wie nog meer langer als een jaar bezig????

Lieve p3,

Ik ga morgen een mooi boekje kopen en ik begin dan ook maar meteen.
Heel erg bedankt voor de tip.

Ik wens jou ook heel veel succes en geluk. Ik hoop dat we ooit de boekjes aan ons kindje kunnen laten lezen.

Liefs Marije

PS ik ga slapen, welterusten

meid

succes met je boekje en slaap lekker

slaap ze ensweet dreams

doei

Super krampen, staan gaan doet mega pijn, kortom, mn ei wordt weer gelegd vandaag

quote: mamaloe1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-08-2007 10:15:21'));

Super krampen, staan gaan doet mega pijn, kortom, mn ei wordt weer gelegd vandaag

Vandaag??
Je zou toch gisteren al je ei leggen?
hahaha zo klinkt het net alsof je een kipje bent die elke dag een ei legt

Vanavond maar lekker klussen dan

Ik voel dat dus nooit he.
Al hoe wel... heel soms voel ik een steek, maar het is me nooit opgevallen of dat rond de eisprong is. Ik ga er deze maand in elk geval op letten.

Succes met leggen

Hoi meiden!

Ik heb al een paar keer bij jullie mee gelezen maar eigenlijk nog nooit gereageerd, vinden jullie het goed als ik af en toe met jullie mee klets?? Ik zit meestal op het andere forum , als zwanger worden langer duurt en daar heb ik sommige namen van hier ook wel eens langs zien komen.

Ik zal me even voorstellen: Ik ben Niekje (forum naam)  en ben 29
ben afgelopen juni getrouwd en zijn nu 16 mnd bezig voor ons eerste wondertje.
Zitten sinds januari in de mmm ivm pcos. Hiervoor gebruik ik clomid 150
helaas zijn de duivels gisteren weer aangekomen dus op naar de volgende ronde.

Vrijdag weer naar het ziekenhuis om te kijken of we weer gaan starten met een nieuwe ronde clomid.

xxx Niekje

Ja dat dacht ik eerst ook maar volgens mij is ie vanmorgen geploft want had me daar een krampen.... niet normaal meer hihi.
Eind van de middag was het over. Kan het morgen dus wel zien of het slijm foetsie is.
Hang dr altijd een dag of wat overduidelijk tegen aan, ene keer wat meer kramp dan de ander.
Ach ja, een kip legt ook niet elke dag het zelfde formaat .

Niekje, welkom! Leuk dat je mee kletst!

Liefs Mamaloe

Niekje welkom hier.
Vervelend he als het allemaal zo lang duurt.
De meeste hier hikken nog een beetje aan tegen de medische molen.
Jij hebt de stap al gezet. Ik vind het wel fijn om er wat over te leren, maar als ik op het forum als het wat langer duurt veel lees, dan durf ik bijna niet meer.
Ik blijf dus nog even hier hangen, ben nog niet toe aan de MMM.

Denkertje veel succes met je echo vandaag.
Ik hoop dat ze kunnen achterhalen wat er allemaal aan de hand is.
Na vandaag natuurlijk nog een tijd wachten op de uitslag, maar laat ons in elk geval even weten hoe het was.

hallo

ja het word nu wel heer erg spannend hoor,had me zelf voorgenomen er niet van uit te gaan dat ik zwanger ben.
maar doe het toch wel en als het zo is hoop ik ook dat ze het vertellen en me niet een week in spanning laten zitten.
word er nu al gek  van

nou groetjes en jullie horen wel hoe het gegaan is vanmiddag
denkertje

Terug
Bovenaan