Wie nog meer in ronde 1??

Hey meiden,

Nou gister had ik mijn NOD en nog geen rode duivels te bekennen of tekens van een zwangerschap.. Behalve dat ik nu meer witte afscheiding heb.. Maar ja dat kan ook 2 dingen betekenen..

Sinds gister heb ik lekker vakantie dus heerlijk uitgeslapen gister en vandaag. Dat had ik echt ff nodig! Morgen ga ik met mijn vriend een weekendje weg dus ben vandaag nog ff aan het huishouden zodat we weer een opgeruimd huis thuis komen. En heb de tassen al half ingepakt.. Wat sleept een mens toch altijd veel zooi mee..

Bij elk steekje/krampje denk ik.. Zou het dan toch? Ik zit mezelf helemaal op te fokken. Net als mijn vriend trouwens die bijna elk uur smst om te vragen of ik al wat voel..

Ik heb in ieder geval de zwangerschapstesten al ingepakt. Heb er eentje apotheekhuismerk en eentje van clear blue. Mocht de goedkope nou een streepje geven wil ik voor de bevestiging nog die andere doen. Er vanuit gaande dat ik natuurlijk zaterdag nog niet ongesteld ben! En mocht het wel zo zijn heb ik ook maar tampons ingepakt..

Pff ik haat die onzekerheid! Misschien houdt mijn lichaam me wel gewoon voor de gek!

Voor de meiden die binnenkort hun NOD hebben alvast succes en hopen op goed nieuws natuurlijk!

Liefs, Bloempjuh

ow ja ben pas maandag terug dus dan zullen jullie wel meer horen!

Bloempje: hopelijk is het raak en krijgen we maandag een superblij bericht van je! Ik duim  

Hai Dames!

Was ik ook weer eens. Ben een tijdje niet op de computer geweest...had het druk met heel veel andere dingen. Wat een spannende verhalen hier allemaal over wel/ geen blauwe streepjes, trekkerig gevoel en overschreden NOD'S!! Ik hoop dat er deze maand weer een paar zwanger zijn!
Ik zit nu op dag 27 en heb nog geen idee wat het gaat worden deze maand! Heb de afgelopen 4 dagen klein beetje last gehad van gevoelige tepels (alleen als ik er aan zat) en ik had ook ineens een puistjes-uitbraak. En best wel veel witte afscheiding.
De zere tepels zijn sinds vandaag in een keer over (beetje gek, iemand ervaring???). Vorige maand had ik echt pijnlijke opgezette borsten en zere tepels en nu bijna niks!
Ook sinds paar dagen wat vage ongi-krampen. Die komen ook met vlagen.
Er zit helaas niks anders op dan afwachten tot volgende week.  A.s. zondag zit ik op 30 dagen, maar ik wacht zeker met testen tot 32 of 33 dagen. Dat is dan rond 30 september (zie NOD lijstje). Pffff dat duurt nog lang zeg....(voor mn gevoel dan).

Zaterdag weer een berichtje!

xxx

Hallo ladies,

Bedankt voor de felicitaties voor mijn nichtje. Als ik dat kleintje dan in mijn armen heb dan heb ik nog meer het gevoel dat ik er erg aan toe ben.
Het klussen is voor ons erg lastig deze afgelopen dagen. We hebben het zo gruwelijk druk dat we er simpelweg niet aan toe komen. Vreselijk!! Ik wil gewoon niet onze kans deze maand missen. Mijn man heeft van het weekend nachtdienst en dan is als het goed is mijn ei. Dan moeten we het maar doen als hij overdag wakker is..

@kwebbel:Wat spannend zeg,toch een blauw streepje. Ik zou er niet zo snel vanuit gaan dat je zwanger bent, bedoel dit niet vervelend hoor maar anders is de teleurstelling zo groot!! Ik ga heel hard voor je duimen dat je een positieve test krijgt.

@Peetje: Ja heerlijk het nieuwe bed en geen gekraak meer haha. Het klussen wordt bij ons erg lastig, deze maand. Ik baal er ontzettend van mijn man heeft namelijk precies dit weekend nachtdienst en dan is als het goed is mijn ei.. Ik zou het zo jammer vinden als we onze kans deze maand zouden missen. maar ja , msschien moet het wel zo zijn...

Voor alle dames, ZET M OP!!!

Liefs Linda

HOERAAAAA!!!!

Ik ben toch ECHT wel zwanger!! Vanmiddag namelijk nog een test gedaan en er verscheen gelijk een streepje, wel licht maar in de gebruiksaanwijzing stond dat als je nog maar heel kort zwanger bent je dan een licht streepje krijgt.
Ik kan het nog niet helemaal geloven, zooooo onwerkelijk!!! Doe volgende week er nog maar 1 hahahahaaa!!!
Groetjes Kwebbel

naam            
leeftijd    
kindje              
ronde            
nod                    
 zwanger
uitgerekend

bbtje
33        
2
1

maaike1987
21
1
1

17 mei 2009

nikita        
21
1
1
7 sept

jazzie
25
2
1
17 sept

27 mei 2009

suusmama
34
2
1
19 sept

gerda1976
32
1
1
21 sept

bloempjuh 1985
23
1
1
24 sept

kwebbel80
27
2
2
28 sept

7 juni 2009

missy1979
29
1
1
28 sept

druifje1
23
1
2
30 sept

bloempje25
25
1
2
2 okt

zoetteke
29
4
1
5 okt

maatje1
24
1
2
7 okt

teddyboy
25
2
2
?

firstmum
25
2
2
10 okt

peetje1982
26
1
4
11 okt

lindapruischer
24
1
2
15 okt

liefding63
25
2
2
12-15 okt

pien
33
3
2
15 0kt

poeh
33
5
2
15 okt

bereke
26
1
1
27 okt

Gefeliciteerd kwebbel80!!!!!

Hey ladies

Ik ben nieuw hier.Ik ben 25 jaar en we zijn bezig voor ons 1e kindje.
Dit is de derde ronde en 6 okt s mijn nod. Ik vind het allemaal wel spannend hoor, ik ben er eigenlijk ook wel heel erg veel mee bezig. En ik ben niet de enige zo te lezen haha. maar dat is ook wel begrijpelijk toch. Vind het ook heel leuk om de verhalen te lezen toch benieuwd bij wie het raak is iedere maand. Ik hoop dat het bij iedereen snel mag lukken. Want die spanning vind ik niks en zo te lezen de meeste niet.

liefs swenny

Terug
Bovenaan