wie nog meer langer als een jaar bezig????

hoi marije

ALS IK JE KAN HELPEN IS ALLES GOE!
hoe lang zijn jullie bezig?

wens je veel succes meid en zo zie je maar heb je ales en je grootste wens word niet vervult dat is echt klote he, na 2 jaar is dat bij ons ook zo  

groetkes

Wij zijn nu 14 maanden bezig. In die tijd heb ik 2 miskramen gehad. Eén van bijna 5 weken en de laatste was 10 weken.
We zitten nu in ronde 4 na de laatst miskraam.

Gelukkig hebben we al een zoontje van 3 jaar. Maar de wens voor een tweede is heel groot.

Groetjes Marije

p3,

Wat zijn jullie al lang bezig zeg. Twee jaar. Kom ik aan met mijn 14 maanden.

Marije

hoi marije

ik weet het eerlijk gezegt niet hoeveel tijden wij zijn bzig van september 2005
hoeveel tijden dat zijn weet ik niet sorrij ik wil je wel helpen maar wanneer ben jij gestopt met d pil??

Fijn dat je reageert doet me goed!!!!

groetjes

PS ik heb geen miskramen gehad (gelukkig) niet miselijk bedoeld maar daar kan ik je niet mee helpen

Ik ben in februari 2006 gestopt met de pil.

Jij bent dan idd bijna twee jaar bezig als je in september 2005 bent begonnen. Hoe hou je dat vol, zolang. O ja positieve dingen er tegen over zetten.
Hebben jullie al onderzoek laten doen?

Ik vind het wel leuk om meteen te reageren.

Marije

Ik begrijp wel wat je bedoeld hoor. Een miskraam is echt niet leuk. Je wordt gewoon blij gemaakt met een dode mus, om het zo maar eens te noemen.

hoi Marije

Ik heb inderdaad geen idee hoe dat moet voelen
Maar als je intresse hebt om je gevoelens op te schrijven zou ik zeggen neem een leuk boekje waar je alles opschrijft en moest het ooit lukken schrijf je hoe het uiteindelijk gelukt is en hoe je je dan voelt en dan kun je er leuke (ik weet niet waar jij van houd) stickertjes bij plakken en ik denk dat het voor jou ook (niet in de zin van leuk) is maar een ervaaring (of hoe zeg je dat?) apart is

lieve meid heel veel succes en geluk

Terug
Bovenaan