellen. Ik vroeg ze nog een test te doen, maar dat kost 12 euro en kan ik dus net zo goed zelf doen, maar dan na een paar dagen, dat adviseerde zij ook.
Nouuuuu dus een heel verhaal... maar zou ik er van uit mogen gaan dat ik zwanger ben?? Wat denken jullie?????
We zaten in ronde 2 dus suuuuuper snel al zeg ik het zelf..
 Meiden.. tot spreeks!!
Groetjes Kwebbel

hallo meiden,

ik heb weer ff de tijd om alles bij te lezen en te reageren.
ben dinsdag bij me oma geweest en het ging beter dan iedereen vertelde dus hoeft me niet te veel zorgen te maken gelukkig!!!!!

@ linda
geweldig he een nieuw bed. wij hebben laatst ook een nieuwe aangeschaft en hem gelijk ingewijd. ik moest natuurlijk zeker weten dat ie niet kraakte, anders had ik hem terug gebracht hahaha!!

ik ben nog eens goed gaan rekenen en ben er achter gekomen dat ik vandaag een eitje heb. dus vandaag zo snel mogelijk als het kan klussen. het zal wel pas vanavond worden  .   vanmorgen was te vroeg voor hem. half 6 ging mijn wekkertje weer, morgen hellaas ook weer.
ik had net wel wat pijn in me buik zal vast van de eisprong zijn, ik heb het vermoeden dat me eisprong s avonds plaatsvind omdat ik dan de meeste steeken heb.

over het roken heb ik met mezelf een afspraak gemaakt. omdat we zelf onze sigeretten draaien, draai ik elke dag een sigaret minder. heb ik me pakje leeg dan heb ik pech. dan ben ik maar sago. ( ik heb nu al medelijden met me man en pleegdochter hehe )

groetjes
peetje

was nog wat vergeten
@kwebbel
ik hoop voor je dat je zwanger bent en dat van het streepje is wel raar ja.
maar voor als je toch een blaasonsteking heb, heb ik nog een receptje voor naast de antibiotica. pers 3 sinasappels en een citroen twee keer per dag. is veel beter dan die kuurtjes bij me hielp het altijd.
succes vandaag.

groejtes
peetje

Kwebbel: ik duim in elk geval voor je! Hou ons op de hoogte hé!

Peetje: is een heel goed voornemen hoor! Is toch echt niet makkelijk hé, om te stoppen...

Aan alle dames die ondertussen ongesteld zijn geworden: veel succes in de volgende ronde!!!!!!!!
Aan alle zwangere dames: geniet ervan en proficiat!!!!!!!

Hopelijk word ik zondag ongesteld en kunnen we daarna eindelijk aan ronde 1 beginnen!

Terug
Bovenaan