Wie nog meer in ronde 1??

Hej Bloempje1985,

Van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!!!
2 kan me voorstellen dat je in shock bent, Hoop dat alles goed gaat en wens je een fijne zwangerschap .geniet er lekker van.

Liefs Mij

Lieve dames , ik zit hier te wenen als ik lees hoe jullie allemaal gereageerd hebben . Maar ik heb geen goed nieuws ! Ik ben vanmorgen beginnen bloeden , niet zo veel als mijn menstruatie maar toch meer dan ik denk dat goed is . En vreselijke krampen in mijn benen . Ik wacht nog wat af , maar ik ben bang voor MK !
Weet niet hoe dat is , ik heb het nog nooit meegemaakt !
Ik ben radeloos !

Lins

Hey Lins

Wat vreselijk voor je!! Oh ik huil nu gewoon met je mee!! Ik hoop zo voor je dat het niets ernstigs is. Maar die pijn in je benen. Jeetje zeg echt geen leuk nieuws.. Ik ga voor je duimen dat het goed is. Hou je ons op de hoogte??

Liefs Linda

Ow Lins, wat een naar bericht zeg!!! Echt heel vervelend dat je zelf het gevoel hebt dat t niet goed is!!! Maar rationeel gezien weet je nog niet of het mis is toch? Je hoort wel eens meer van bloedingen tussendoor. He bah meid....
Ik denk dat je gewoon nog even moet afwachten. Kan er niet met een echo gecontroleerd worden hoe het zit?

Veel sterkte, zal aan je denken!

Liefs x

Hoi meiden,

weet even niet waar ik moet beginnen, zoveel berichtjes! Er is heugelijk nieuws en helaas ook heel verdietig, daarom wil ik met kwebbel beginnen.

@kwebbel, meiss, wat erg! Ik hoop dat jullie het een plaatsje kunnen geven en dat je toch maar gauw weer zwanger mag zijn.

de zwangere meiden, Nikita (en ook voor druifje, weet even niet meer of ik jou al heb gehad)  gefeliciteerd. Geniet er van!
@bloempjuh: wow 2! Gefeliciteerd.  Heb er weleens aan zitten denken stel je voor als ik er twee tegelijk zou krijgen. Aan de ene kant heel leuk, maar aan de andere kant zal ik gaan zitten dubben hoe zwaar dat wel niet kan zijn. Alleen je buik al. haha, maar je bent er in ieder geval met 37 weken van af. Toch? Dat is toch zo als je een tweeling krijgt? Komen er al tweelingen voor in de familie? Of zij jullie de eerst, want dan was het echt een verrassing.

@zoetteke, ik lees net je laatste berichtje.  Had net je felicitatie getypt, maar heb die weer weggehaald.  Oh wijffie, wat moet jij in de rats zitten! Hopelijk is het maar een tijdelijke bloeding en houdt je zwangerschap gewoon aan. Sterkte!

@maaike1987, (omdat er nog een maaike is maar even je geboortejaar? erachter gezet.) 't is ook wat heb je lekker vakantie, kun je er niet eens op uit. Maar dan ben je zeker wel uit gerust, van het niets doen. En nu al weer hard aan het werk? Heb je je werk gemist? En hoe gaat het verder met je? Ben je al wat kilo's aangekomen?

Aan alle nieuwe dames: welkom! Errug leuk hier, zo leuk dat je er dagelijks naar gaat kijken/berichtjes typen. Pas maar op dat je hier niet verslaafd aan raakt!

Enne over dat babyshoppen, als ik zwanger ben met de negenmaandenbeurs, wil ik wel gezellig mee.

Liefs

hey
Ik zit hier maar te wenen en te wenen .
Toen ik vanmorgen opstond liep het bloed langs mijn benen !
Heb direct naar spoed gebeld maar die konden mij niet helpen , mag nu wel naar gyn om 11h15 maar ik ben bang zo bang !
Ik weet uit mezelf dat het voorbij is en ik voel me nu ook zo stom en schuldig .Misschien is het mijn eigen schuld dat mijn kindje dood is .
IK laat wat weten als ik terug ben van bij de dokter .
Een trieste Lins

@Zoetteke, wat naar zeg allemaal. Ik hoop het beste voor je! en wil je veel sterkte wensen straks bij de gc.

@First mum,   wanneer is die beurs eigenlijk? Wil ik ook wel heen

Terug
Bovenaan