wie nog meer langer als een jaar bezig????

Nou ik ben toch maar mega ongi, dat wil je niet weten!!!! Heb echt heel erg last van mijn rug en benen. Met lopen doet het helmaal veel pijn, ik waggel er gewoon van, hihihi.

Vanavond moet ik gaan beginnen met Clomid....Hopelijk krijg ik net als de vorige keer gaan last van de bijwerkingen.

Succes allemaal weer!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs Patricia

Hallo Meiden,

Hoe is het hier.

Ik weet niet of jullie het leuk vinden als ik hier even kom vertellen hoe het gaat.
Maar er waren een paar die dat wilden. Dus bij deze, als jullie het niet op prijs stellen dan doe ik het niet weer hoor, dat kan ik heel goed begrijpen. Ik blijft in ieder geval wel lezen hier.

Tot nu toe voel ik me zwanger, heb gevoelige borsten, af en toe misselijk en ben erg moe.
Vooral de eerste 2 dagen was ik heel bang dat het mis zou gaan. Had op een ochtend geen gevoelige borsten meer, was er van overtuigd dat het weer mis zou gaan. Gelukkig was het niet zo.
Nu gaat dat wel goed. Zolang ik me zo voel is er niets aan de hand. Ik heb wel gehoord dat het met 6 weken nog erger zou kunnen worden. Dat wachten we dan maar af.
Als ik 8 weken ben mag ik voor de eerste echo komen. Daar ben ik nu al zenuwachtig voor. Maar moet nog zolang wachten, 4 weken.

Nou dat was even mijn verhaal. Nogmaals, als dit niet op prijs wordt gesteld meld dit dan.

Liefs en groetjes Marije

O ja zal ik nog wat glitters stooien........... hier komen ze.

Iedereen succes met zwanger worden.

hoi marije

Ik vind het niet erg dat je komt vertellen vind het heel leuk, maar moesten er mensen zijn die het niet willen kun je mss een eigen topic aan maken met je naam en dan reageren mensen die dat willen daar!!! Ik zal er 1 van zijn

Wat betrefft dat wachten ivm de echo ik kan me het voorstellen moet je eerst zo lang wachten voor het lukt en nu moet je weer wachten!
Vandaar het spreekwoord geduld is een mooie zaak (jammer dat het niet te koop is he)
Ik moet zeggen dat ik vroeger nog ongeduldiger was als nu het lijkt of je het iets beter is geworden (denk ik he mss maak ik het mezelf wijs hahaha)

nou we horen het wel als iemand dat niet wil he
een portie heel veel gedult voor jou marije (straal straal) hahah

liefs

Lieve p3,

Geduld is een schone zaak, idd. Dat heb ik de afgelopen maanden heel vaak gedacht. Al het goede komt langzaam.

Hoe gaat het met jou. Jij zou toch naar de ferteliteit? dokter (geen idee wat dat inhoud en wat dat voor een dokter is ).

Ik ga misschien wel een eigen topic openen. Ik vind het lief dat jij daar op zal reageren.
Maar ik blijf hier wel lezen hoe het met jullie gaat hoor. Ik vind het hier altijd wel gezellig.

Ik hoop voor jou dat het toch snel raak mag zijn en dat je iets wijzer ben geworden door die ferteliteit dokter.

Liefs Marije

Goedemorgen!

Wordt GEK van mezelf...
Ik die niet meer wil geloven in kwaaltjes, gedraag me gek hihi.

Barst zomaar in tranen uit vanmorgen, en eigenlijk om niets, beetje pissig op mn mannetje, zie ik 'm heel vertederend naar de kids kijken, staan de tranen me weer zo hoog .
Witte afscheiding in overvloed  en das 't afgelopen jaar nog niet eerder voorgekomen dat 't zooo veel was.

En 't meest irri vind ik dat ik 'm bek breek () over zinnen, kraam het 't der in de raarste volgordes uit.

En ja, zit weer ns een week voor mn nod, wilde dr niet aan toegeven, d8 das 1malig al die vreemde dingen maar gaat gewoon door...

Nou ja, we zien 't wel weer en anders...toch maar ns naar de psych! haha

Hey marije, gewoon blijven kletsn hoor, nix mis mee dat je hier je ding verteld. Vind het juist wel leuk!
Teovallig vroeg een vriendin me nog, of ik het niet vervelend vond dat de   1 na de ander zwanger werd, maar vind ik het juist alleen maar leuk voor iedereen.

Kortom gewoon blijven kletsen!

Liefs Mamaloe

Hey meiden,

Gister verging ik weer van de krampen/steken. Kon niet meer zitten, liggen of staan. Deed echt zo'n pijn! En had ook heel erg last van afscheiding.

En helaas vanochtend toch weer ongesteld geworden. Heb vannacht niet kunnen slapen omdat ik toch weer zat te denken zou het dan nu eens raak zijn??? Had gister verjaardag  en was redelijk laat geworden en moest vandaag werken en om 7 uur mijn bed uit. Dus  ben nu wel erg moe ik ga zo ff lekker op bed liggen.  

Mijn vriend zei gister wat is het toch eigenlijk raar dat je na 1,5 jaar nog niet weet  welke kwaaltjes bij een zwangerschap horen en  welke bij ongesteldheid.  En daar heeft hij ook wel gelijk in maar mijn kwaaltjes zijn  elke maand weer anders snap er echt niks van.

Maar goed wij gaan nu dus ronde 18  in helaas .
Ik ben blij als het april is dan kunnen we eindelijk weer naar het ziekenhuis. Maar misschien gaan we ook wel eerder. Eind van het jaar ofzo.    

Gister was in bij een dementerende client en die vroeg om de 5 minuten of ik al kinderen had en of ik nog geen kinderen wou want het is toch zo geweldig zo'nklein kindje in je arm. Dat deed me best wel pijn toen ze dat elke keer vroeg/vertelde.

Nou ik ga even op bed liggen even bij slapen.
Hoef nog maar een weekje te werken en dan lekker vakantie. Heb mijn ei als we in griekenland zitten dus misschien word er daar wel raak geschoten.

Liefs Inge  

hoi marije

de ferteliteitdokter heeft ons alles uitgelegt wat we moeten doen en wat ons te wachten staat. heb al onderzoeken gehad bij de gynocoloog moet nu wachten tot ik ongesteld word en dan moet ik bloed laten prikken en gaan ze mijn eitjes volgen, ook hebben we een potje binnengebracht met sperma en nu mogen we een hele week geen sex en moeten we vrijdag weer een potje binnen brengen, en dan gaan ze kijken wanneer mijn manneke de beste zaadjes heeft.
We hebben het er wel moeilijk mee met vrijen op commando (het lijkt dan niet zo te lukken) maar ja voor het goede doel doen we dat wel he.
ik leesde trouwens dat mamaloe het ook leuk vind voor je verhaaltjes te lezen
dussss gewoon blijven schrijven!!!!
liefs

hoi bontrie

ik hoop voor jullie dat het in Griekenland raak mag zijn, ze zeggen dat als mensen op vakantie gaan of zijn het meestal lukt!!
nou heel veel sterkte

liefs

Terug
Bovenaan