Hoi meiden,
weet even niet waar ik moet beginnen, zoveel berichtjes! Er is heugelijk nieuws en helaas ook heel verdietig, daarom wil ik met kwebbel beginnen.
@kwebbel, meiss, wat erg! Ik hoop dat jullie het een plaatsje kunnen geven en dat je toch maar gauw weer zwanger mag zijn.
de zwangere meiden, Nikita (en ook voor druifje, weet even niet meer of ik jou al heb gehad) gefeliciteerd. Geniet er van!
@bloempjuh: wow 2! Gefeliciteerd. Heb er weleens aan zitten denken stel je voor als ik er twee tegelijk zou krijgen. Aan de ene kant heel leuk, maar aan de andere kant zal ik gaan zitten dubben hoe zwaar dat wel niet kan zijn. Alleen je buik al. haha, maar je bent er in ieder geval met 37 weken van af. Toch? Dat is toch zo als je een tweeling krijgt? Komen er al tweelingen voor in de familie? Of zij jullie de eerst, want dan was het echt een verrassing.
@zoetteke, ik lees net je laatste berichtje. Had net je felicitatie getypt, maar heb die weer weggehaald. Oh wijffie, wat moet jij in de rats zitten! Hopelijk is het maar een tijdelijke bloeding en houdt je zwangerschap gewoon aan. Sterkte!
@maaike1987, (omdat er nog een maaike is maar even je geboortejaar? erachter gezet.) 't is ook wat heb je lekker vakantie, kun je er niet eens op uit. Maar dan ben je zeker wel uit gerust, van het niets doen. En nu al weer hard aan het werk? Heb je je werk gemist? En hoe gaat het verder met je? Ben je al wat kilo's aangekomen?
Aan alle nieuwe dames: welkom! Errug leuk hier, zo leuk dat je er dagelijks naar gaat kijken/berichtjes typen. Pas maar op dat je hier niet verslaafd aan raakt!
Enne over dat babyshoppen, als ik zwanger ben met de negenmaandenbeurs, wil ik wel gezellig mee.
Liefs