wie nog meer langer als een jaar bezig????

Lieve P3,

Wat een drama dat je schoonzus zo met haar zwangerschap en kindje omgaat. Weet zij dat jullie nezig zijn? Als dat neit zo is zou ik het denk ik toch vertellen want wat voor toekomst gaat dit mooie mensje tegemoet? Als zijn of haar moeder u al zo negatief over de baby is wordt dat vast alleen maar erger als ze is bevallen. Je zou denk ik zeker een rol kunnen spelen in het uiten van jouw gevoelens. Laat haar maar eens zien hoeveel verdriet het jou doet en hopelijk beseft ze dan ook wat ze haar ongeboren kind aan doet...

Ook al wordt ze misschien boos op je, iemand moet haar een spiegel voor houden, alleen dan wordt ze met haar gedrag geconfronteerd. Succes ermee...

En natuurlijk ontzettend veel succes met zwanger worden!
Liefs Mylène

hoi Mylene

ik wilde even zeggen dat  we op een gegeven moment ook zo  zijn gaan denken van wat
kunnen we nog allemaal doen zolang er geen babytje is.
zo heb ik mijn autorijbewijs gehaalt, gaan geregeld uit eten en kopen nu maandelijks dingen die iets duurder zijn maar wat je al niet meer zo gauw doet als je een kindje hebt.
mijn rijbewijs is mooi meegenomen want ik weet zeker dat als we een babytje hadden ik er niet meer voor was gegaan.
verder succes en dat het maar snel mag lukken want daar doen we het allemaal voor he

groetjes en een dikke knuffel voor iedereen!

hoi mylene

had je berichtje voor mij te laat gelezen.
ja mijn schoonzus weet het van ons, maar zal nooit eens vragen hoe we er ons onder voelen, gaat wel rondbazuinen dat we in het ziekenhuis lopen.   ben toen echt boos op haar geworden en heb gezegt dat ze haar mond moet houden als ze niet weet hoe alles ineen zit.
zij is zo'n meid wat alles in de schoot geworpen krijgt(daar is op zich niets mis mee hoor) maar is altijd negatief in het leven en ik ben net positief.
IK heb ook tegen mijn vriend gezegt als ze de eerst volgende keer nog iets doms zegt ik haar eens flink de waarheid te vertellen. heeft ze tenminste een reden om pissig te zijn HAHA.

groetjes

Hoi Mylène,

Heel erg bedankt voor je lieve verhaal!!
Maar wij gaan niet stoppen met het proberen voor een kindje maar met roken.
Nee voor een kindje stoppen wij verlopig nog niet. In april 2008 mogen we weer naar het ziekenhuis en dan krijgen we weer opnieuw onderzoeken en dan word er gekeken wat we verder kunnen doen. Maar wij hopen natuurlijk dat dat niet hoeft en dat ik binnen kort zwanger mag zijn.

Ik zou het wel aan iedereen willen vertellen maar mijn vriend wil het nog niet. Dus we wachten er nog even mee.

Liefs Inge

Hoi! Ik was van plan om over te stappen naar het als zw worden langer duurt forum (heb ik me ook al aangemeld) maar nu las ik eindelijk hier een berichtje wat me wel aanspreekt.
Dus voila hier ben ik haha.

Niet echt langer dan een jaar, meer op de kop af een jaar bezig dus.

Typ later wel ff verder, er stuitert hier een kind met de knietjes op het beton, huilen dus.

Toedeloe!

hoi meiden,

nog een paar maanden (2)  en dan zijn wij ook een jaar bezig, en een jaar bijelkaar.
dus weet niet of ik me hier helemaal bij aan kan sluiten, maar het gevoel dat ik zwanger wil worden is al veel langer als een jaar!

ik ben anderhalf jaar geleden een half jaar aan de prik pil geweest( raad het iedereen af nu!)  het enige wat  fijn is, dat je  ongi weg kan blijven, maar oh als je stopt,  dat heb ik dus vorig jaar feb gedaan, en in sept kwam ik mijn vriend tegen, mijn eerste ongi kwam  toen in Novem, mijn tweede in Januarie pas, en het is nog niet op orde!  we  hebben het ff veilig gedaan... hij staat er gelukkig ook achter, en in feb is hij bij me in komen wonen, en maar aan het klussen geslagen..maar helaas steeds niks, heb soms wel druppels 'melk'uit mijn tepels en ik  vind het heerlijk om mijn hand op mijn buik te leggen maar dan zeggen mensen dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Mijn zus is  zwanger, en ze zeiden al tegen mij dat ik ook zwanger leek....... en bedankt dan maar

Mijn schoonzus heeft vandaag de stap genomen en is in het ziekenhuis geweest en heeft daar pilletjes gekregen. Nou moet ze donderdag weer terug komen en als het goed is word dan het vruchtje afgestoten en plast ze het uit.
Ben er zo verdrietig van. En mijn schoonmoeder ook. Die heeft vroeger een miskraam gehad en begrijpt niet dat haar dochter dit kan doen.
Mijnschoonzus vroeg nog of we lans wouden komen maar dat kan ik nu nog even niet.

Lieve Inge,

Oh, meid wat moest ik hard lachen toen ik las dat je met roken wilde gaan stoppen, hihi. Heb ik het even verkeerd begrepen. Ik vond het al zo raar, maar wilde je toch even een hart onder de riem steken...

Wat een gedoe met je schoonzus. Lijkt me zo moeilijk om in jouw situatie te zitten. Ze kan vast je steun wel gebruiken maar ik begrijp dat het tevens zo pijnlijk is dat dat niet gaat.

Ik wens je dan ook veel sterkte...

Ik heb al 2 dagen een kaart liggen (hoera zwanger) om aan mijn schoonzus te sturen, maar ik heb de moed nog niet gevonden... Misschien straks even toch proberen. Een klein nichtje of neefje erbij si ook zo leuk,, ze hebben er eentje die nu ruim 2 is en die is helemaal gek van mijn vriend (en mij ook hoor, maar mijn vriend is echt haar maatje). Daar geniet ik dus al heel veel van. Tevens pas ik veel op een ander nichtje van mij, die nu net 1 is geworden. Ook dat is erg leuk om toch van die moppies te genieten. Nu nog eentje van mezelf om van te genieten...

Over ruim een maand ga ik op vakantie, gelukkig net van mijn ongi af als we gaan (of het blijft weg, hihi) dat was even schrikken, want er is nu geen pil om het uit te stellen...

Ga je nog op vakantie?

Meid, ik zou het super vinden als je kan stoppen met roken, gelukkig ben ik er nooit aan begonnen, maar het wel heftig verslaafde ouders (aan de peuken wel te verstaan, hihi) dus ik weet hoe lastig het kan zijn... Trouwens, mijn schoonzus (van mijn jongste nichtje) kon ook niet echt helemaal stoppen met roken toen ze zwanger was, ze werd er super gestressd van dat het voor haar juist beter was om af en toe even te roken... Helemaal stoppen si natuurlijk het beste!!!
Succes ermee, en ik weet zeker dat je het kan, denk maar aan je babietje met zwarte longetjes... (helpt dat?)

Liefs Mylène

Terug
Bovenaan