wie nog meer langer als een jaar bezig????

hey meiden,

Ook van mijn kant ff een update;

Ik had volgens mijn normale cyclus 31 juli ongi moeten worden dan had ik weer keurig op 31 dg gezeten. Dit is sinds feb ook het geval daarvoor scheelde het weleens een paar dagen maar max tot 37 dg.

Nu het volgende ik ben het dus nog steeds niet en naar mijn gevoel komt het ook niet snel.

Heb wel ietwat zere tepels maar verder geen zwangerschapskwaaltjes...pff moet ik hier nu weer mee. Jullie zullen wel denken ga dan testen muts hihi maar iedere x als ik test dan word ik echt een dag later ongi...weet dat het toch wel komt hoor als het zo is maar wij hebben afgesproken samen dat als ik het vrijdag de 10 e nog niet ben we s'morgens samen testen.

Ik word echt gek als het niet zo is want vraag me dan echt af of ik er zelf niet teveel mee bezig ben terwijl ik het gevoel heb dat ik er helemaal niet hyper over doe..

Herkennen jullie dit? Ik heb wel al en afspraak met de huisarts staan voor een gesprek. Dus wie weet kan ik hem toch ander nieuws brengen en anders heb ik de afspraak al staan voor evt gyn.

Liefs Tam

hey hallo

nou ik ben bij de ha geweest en die had ook niets bijzonders te melden alleen
dat alles er verder goed uitzag.(baarmoeder en eierstokken)
dus hij wou nou afwachten tot het vanzelf opgang komt en over 2 maanden weer terug komen om te horen hoe het dan met mijn cyclus gaat en of het al op gang is gekomen.

nou en dus nog steeds geen ongie te bekennen zit nu op dag83.

o ja hij dacht trouwens dat alles wel weer goed zou komen gebeurt wel vaker dat het wat kan haperen.

nou ja ik weet het niet meer hoor.

groetjes denkertje

en trouwens heeft iemand hier ook ervaring met teunisbloemolie
en werkt het echt of zijn het maar fabels???

Hoi meiden,

Wij zijn officieel begonnen met ronde 17 .
Ik had verkeerd geteld en heb nu weer een cyclus van 31 dagen.
Nieuwe ronde nieuwe kansen zeg ik dan maar weer.
Nu moeten we ereht aan geloven dat we MOETEN stoppen met roken.

Liefs Inge

Hey denkertje,

Balen zeg dat je nu nog niks wijzer bent. Ik heb verder geen ervaring met theunisbloem. Maar het is misschien wel het proberen waard?

Liefs Inge
En sterkte meid!

Tamaar Ik geef je groot gelijk dat je even wacht met testen.
Ik weet niet of ik 10 dagen zou kunnen wachten, maar ik ben dan ook altijd stipt op tijd en nooit een paar dagen laat.
Testen en een nagatieve uitslag lijkt me erger dan dat opeens de RD er weer zijn.
Maar ik duim voor je dat er een heeele goede reden is om zoveel dagen over-tijd te zijn :)
Ik ben er zelf eigenlijk pas echt veel mee bezig sinds ik van een vriendin weet dat het bij haar ook zo lang duurt.
Zij loopt al wel bij een gyn en heeft al wat onderzoeken achter de rug.
Ik denk wel dat het vrij normaal is als je er regelmatig mee bezig bent.
Maar het moet niet je leven gaan overheersen.

Denkertje: NOG TWEE maanden wachten? Jee dat valt tegen!
Natuurlijk fijn dat alles er goed uitziet, maar nu zit je nog met die onzekerheid.
Met teunisbloemolie heb ik geen ervaring. Ik zou als ik jou was eens gaan zoeken op internet wat de ervaringen er mee zijn.

Inge hoe kan je je nu zo vergissen in de dagen?
Balen meid dat het weer niets is.
Maar vol goede moed de volgende maand in.
Trakteer jezelf gewoon even op een mooie bos bloemen, heb je wel verdient na de spanning van de afgelopen dagen.

Mamaloe? Wanneer is jou NOD precies?
Ik zag al een topic langskomen met nieuwe kwaaltjes ...
Hoe voel je je?

Hoi Meiden,

Moest weer even bijlezen hoor! Gaat hard als je even niet komt.
Even een update van mijn kant:
Dit is de tweede maand dat ik aan het temperaturen ben en vorige maand had ik keurig op dag 14 m'n ei. Deze maand had ik 'm op dag 19 nog niet gevonden. Ik vul elke dag m'n temp in op een website en die geeft dan automatisch m'n ei aan als die 'm gevonden heeft. Na 19 dagen had 'ie er denk ik genoeg van en maakte die ineens dag 11 als m'n ei dag!  Maar de dag erna ging m'n temp ineens beduidend omhoog en heeft 'ie 'm nu maar op dag 19 gezet. Ik neem aan dat dan dus m'n ei is geweest.
Volgens m'n normale cyclus zou ik deze zaterdag ongi moeten worden maar omdat m'n ei zo laat was ben ik benieuwd of ik ook later ongi ga worden. Ik heb al wel ongi klachten, namelijk zere borsten en pijn in m'n onderrug. Ik neem dus aan dat ik redelijk bij tijds ongi ga worden.
Ik merk het wel.

Famstol: herkenbaar hoor! Je denkt er niet te veel mee bezig te zijn maar soms twijfel je daar dan aan. Altijd lastig!

Bontrie: vervelend dat de  er weer zijn! Altijd een enorme teleurstelling, helemaal als je denkt al over tijd te zijn. Sterkte!

Denkertje: Jammer dat je bij de ha niet veel wijzer bent geworden. Blijf het toch raar vinden dat je ongi zo lang weg blijft. Maar ja.... hij zal het wel weten. Sterkte meid!

xx

Terug
Bovenaan