Wie nog meer in ronde 1??

Ik heb geprobeert om dat schema te maken, maar tis zo balen want als ik hem wil plaatsen dan geeftie een foutmelding.

Ik zal zo nog eens proberen haha!

Hee liefding,

Ik ben er een beetje bang voor dat ik er teveel mee bezig ben en daardoor straks niet zwanger word, of zouden dat alleen maar fabeltjes zijn?

ja ik denk hetzelfde als jou maar moet wel zeggen dat we het de 2 de ronde echt 2 weken lang elke dag kluste dus kansen missen ging bijna niet en we zijn erg jong dat scheelt mischien ook dus erg vruchtbaar mischien maar ondanks mij ervaring heb ik nog steeds twijfels of   ik de 2 de keer ook snel zwanger ben groetjes

Naam
Leeftijd        
Kindje
Ronde
NOD

Missy1979
29
1
1
onbekend

Druifje1
23
1
1
onbekend

Kwebbel80
27
2
1
31 augustus

Bloempje25
25
1
1
1 september

Nikita1234                    
21    
1                  
1
5 september

Teddyboy            
25                          
2                    
1                    
7 september

Maaike1987
21
1
1
7 september

Liefding63        
?
2
1
7 september

Lindapruisscher
23
1
1
9 september

Jazzie
25
2
1
17 september

Bloempjuh1985        
23
1
1
24 september

Nou hoop dat deze wat beter is als de vorige!
Liefs Maaike.

Wij hebben  1 week tijdens de eisprong flink geklust, maar ja of het genoeg is geweest zal blijken.
Ik weet het niet hoor! We zien het wel haha, alleen het duurt nog zolang tot volgende week zondag!
Maar kvoel wel iedere keer wat, dan weer buikpijn, dan weer pijn in mijn tepels maar toch heb ik niet het idee dat ik zwanger ben.. Achh kan wel gissen, de test zal het wel uitwijzen of anders mijn menstruatie!
Maar ik weet bijvoorbeeld niet of je alleen tijdens je eisprong veel moet klussen? We hebben nu tijdens mij eisprong geklust, maar volgensmij had ik die al een dag eerder als geplant, en ze zeggen toch ook dat om de dag beter is?

Liefs

Maaike 1987
7-sep

ronde

Kwebbel80
31-aug

ronde 1

Missy1979
onbekend
ronde

Druifje1

onbekend
ronde

Bloempjuh1985
24-sep

ronde

Teddyboy
7-sep

ronde

Liefding63
7-sep

ronde

Nikita 1234
5-sep

ronde

Jazzie

17-sep

ronde

Lindapruisscher
9-sep

ronde

Bloempje25
1-sep

ronde

Hoi Maaike,

Dank je wel voor je reactie. Ik denk dat het inderdaad door het ontpillen komt. We klussen gewoon lekker door en zien wel hoe het allemaal gaat.

Ik kom uit Drenthe en ik werk in de jeugdzorg. Ik werk met kinderen met gedrags en ontwikkelingsproblemen. En jij waar kom jij vandaan en wat voor werk doe je?

Tot horens

Groetjes Linda

So, kheb ff wat geprobeerd met  Excel.. volgens mij staat ie er op!
Als je hem wilt bijwerken moet je hem eerst kopieeren en dan kan je er wat bijzetten.
Ik weet niet of er nog meer bij moet, leeftijd bijv...?

Terug
Bovenaan