Hoiii Dames,
Zo wat is er weer een hoop geschreven zeg! Heb moeite om alles bij te benen!
Hier gaat alles goed, wel erggggg moe, het werken valt best een beetje tegen ben ook niks meer gewend he hihi!
@kwebbel:
Wat verschrikkelijk dat je een miskraam moet ondergaan! Vind het echt zo sneu voor je! Nou ik hoop dat je snel weer zwanger bent na je miskraam! Kop op meid!
@Maaikie:
Is inderdaad erg leuk werk, je helpt de mensen waar je kunt maar af en toe word dat ook weleens verkeerd begrepen. Vandaag voor kutwijf uitgescholden, en ik moest maar onder een tram lopen (gelukkig hebben we die hier niet), dus dan moet je best sterk in je schoenen staan, helaas gebeuren dit soort gesprekken aardig vaak en dan moet je wel weer even slikken om tegen de volgende klant weer super leuk en gezellig te doen!
In de zorg werken lijkt mij ook zoooo gaaf, daar ligt mijn hart ook eigelijk. Ik ben 4 jaar geleden bezig geweest met de opleiding helpende zorg, ik had me net ingeschreven voor verzorgende en toen brak ik mijn enkel. Ik moet nog 1 stage afronden, en de 3 die daarvoor afgerond waren had ik allemaal ruim voldoende, maar helaas mocht je je laatste stage niet onvoldoende hebben.. Ik moest dus stoppen met de opleiding en heb deze nooit meer af kunnen maken.. vond en vind dit echt verschrikkelijk! Daarom zeg ik al, mijn hart ligt nog altijd bij de zorg, en daarom vind ik het ook zo mooi dat ik mensen nu ook kan helpen alhoewel dit natuurlijk wel op een heel andere manier is.
Als jij vaak om 7uur begint weet je inderdaad waar ik het over heb, lang donker sochtends bahh vind dat maar niks. Als het wat eerder vroeg is heb ik ook veel minder moeite om wakker te worden. Het schijnt dat ze zo'n soort lamp hebben die het daglicht na bootst en die steeds een stukje feller word, misschien wel een idee om deze eens aan te schaffen misschien krijg ik dan minder moeite om vroeg op te staan.
Net zoals je nachtdiensten, heb je daar geen moeite mee dan? Lijkt mij echt verschrikkelijk.........
Wel spannend hoor, nog 3 dagen tot je NOD, ik hoop het zo voor je. Nog niet stiekem getest? Ik had 2 dagen voor mijn NOD al een positieve test... Heb je nog steeds last van darmkrampen enzo? Nou meid ik ga voor je duimen, dan kan je ook gezellig mee naar de 9maanden beurs...
@bloempjuh:
2?????????????????????? Zooo das wel heeel erg gaaf, superrrrr joh!!!
Al een beetje van de shock bekomen hihi? Echt heel erg leuk!
Maar word wel druk dan, 2 van die kleintjes...
Nou geniet er lekker van, super zeg!!! Heb je het al aan de familie verteld, of houden jullie het nog ffies stil?
@druifje:
Haii meid, het is weer bijna weekend jippie!!! Ohhh wat leuk dat je familie zo superr reageerde, alleen jammer dat je het je ouders nog niet hebt kunnen vertellen, al enig idee wanneer ze tijd hebben? Hebben jullie het nog verteld met die rijstkorrel? Echt super hoor, hadden ze het gelijk door of duurde het even voordat het kwartje viel?
Ik vind het prima hoor om nog even te wachten tot 10/12 weken, zo rond sinterklaas is perfect, kunnen we nog leuke cadeautjes kopen ook voor de mannen hihi, kunnen ze alvast aan het idee wennen dat er ook sinterklaas gevierd moet worden haha.
Hee spannend joh je eerste afspraak de 29e, ik denk ook niet dat je dan al je eerste echo krijgt, maar goed iedere praktijk is verschillend natuurlijk, misschien heb jij wel het geluk!!! Nou bereid je er maar op voor want ze vragen het hemd van je lijf.. Wij hebben zo'n 1,5 uur binnen gezeten..
Inderdaad wel een idee om het lijstje een beetje op te schonen, zijn een hoop meiden die wel gereageerd hebben int begin maar nu niet meer reageren, dus wat mij betreft mogen die er vanaf als ze deze week niet meer reageren...
@zoetteke:
Jeetje meid wat een slecht nieuws, nou ik hoop voor je dat de bloedwaardes toch goed zijn en dat je hartstikke zwanger bent! Ohhh het is je zooo gegund meid, ik ga echt superrrrr hard voor je duimen!
@firstmum:
Ja ik heb mijn werk best wel gemist, vind het heerlijk om weer terug te zijn, alhoewel ik iedereen nu ook wel kan uitkotsen, echt ik heb last van mijn hormonen echt niet normaal haha!
Echt wind me over alles op, sta zowat te koken haha!
RUSTIG DENK OM MIJN ADEMHALING, zeg ik maar steeds tegen mijzelf hihi!
Met het buikje gaat t allemaal goed, ben nu zo'n 3 kg aangekomen dus valt nog mee, alleen mijn darmen zijn wel erg opgezet en dat zie je ook goed..
Hoe gaat t verder met jou allemaal?
Nou meiden ik ga lekker eten, sterf van de honger!
Ohh zoetteke ik hoop echt dat het allemaal goed gaat komen meid!
Veel liefs en tot vanavond waarschijnlijk.
Dikke kus maaike.