wie nog meer langer als een jaar bezig????

Meiden,

Er is hoop!

Ik heb net positief getest! Eindelijk na 15 rondes is het dan zover...
Heb nog maar een test gedaan omdat mijn mannetje er niet is en ik morgen samen met hem de 2e test wil doen. Heb een digitale van cb gebruikt.

ben alleen wel een btje ongerust nu want heb wel wat krampen steeds en had net wat bruine vloed iemand enig idee of dit kwaad kan want herken dit niet

Ojee schrik hier wel van als het allemaal goed gaat mogen wij van ons eerste wondertje gaan genieten.

meiden hou hoop! Het kan dus echt ook zonder hulp...

hier wat glitters en ik hoop dat jullie me snel volgen.

Dikke kus Tamaar

Ik blijf jullie volgen hoor!

Hey meiden,

Gister zijn bij mij de rode duivels gekomen.   Op naar de volgende ronde.

Tamaar, gefeliciteerd!!!!!!!!

Bruin bloed kan geen kwaad. Het kan een innestelingsbloeding zijn. Ik
denk dat je het even moet afwachten. Als je mogen weer een test gaat
doen en die geeft nog steeds positief aan dan zou ik me niet te druk
maken.

Je heb ook krampen, zijn het ongi krampen, dan kan het je baarmoeder zijn. Hoort bij het zwanger zijn.

Ik heb een paar glitters gevangen. Nu maar hopen dat het werkt.

Denkertje, ik heb wel vaker gehoort van teunisbloemolie. Ik denk ook
dat het geen kwaad kan. Je kan het altijd proberen. Ik heb er trouwens
geen ervaring mee.

Dile, ik denk ook dat je ei dan op dat 19 is geweest. Ben je toen ook flink aan het klussen geweest of niet?

Nou wij gaan er dus weer tegen aan deze ronde. Mijn cyclus is nu 25 dagen. Het was steeds 26 dagen. Ik wil niet dat hij korter wordt, want dan ben ik bang dat mijn eisprong niet goed zal zijn.

Groetjes Marije

Hoi allemaal.

Ik ben hier net nieuw

Mijn man en ik zijn al 2,5 jaar bezig om ons eerste kindje te mogen krijgen.
Nu heb ik maar eens afspraak gemaakt met de gyneacoloog, nadat blijkt dat de spermaonderzoek van mijn man uitstekend was ben ik dus aan de beurt.

Spannende tijden allemaal en hoop ik op een dag zwanger te mogen worden.

Famstol: Gefeliciteerd meid! Ontzettend leuk voor jullie! Maar ik kan me je ongerustheid wel voorstellen. Ik weet er het fijne niet van maar zo lang de vloed bruin is, is er geen reden tot paniek heb ik altijd gehoord.
Ik ga voor je duimen meid!

Marije: Balen dat de rd er weer zijn!! Altijd weer een teleurstelling! We hebben achteraf gezien twee dagen voor m'n ei nog geklust. Theoretisch zou het moeten kunnen maar ja.... we zullen wel zien.

Kayleehope: welkom hier!

Dile

Tamaar  GEFELICITEERD
Geweldig!
Ik wens je een hele fijne zwangerschap!

Marije vervelend, op naar de volgende ronde, misschien heb je meer geluk in September.

Kaylee welkom hier.
Je bent al erg lang bezig. Denk dat het goed is dat je naar de gyn gaat.
Wanneer heb je een afspraak?

Dile als ik jou was zou ik uitgaan van dag 19.
Dus even een paar dagen langer geduld (dat is moeilijk ik weet het)

Ik ben al een paar dagen niet helemaal lekker.
M'n temperatuur is iets omhoog, dus ik denk dat m'n ei wel is geweesd.
Maar ik voel me niet helemaal lekker.
Al een paar dagen hoofdpijn en vandaag een beetje misselijk.
Die hogere temp zou dus ook gewoon kunnen komen omdat ik niet lekker ben.

Hoe staat het bij jou Mamaloe?
Ik heb al een paar dagen niets meer van je gehoord?
RD gearriveerd?
Of gewon druk met andere zaken?

Hoi Meiden,

Ik ben er weer, heb net flink veel dagen extra gewerkt en veel aan mijn poppen gewerkt. Even bijgelezen en zoveel gezien dat ik niet iedereen persoonlijk ga beantwoorden. Maar....

Tamara, van harte meid, super gaaf dat je zwanger bent!!! Geeft ons zeker hoop na dat lange wachten. Succes met alles en wel genieten hoor!! (mijn collega hoor ik alleen maar klagen over dit en dat en niet een keer gehoord dat ze echt blij is ermee...)

Hier alles rustig, nog niets bekend, moet zo uiterlijk de 20e ongi worden en aangezien ik op wat gevoelige borsten na niets voel ben ik dus ook niet zwanger (ook al hoop ik stiekem van wel). Maar ik ben het wachten spuug en spuug zat, wordt af en toe gek van die onzekerheid of het nu wel of niet zal gaan lukken.

Volgens mij wordt de teleurstelling steeds groter als je weer ongi wordt... Maar ik heb er met mijn vriend over gepraat en samen besloten dat als ik na onze vakantie nog niet zwanger ben, ik naar de huisarts ga en begin met temperaturen. Uit recent onderzoek blijkt namelijk dat tevaak vrijen niet goed is( om de dag is al teveel) Ze adviseren nu 2x per week, maar dan is het wel handig om goed te kunnen mikken!!

Natuurlijk hoop ik ontzettend dat het niet nodig zal zijn en dat ik 'gewoon' straks zwanger ben.

Eerst lekker op vakantie en dan zien we wel weer verder...

Liefs Mylène

Terug
Bovenaan