wie nog meer langer als een jaar bezig????

hallo dames

denkertje mischien moet je eens even vragen waarom de dokter jullie niet wil doorsturen?
En als je het niet eens bent met die reden moet je hem dat ff zeggen!! Voor hem maakt dat toch niet uit ik snap dus niet waarom ze soms zo moeilijk doen die dokters.
Voor alle meiden die in hun klus periode zitten heeeel veel klus genot.
En voor de meiden die moeten wachten heel veel geduld voor jullie!!

zomerse groetjes van mij!!

Op een of andere manier klink je erg vrolijk vandaag p3

Ik voelde vanmorgen een lichte steek in m'n zij.
Misschien m'n ei-sprong?
Ik heb er nooit heel erg op gelet, maar nu ik m'n temperatuur opmeet, ga je er vanzelf meer opletten.
Aan m'n temperatuur is in elk geval nog niets te merken. Het schommeld een beetje, maar niet echt een duidelijk patroon ofzo.

hallo allemaal

hoe is het met iedereen het is hier wel rustig iedereen zeker aan het genieten van het mooie weer

bij mij nog niks veranderd nog steed geen ongie te bekenen.
zal morgen weer een afspraak maken met de ha   want als het goed is heeft ie dan de uitslag van de echo.
misschien wel wat gevonden wat die meneer niet wou vertellen.
ben benieuwd.
laat het morgen wel even weten als ik er geweest ben.

groetjes denkertje

quote: DeeDee1973 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-08-2007 09:58:23'));

Op een of andere manier klink je erg vrolijk vandaag p3

Ik voelde vanmorgen een lichte steek in m'n zij.
Misschien m'n ei-sprong?
Ik heb er nooit heel erg op gelet, maar nu ik m'n temperatuur opmeet, ga je er vanzelf meer opletten.
Aan m'n temperatuur is in elk geval nog niets te merken. Het schommeld een beetje, maar niet echt een duidelijk patroon ofzo.

leuk dat ik vrolijk overkom, zal wel komen van het zonnetje dat nu weer weg is!!
groetjes

@ denkertje, zal wel weer een enorme muts zijn dat ik weer niet oplet hihi, maar waarvoor moest je voor een echo heen? Lees vast morgen de uitslag wel.

't Regent hier nu, dus maar eens even een keertje weer achter de pc.
Ben kotsmisselijk :( en heb hoofdpijn, knap irri.
(ga nergens van uit trouwens, al bijna een jaar voor de gek gehouden met kwalen, maar ben wel beroerd ;-))

Vanavond maar weer een lekker voor de buis hangen :)

GRtz Mamaloetje

Denkertje wat had de huisarts te vertellen vandaag?
Is er een aanwijzing gevonden waarom je niet meer ongesteld wordt?
Wat is nu de volgende stap?
Ik vind het echt vervelend voor je.

Hoe gaat het vandaag Mamaloe? Nog steeds misselijk? Of is  het al weer over?
Blijf nog maar even rustig op het wachtbankje zitten.

Ik denk dat ik gisteren m'n ei had.
Weet het niet zeker (maar er was in elk geval meer slijm, of zijn dat teveel details? )

Dat temperaturen help me niet echt, ik schommel een beetje tussen de 36.5 en 36.8.
Ach misschien zie ik morgen wel verschil.

Vergeet ik toch bijna te vragen:
Bontrie hoe is het?
Zijn de RD al weer gearriveerd?

Hoi hoi,

Nee de RD is nog niet geariveerd. Zit nu op dag 34. Het eerste jaar had ik steeds een cyclus van 30 dagen toen een paar keer 32 toen 34 en de laatste keer was het 36 ik weet dus niet wanneer het nu komt. Echt balen.

Liefs inge

Terug
Bovenaan