Wie nog meer in ronde 1??

NOD Lijstje

Teddyboy
 25jr
 Ronde 2
 Kindje 2
 ??

Alice26
 26 jr
 Ronde 3
 Kindje 1
  9 oktober

Firstmum
 25jr
 Ronde 2
 Kindje 2
 10 oktober

Peetje1982
 26jr        
 Ronde 4
 Kindje 1
 11 oktober

Maaikie26
 26jr        
 Ronde 1
 Kindje 1
 12 oktober

Gerda1976
 32jr
 Ronde 3
 Kindje 1
 13 oktober

Lindapruischer
 24jr
 Ronde 2
 Kindje 1
 15 oktober

Liefding63        
 25jr
 Ronde 2
 Kindje 2
 12-15 okt.

Pien
 33jr
 Ronde 2
 Kindje 3
 15-18 okt.

Poeh5
 33jr
 Ronde 2
 Kindje 5
 15 oktober

1986anne
 22jr
 Ronde 1
 Kindje 1
 20 oktober

Niceej
 21jr        
 Ronde 10
 Kindje 2
 ?

Kwebbel80
 27jr
 Ronde 3
 Kindje 2
 mk

Mayka9
 25jr
 Ronde 4
 Kindje 1
29 oktober

Bloempje25        
 25jr.
 Ronde 3
 Kindje 1
4 november

Maatje1
 24 jr
 Ronde 3
 Kindje 1
4 november

Engeltje1987
 21 jr
 Ronde 1
 Kindje 1
4 november

Overtijd

Suusmama            
 34 jr.          
Ronde 1          
Kindje  2        
 19 september

Missy1979
 29 jr
 Ronde 1
 Kindje 1
 28 september

Roosje1987
 21 jr
 Ronde 12
 Kindje 1
 04 oktober

Swenny83
 25 jr
 Ronde 3
 Kindje 1
 06 oktober

Zwanger

Bbtje
33jr.
Ronde 1
Kindje 2
 ?   mei 2009

Maaike1987        
21jr.              
Ronde 1  
Kindje 1
17 mei 2009

Jazzie        
25jr.        
Ronde 1        
Kindje 2
27 mei 2009

Bloempjuh1985
23jr.        
Ronde 1        
Kindje 1 en 2
4 juni 2009

Druifje1        
23jr.
Ronde 2
Kindje 1
6 juni 2009

Nikita21
21jr
Ronde 2
Kindje 1

Zoetteke
29jr
Ronde 1
Kindje 4
 mk
Zoetteke wat jammer meid, hoop dat je snel weer fit bent.
Bloempjuh TWEE wat super!!!

Hallo Ladies,

Ik las net in de vriendin dat er van donderdag 30 oktober tm zondag 2 november in de jaarbeurs van utrecht een jonge gezinnen beurs is. Ik dacht dit is misschien leuk voor de zwangeren onder ons. Ik hoop zelf dat we volgend jaar samen naar de 9 maanden beurs kunnen met onze mooie buiken :)

@Zoeteke: Vreselijk voor je meid!! Ik hoop dat je het een plaats kunt geven. Wel positief dat je weer kunt gaan klussen. Nu zal je hoofd er denk ik nog niet naar staan, maar het kan weer. Heel veel sterkte

@Bloempjuh: Jeetje zeg 2!! Geweldig!! Mijn man is ook 1 van een tweeling, wel twee-eiig ze zeggen dat het dan geen generatie overslaat dus dat wij ook kans op een tweeling hebben. Op zich erg leuk maar het lijkt me ook super veel werk haha. Maar goed laat ik eerst maar eens zwanger worden.

@Maaike1987: Wat super zeg dat je al een buikje krijgt,tja die kilo's horen erbij. Heb je veel last van vreetbuien of zin in vreemde dingen?? Dat hoorde ik van mijn moeder. Die wilde echt midden in de nacht patat haha. dus je zit al helemaal weer in het werkritme bah niks aan lijkt mij zo. Alhoewel thuis zitten natuurlijk ook niet leuk is haha. Ik had hierboven ook al even geschreven over de jonge gezinnenbeurs misschien dus ook leuk voor jou. Alles rondom kindjes heerlijk lijkt me dat!! Ik zou er ook graag heen, maar dan zou ik mezelf gek maken, want ik heb er vind ik nog niets te zoeken. We waren vanavond even in de stad en ik zag echt overal babyspulletjes. Ik denk als ik zwanger ben dat ik me dan helemaal ziek koop haha. Kun jij je nog een beetje inhouden. Ik denk dat ik toch wel ongi ga worden. Voel me absoluut niet zwanger!! Ik hoop dat ik dan gewoon een cyclus van 28 heb dan weet ik tenminste wanneer mijn ei is. Ik moet zeggen dat ik niet heel veel zin in sex heb haha als het niets opleverd. Helaas voor mijn lievie

Fijne avond allemaal

Liefs Linda

Zoetteke en Kwebbel wat erg voor jullie, sterkte!
Ik heb mijn NOD 5 november, ipv 4 november. Even verkeerd gerekend.
Ik reageer wel niet veel, maar lees wel veel hier. Waar ik ook veel goede tips uithaal, heel fijn!

Succes allemaal!

Groetjes, Bloempje25

Hoi Dames!!
@ Zoetteke; Meid wat vreselijk allemaal, ik vind het zo erg voor je! Dan had je er beter inderdaad niks van kunnen weten/ merken. Wel fijn dat je gelijk weer kan beginnen met klussen, ik hoop zo dat het de volgende ronde wel raak is! Sterkte meid!!

@ maaike1987: Oh nee met nachtdiensten heb ik totaal geen probleem, kan goed slapen overdag en zeker in de winter vind ik het heerlijk. Lekker naar bed als je al die andere naar hun werk ziet gaan in de kou. In de zomer is het wat moeilijker omdat het dan overdag vaak warm is en je het liefst lekker naar buiten wil. Ik heb trouwens wel al een zwagerschaptest(clearbleu digitaal= lekker duidelijk)  in huis gehaald deze week  maar probeer echt te wachten tot ik een paar dagen overtijd ben. De teleurstellling zou wel vervelend zijn, maar goed hou er nog steeds rekening mee dat het allemaal vals alarm is en dat mijn lichaam mij voor de gek aan het houden is. De darmkrampen zijn momenteel wel over maar let nu ook wel op wat ik eet, de macaronie laat ik maar even staan hihi. Nog wel steekjes in mijn onderbuik en heb wel het idee dat ik ook wat sneller moe ben dan normaal. Af en toe een wat weeig gevoel maar nog niet echt duidelijke misselijkheid. Maar dat hoeft ook niet bij iedereen. Ik wacht het nog maar af nog 2 daaggies tot mijn NOD SPANNEND!!! Hoop dat RDtjes wegblijven. Groetjes aan iedereen!!

Hey meisjes ,
Jullie zijn zo lief voor mij !
Ben net in douche geweest , dacht er alles af te spoelen en mij daarna goed te voelen . Maar dat was zo stom van mij om dat te denken voelde mij wel fris maar nog steeds triest . Zal wel slijten zeker .
Mijn man zei gisteren dat hij wilde stoppen omdat het mij zoveel pijn doet wat er gebeurd is . Zo lief van mijn ventje maar dat wil ik helemaal niet . Ik wil nog steeds een zomerbeebje !
We hebben gepraat erover en hij wil nu toch nog doorgaan voor een baby . Alleen als ik nog een keer een MK heb stoppen we .
Nu weet ik wel niet wanneer ik mijn ongi mag verwachten . Zal dat zijn als ervoor of zal het langer duren ? Ach was ik maar terug snel zwanger dan kan ik dit afsluiten .

Heel veel dikke knuffels Lins

Zo ook even zo'n mooie banner gemaakt! Kan nu al niet meer wachten ahahha.

Zoeteke kan me voorstellen dat je er mee zit. Maar komt allemaal goed! Straks over een paar dagen zal het misschien allemaal al weer een beetje beter zijn. Fijn dat je zo een lieve man hebt (zo moeten ze allemaal zijn toch?) gelukkig heb ik er ook zo een.

Zondag ga ik hem halen van het vliegveld is ie er eindelijk weer. Hij is 2 weken weggeweest en belde vorige week met de mededeling dat ie 2 weken toch wel lang vondt.

Maar goed dan kunnen we er voor gaan. Hebben vorige rondes niet erg ons best gedaan. Nu wel! Ik wil ook wel mee naar de 9 maanden beurs! Lijkt me erg leuk. Ik moet gewoon zwanger zijn tegen die tijd anders duurt het wel erg lang.....

Nou meiden succes met wachten tot de NOD's ben benieuwd.
Vind het leuk om op het lijstje te zien wie nog moet wachten en wie niet!
Hopelijk komen we allemaal snel op de onderste lijst

Groetjes Maatje

ik had gisteren  mijn  nod maar er kwam niks mijn man werd toch erg zenuwachtig en zei doe gewoon test   maar hij  was negatief!
Vandaag dacht ik dan wel ongesteld te worden maar niks!
Snap er nu niks meer van haha  .

zoetteke en kwebbel
wat erg voor voor jullie ik weet echt niet wat zeggen behalve dat ik met jullie mee leef.

dus we wachten het nog maar af

xxx

Terug
Bovenaan