wie nog meer langer als een jaar bezig????

Jeutje zeg, paar dagen niet geweest, tig berichten op deze topic.
Zometeen maar ff een  en bijlezen .

Ik ben weer m'n ei aan het leggen.
Stikt hier van de cervixslijm en vlgs de berekeningen moet het nu ongeveer zijn.
Dus manlief weet wat ie doen mag vanavond .

x Mamaloe

Ben je nog aan het lezen mamaloe?

Of ben je al druk bezig met andere zaken

Heel veel plezier vanavond

Hahahahahaha nee hij is er nu nog niet dus kan nog rustig ff lezen :p

Tamaar.
Ik ben ook heel regelmatig 27 of 28 dagen (pas een keer 19 dagen, ik schrok er gewoon even van, maar de rode duivels kwamen de volgende dag braaf opdagen)
Ik heb nog nooit m'n eisprong gevoeld.
Ik ben nu net begonnen met m'n temp op te nemen elke ochtend.
Eens kijken of daaruit te bepalen valt wanneer mijn ei er is
Pff bijna 5 kilo, ik moer er eigenlijk niet aan denken om dat naar buiten te persen ....

Maar goed de rode duivels zijn net weer vertrokken dus er is weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen. Als ik iets met aan m'n temperatuur dan horen jullie het wel.

oja nog vergeten te vertellen.
Ik heb speciaal hiervoor een e-mail adres aangemaakt.
Dus mocht iemand willen e-mailen omdat je op een openbaar forum nu eenmaal niet altijd alles wil vertellen dan kan dat wat mij betreft:

deedee73@live.nl

Ik zie het wel.
Ik denk dat we voornamelijk hier blijven kletsen, want ik vind het wel fijn om te zien wat jullie allemaal bezig houd zo na een jaar.

Halloootjes,

Waar ik de laatste dagen wel ns aan denk...

Weten jullie ouders/schoonouders dat jullie al zo lang bezig zijn voor een kindje?

Ik heb vaak op het punt gestaan om mn moeder te vertellen dat we al een jaar bezig zijn maar op 't punt zelf zeg ik het weer niet.
Oa. omdat ze totaal niet verwachten dat we nog een derde willen en ik het ook wel leuk vind om met een mega surprise aan te komen.

Mijn zusje weet er wel van, maar haar zie ik niet zo vaak en we hebben het er eigenlijk nooit over. En mn beste vriendinnetje weet ervan.
We zijn vlak na elkaar begonnen voor een kindje, en ze is intussen al bevallen.
Vanmiddag nog ff dat kleine kruimeltje op schoot gehad, heerlijk wat een poepie!!!
Even een heerlijke snuif zwitsal genomen ;-)

Grtz mamaloe                

Jee, wat een reacties hier zeg.

Wij hebben geen voorkeur voor en jongen of een meisje. Toen we net begonnen wilde ik het liefst een meisje. We hebben al een jongetje. Een meisje erbij zou leuk zijn.
Maar nu we alweer een tijdje bezig zijn maakt het me helemaal niet meer uit. Twee jongens is ook geweldig. Kan hij weer de stoere kleertjes aan die mijn zoontje aan heeft gehad (maar ik koop ook nieuwe hoor).

Bij mij weten mijn ouders en zusje, schoonfamilie en één hele goede collega van mij dat we bezig zijn voor een tweede. Dit komt omdat ik 10 weken zwanger ben geweest en we het met 8 weken aan deze mensen hebben verteld.
Zou ik niet zwanger zijn geraakt of dat het al eerder was misgegaan, dan had niemand het geweten.

Op dit moment zit ik op het zo gezegde wachtbankje. Op 10 augustus is mijn NOD. We hebben rond de eisprong geklust dus het wordt weer spannend. Maar dat was de vorige keer ook zo en toen was het ook niets. Af wachten dus.

Groetjes Marije

Jeetje wat een reacties. Word echt wel druk hier! Gezellig!

Bij ons maakt het niet uit wat het word. We hadden in het begin wel een maand in gedachten dat ik dan een kindje wou krijgen. Dat was dan een van de rustigste maanden dus verder geen verjaardagen. Maar goed nu maakt ons dat ook echt niet meer uit van mij part word het kindje met kerst geboren als ik maar een kindje krijg dan vind ik het wel goed.

Wij hebben net nog aan niemand verteld dat we bezig zijn voor een kindje.Ik wil het wel maar mijn vriend niet. Ook omdat mijn schoonzus het net heeft weg laten halen en mijn schoonmoeder daar veel om heeft moeten huilen en we haar niet nog meer verdriet willen doen. Ik heb al wel een brief geschreven met het hele verhaal erin die we dan wouden geven omdat we er allebei moeilijk over kunnen praten.

Liefs Inge

Terug
Bovenaan