Hallo Meiden,
Gezellig druk hier!! Fijn dat er een lijstje is gemaakt, ik was het spoor ook al een beetje bijster...
Hier alles oké, gister de eerste klus geklaard (te vroeg denk ik om iets uit te halen op dag 7...) en er zullen nog vele volgen. Na een zeer rustige klusmaand nu wel even ertegen aan, wat niet geschoten is altijd mis!! Als ik op mijn lange cyclus zit (28 dagen) ben ik net een week voor de vakantie ongi, ben ik daar mooi van af voor die tijd, want er is nu geen pil om de boel te regelen...
Natuurlijk hoop ik stiekem op een zeer mooi begin van onze vakantie, maar reken nergens op natuurlijk...Ach, wie weet levert de vakantie zelf wel iets op (en anders gaan we uitgerust er daarna weer tegenaan!!). Hebben jullie dat ook dat je op elk dingetje waarover je fantaseert iets nuchters tegenover zet> Ik doe dat om me niet teveel in het zwanger worden te verliezen.
Even een paar puntjes aankaarten:
eispong:
Geen idee wanneer ik die heb, ik gok ook maar wat, omdat mijn cyclus lekker kort was deden we het zo om de dag vanaf de eerste kans na mijn ongi tot de volgende. Maar nu mijn cyclus wat langer is wil ik het iets losser doen (om de dag, om de 2 dagen, maar vooral niet doen als we geen zin hebebn) Het moet wel leuk blijven.. Als ik na de vakantie nog niet zwanger ben ga ik temperaturen...
Jongen/meisje:
Nog even extra reactie, ik zei dat ik voorkeur voor een meisje heb (zeker niet vanwege de kleding) maar ik denk dat die voorkeur er is omdat ik een hele sterke band heb met mijn moeder. Mijn ouders zijn gescheiden toen ik nog een baby was en ik ben tot mijn elfde alleen met mijn moeder geweest. Ik heb zo'n supertijd met haar gehad en we zijn echt twe handen op 1 buik dat ik zo kan verlangen naar zoiets moois met mijn dochter... Natuurlijk kna je ook zoiets moois met een zoon creëren maar volgens mij blijft dat toch net anders.. Maar nog maals, ik zou een jongen ook super vinden, en ik hoop dan ook op een gezonde zwangerschap en een gezond kind. Mocht het kindje 'bijzonder' zijn dan is het net zo welkom. Ik laat dan ook geen testen uitvoeren omdat ik lekekr wil genieten van mijn (waarschijnlijk enige) zwangerschap en het toch nooit weg zal alten halen..
Vertellen omgeving:
Een hoop mensen weten het en daar ben ik blij om. Ik merk ook dat de enige die het neit weten (mijn schoonouders) ook steeds blijven vissen ernaar. Laatst zei mijn schoonvader . ik vermoed iets!! En mijn schoonmoeder blij; Heb je ons iets te vertellen? Ik weet dan ook dat ze het snel moeten weten als het zover is, ik kan heel slecht liegen. Dat is meteen de reden dat veel mensen het al weten, ze vragen ernaar en ik kan er niet om legen. Zoals mijn beste vriendin en schoonzus (nu beiden zwanger) het weten is juist fijn, ze houden veel rekening met mij en dat is wel nodig als de een bijna moet bevallen en zelfs de ander zwanger wordt in de tijd dat je bezig bent..
Liefs Mylène