wie nog meer langer als een jaar bezig????

hoi dames

Kom net terug van de gynocoloog  en ze heeft het volgende gedaan;
-veel vragen gesteld
-uitstijkje genomen
-inwendige echo(heb ook mijn baarmoeder en eierstokken gezien)
-in en uitwendig voelen
het leek allemaal in orde nu moeten we volgende week woensdag naar de ferteliteitdokter gaan en die gaat ons alles uitleggen en hoe het nu verder gaat vertellen
heb nu wel buikpijn en bloedverleis maar dat was normaal zei ze
zo dan maar wachten tot volgende week he
veel sterkte jullie en bedankt voor de steun !!!!!

doei

Kaylee om 12 uur snachts aan de bak terwijl je om half zes op moet staan
pfff
Maar ach, gelukkig zie je de lol er wel van in

Bontrie fijn dat je weer gezond bent, hopelijk is het dit keer raak, maar je hebt in elk geval geen maand over hoeven slaan.

p3 dus het bezoek is meegevallen?
Fijn om te horen. lijkt me toch vervelend zo'n eerste bezoek.
Over een week naar de fertiliteitsarts, dat schiet tenminste lekker op. Hoef je in elk geval geen maanden te wachten voor er weer wat gebeurt.
Veel succes daar.

hey hallo allemaal

nou he he eindelijk dan na104 dagen ben ik ongie geworden een hele opluchting hoor
weet ik teminste weer dat ik een vrouw ben haha
ben benieuwd of het nou ook door de teunisbloemolie is gekomen of niet.
blijf het gewoon door slikken misschien dat ik mijn onregelmatig heid wat kwijt raak.

maar hoe is het met de rest???

groetjes denkertje

Hoi Hoi,

hier is nog niets veranderd. Nog steeds niet ongi, maar ook geen positieve test. Word er gek van.

Hoe is het bij jullie

Liefs Patricia

Hallo meiden,

Ik heb af en toe al wat meegelezen met jullie, maar nog niet geschreven. Ik probeer namelijk een beetje afstand te nemen van dit forum en lees af en toe nog eens.
Nu toch even weer een berichtje.

Wij zijn ook bijna een jaar bezig en 20 sept. hebben we een afspraak in het ziekenhuis en gaat de medische molen echt beginnen voor ons. Voor de vakantie zijn we ook al een keer geweest omdat ik in het verleden chlamydia heb gehad. Ze hebben toen aan de hand van bloedonderzoek gezien dat ik een heftige infectie heb gehad (veel antistoffen in bloed). D.w.z. dat ik een grote(re) kans maak op verklevingen.
Mijn vriend is 36 en heeft al een zoontje uit zijn vorige relatie en ik ben 33.

Nu heb ik een vraag aan jullie:

Hebben jullie ook weleens dat het jullie niet lukt om op het "moment supreme" te klussen? En dan met name omdat jullie geen zin hebben of net op dat moment een irritatie of ruzie krijgen?

Wij hebben dat weleens en gisteravond in het bijzonder. Ik had echt het gevoel dat mijn eisprong er aan zat te komen, dus wij zouden klussen. Kaarsje erbij, gedoucht, lekker schoon...krijgen door een onbenullig iets ruzie!
Daarna was de zin en sfeer helemaal weg en we zijn dan allebei te koppig om te knop weer om te zetten en de ander te verleiden. We liggen dan allebei te wachten tot de ander begint. Is niet meer gebeurd dus.
En wat denk je?
Vanochtend is mijn temp gestegen van 36,5 naar 36,7. Ik ben dus heel bang dat de eisprong al geweest is (vroeg dit keer, maar kan) en we weer een maand hebben weggegooid (de afgelopen 2 maanden kwam het klussen steeds slecht uit).

Ik baal er zo van, had zo gehoopt nog zwanger te raken voordat we de MM in gaan...

Omdat er steeds meer "druk" op ligt, hoeft er maar iets te gebeuren en de zin in sex is totaal weg.

Herkennen jullie dit?

Ik hoop op wat reacties en wens iedereen heel veel succes met het zwanger worden!!

Groetjes Hopey

hoi allemaal,
hier nog geen rd, ben nu 3 dagen over tijd, maar goed ik voel de krampjes alweer aan komne. Denk dat het door stress komt (veel werk) dat mijn ei ook al flink te laat was (wel goed getimed met klussen). Dus zal wel gewoon laat zijn.

volgende week moet vriendlief weer iets inleveren dat ze gaan kijken op bewerkingsmogelijheden voor ivf/icsi. Dan kunnen we weer afspraak maken voor uitlsag en intake voor ivf/icsi. We willen dit echter niet eerder dan november omdat we in september en oktober te veel stress en gedoe (en leuke uitjes naar het buitenland!!!) hebben om dat trajct in te gaan. Maar misscien is er ook wel een enorme wachttijd, geen idee. vind het wel spannend allemaal hoor.
intussen hoop ik natuurlijk nog steeds dat hoe klein de kans ook is , dat er een zaadje de goede kant uit zwemt, maar ja....
boekie

Hoi allemaal ik ben al ongeveer 2jaar bezig heb zelf l homonen spuiten gekregen van mijn genecoloog maar niets werkt ze hebben mij zelf gezegt op mijn hoofd te gaan staan na afloop heb ik geprobeert er werkt niets heeft er iemand zo nog iets wat ik nog niet zou hebben geprobeert laat het mij weten aub ben echt ten einde raad zit onder tussen zelf al in een depressie gewoon door de personen om me heen die mij geen 2minuten rust gunnen.
ze vragen mij dagelijks heb je nog iets nieuw geprobeert en zo van die dingen heeft er iemand aub nog raad ????

dank u

Ik voel me eigen echt zo klote. Ben nu alleen thuis, man en kind zijn ff samen op pad. Zit lekker een muziekje te luisteren op de laptop. Kan wel huilen. Niet alleen omdat ik niet weet waar ik aan toe ben hoor. Er is namelijk nog steeds geen verandering. Dat ik me zo kut voel komt eigenlijk meer omdat ik sinds 2 weken echt hele erge ruzie heb met mijn beste vriendin. Volgens mij heb ik zelfs de vriendschap verbroken, maar ik mis haar echt verschikkelijk. Zou zo graag ff met haar willen kletsen over van alles en nog wat. We zijn al sinds onze 12de beste vriendinnen en nu zijn we allebei 26 jaar, dat is dus al een hele tijd. Zij was single en altijd bij ons thuis, gezellig een spelletje doen soms bleef ze ook logeren bij mij of gingen we samen met die kleine bij mijn ouders logeren op de camping. Van het voorjaar kreeg ze een vriendje en ineens zagen we haar niet meer. Ik heb haar daar toen op aangesproken en we kregen de grootste bonje aan de telefoon. Haar moeder woont een paar deuren verder bij mij in de straat en zie dus geregeld de auto van mijn vriendin daar voor de deur staan. Iedere zegt dat ik haar moet vergeten en dat ze geen echte vriendin van mij is, maar waarom mis ik haar dan. Wil zo graag mijn vriendin weer terug, maar weet echt niet hoe ik dit moet goed maken. Heb haar wel net een smsje gestuurd dat ik mijn beste vriendin mis, hopelijk krijg ik een berichtje van haar terug en kunnen we het uitpraten.

Sorry dat ik jullie hiermee lastig val, maar moest het ff kwijt. Het lucht in ieder geval erg op nou dat ik het ff heb opgeschreven.
Liefs Patricia

Terug
Bovenaan