wie nog meer langer als een jaar bezig????

He wat goed zeg! Lees ik eindelijk weer eens mee, zie ik dat Tamaar zwanger is! SUPER! Joepie de poepie!!!

Geniet er lekker van meid!!

Groetjes Mamaloe

quote: DeeDee1973 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-08-2007 15:20:38'));

Ik ben al een paar dagen niet helemaal lekker.
M'n temperatuur is iets omhoog, dus ik denk dat m'n ei wel is geweesd.
Maar ik voel me niet helemaal lekker.
Al een paar dagen hoofdpijn en vandaag een beetje misselijk.
Die hogere temp zou dus ook gewoon kunnen komen omdat ik niet lekker ben.

Hoe staat het bij jou Mamaloe?
Ik heb al een paar dagen niets meer van je gehoord?
RD gearriveerd?
Of gewon druk met andere zaken?

Hoi hoi! Leef nog hoor hihi. Vakantietijd en mooi weer, kortom veel buiten met de kids.
Nog niets aan de hand, morgen dag 28 dus we wachten rustig af. Meende 1 aug mn ei te hebben gevoeld dus tel er voor t gemak maar 16 bij op en dan maar ff testen. Spannend weekje dus.

Ga ff weer verder lezen hier hihi.

Grtjes Mamaloe

quote: KayleeHope reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-08-2007 00:19:04'));

Hoi allemaal.

Ik ben hier net nieuw

Mijn man en ik zijn al 2,5 jaar bezig om ons eerste kindje te mogen krijgen.
Nu heb ik maar eens afspraak gemaakt met de gyneacoloog, nadat blijkt dat de spermaonderzoek van mijn man uitstekend was ben ik dus aan de beurt.

Spannende tijden allemaal en hoop ik op een dag zwanger te mogen worden.

Hoi! Welkom (helaas) hier.
Je had beter een andere titel kunnen hebben maar goed, dat is niet anders dus.
Spannede tijd dus voor je.
We/ik lezen met je mee.

Grtjs Mamaloe

quote: bontrie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-08-2007 09:59:13'));

Hoi meiden,

Wij zijn officieel begonnen met ronde 17 .
Ik had verkeerd geteld en heb nu weer een cyclus van 31 dagen.
Nieuwe ronde nieuwe kansen zeg ik dan maar weer.
Nu moeten we ereht aan geloven dat we MOETEN stoppen met roken.

Liefs Inge

Hoe vergaat het stoppen je...? Je bent al ns eerder gestopt toch? (in de afgelopen 17 xren)
Lijkt me super lastig, ik ben nog steeds een zwakkeling, maar goed, weet van mezelf zodra ik een +je zie, ik direct kan stoppen ;-)

quote: DeeDee1973 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-08-2007 15:17:46'));

Kaylee welkom hier.
Je bent al erg lang bezig. Denk dat het goed is dat je naar de gyn gaat.
Wanneer heb je een afspraak?

Dank je wel voor het welkom heten

Idd. ben ik al heel lang bezig, maar mijn man en ik hadden zoiets van rustig aan het komt en nu na die lange tijd best wel beetje zat en zit met vragen dus eens maar naar de gyn. gaan

Spermaonderzoek van mijn man was goed dus aan hem ligt het niet dus ga ik nu door de malle molen en dat is op 27 aug. ik ben heel benieuwd wat de gyn. allemaal gaat doen, want de eerste keer moet mijn man mee dus best erg nieuwsgierig ben ik wat er gaat gebeuren.

quote: DeeDee1973 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-08-2007 10:22:49'));

Inge hoe kan je je nu zo vergissen in de dagen?
Balen meid dat het weer niets is.
Maar vol goede moed de volgende maand in.
Trakteer jezelf gewoon even op een mooie bos bloemen, heb je wel verdient na de spanning van de afgelopen dagen.

Mamaloe? Wanneer is jou NOD precies?
Ik zag al een topic langskomen met nieuwe kwaaltjes ...
Hoe voel je je?

Hey Deedee en andere meiden,

Ik dacht dat ik de vorige maand op de 6e ongi was geworden maar dat was dus de 9e. Gewoon fout gekeken. Maar ongi is weer bijna weg. En dan kunnen we er weer tegen aan.
Liefs Inge

quote: mamaloe1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-08-2007 18:11:51'));

quote: bontrie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-08-2007 09:59:13'));

Hoi meiden,

Wij zijn officieel begonnen met ronde 17 .
Ik had verkeerd geteld en heb nu weer een cyclus van 31 dagen.
Nieuwe ronde nieuwe kansen zeg ik dan maar weer.
Nu moeten we ereht aan geloven dat we MOETEN stoppen met roken.

Liefs Inge

Hoe vergaat het stoppen je...? Je bent al ns eerder gestopt toch? (in de afgelopen 17 xren)
Lijkt me super lastig, ik ben nog steeds een zwakkeling, maar goed, weet van mezelf zodra ik een +je zie, ik direct kan stoppen ;-)

Het stoppen gaat echt waardeloos!!! Zijn allebei zoooooo druk met werken en hebben er echt het weekend voor nodig om te stoppen maar aan gezien we gister een feestje hadden lukte het dit weekend dus niet. Nou proberen we het het aankomende weekend wel.

Hey Tamaar,

Van harte gefeliciteerd!!!!! Lijkt me echt een geweldig gevoel om na 15 maanden eindelijk positief te testen! Echt super! Het geeft ons echt weer een beetje hoop nu we dit lezen.

Geniet ervan meid!

Terug
Bovenaan