wie nog meer langer als een jaar bezig????

@marije

Gefeliciteerd met je zwangerschap en nee hoor vind het niet vervelend dat je het hier komt vertellen eerder heel blij voor je  Hopelijk krijg je een heerlijke zwangerschapstijd zonder al die vervelende bijwerkingen

Goedemorgen iedereen

Beetje vroeg deze ochtend, maar ga zo naar de gyneacoloog en gaan we kijken of de zaadjes goed naar de baarmoeder is gezwommen ben heel benieuwd, want als het wel goed heeft gezwommen dan moet er iets anders aan de hand zijn.

Ik hou jullie op de hoogte vanmiddag laat ik het even weten.

Hoe gaat het met iedereen?

Zo hier ben ik weer eens

Vanmorgen dus bij de gyneacoloog geweest en de vraag was of de zaadjes van mijn man wel goed zwommen naar mijn baarmoeder en werdt er gekeken naar mijn baarmoeder en werdt er wat weg gehaald en ja hoor de zaadjes hebben goed gezwommen dus dat was niet het probleem.

Nu moet ik als ik ongesteld ben bellen voor een afspraak met de radiologie.
Daar krijg ik dan een onderzoek of mijn baarmoeder en eileiders goed is dat wordt met een contrastvloeistof gedaan dus moet er ingespoten worden en als dat gebeurd is krijg ik meteen de uitslag dus ben heel benieuwd.

Wilde eigenlijk dat het gauw werdt gedaan, maar de gyn. vond het beter van niet omdat ik nu in de vruchtbare week zit en hij de kans wilde geven aangezien mijn man en ik gisteren verplicht gemeenschap hebben gehad om te kijken of de eitjes toevallig bevrucht worden dus afwachten maar weer.

Voor mijn man valt er zeker een last van zijn schouder voor mij is het nu helemaal spannend en hoop zo dat ook mijn baarmoeder en eileiders goed zijn.

Ik hou jullie uiteraad op de hoogte.

Hey KayleeHope,

Fijn om te weten dat de zaadjes van je man de goede kant op gaan. Valt er een hele last van je schouders af of niet? Ik hoop voor je dat je dat andere onderzoek niet hoeft te doen en dat je gewoon lekker zwanger bent!   En als dat niet het geval is hoop ik dat ze je snel kunnen helpen!

Liefs Inge.

Hoi meiden,

Ik hoor hier wel niet, maar ik wil jullie heel veel suc6 wensen!!! Mijn mannetje en ik waren na een jaar zwanger, er waren periodes dat wij het helemaal niet meer zagen zitten en dus de hoop min of meer op gaven, tot dat we toch geheel onverwachts een positieve test in handen hadden.
Het zaad van m'n mannetje was inmiddels al getest, we waren al 2 maanden aan het temperaturen  en ik zou de volgende zijn voor verdere onzoeken, dus toen we bij de huisarts kwamen sprong hij een gat in de lucht, geweldig zo iemand die met je meeleeft!
Meiden, ik weet dat sommigen al veel langer bezig zijn, maar ik  herken het gevoel denk ik toch wel een beetje en wil jullie dus heel veel suc6 en geluk toe wensen!!!  

Liefs Lientje

Hoi Hoi

Daar ben ik ook weer. We zijn vanmiddag terug gekomen uit Landel. We zijn iets later terug dan gepland, maar we hadden het zo naar ons zin dat we een weekend hadden bijgeboekt. Wel was ik helemaal vergeten dat ik moest beginnen met klussen van het weekend, dus daar bal ik eigenlijk wel van. Nou ja ben weer thuis dus er kan vanavond in ieder geval geklust worden. Heb wel heerlijk genoten met mijn dochter deze afgelopen week en moet zeggen dat hadden we ook echt nodig saampjes. We gaan gauw terug, maar dan gaat papa ook mee met ons. Heb hem namelijk ontzettend gemist en mijn kind miste ook haar papa.

Nou meiden tot van de week.
Mijn NOD is trouwens 3 oktober

Liefs Patricia

Welkom terug Patricia fijn dat jullie genoten hebben

Pffffffffffff wordt een beetje gek vanmezelf heb last van mijn buik alsof ie gerekt wordt.

Mijn NOD (als nod bedenkt voor ongesteldheid) is 25 sept. dus kan nog niet gaan testen, maar wordt er echt gek van heb er al een paar dagen last van het begon met steken in mijn rechterbuik en nu heel ander gevoel.

Dus wordt weer afwachten.

Hoe is het met iedereen er wordt weinig verteld hier

Daar ben ik weer!

Ik heb een heerlijke vakantie gehad!
We hebben HELEMAAL NIETS gedaan
hahaha beetje op het strand gelegen, uit eten, terrasje, boekje lezen, kroeg in, snorkelen
Alles op een tempo waar je eng van wordt .... zzzzzooo langzzzzaaam
heerlijk!

Helaas werd ik afgelopen zondag ongesteld.
Precies op schema hoor, net als elke maand.
Ik had ook geen vage klachten deze maand, dus had niet anders verwacht.
Maar ja, leuk is anders natuurlijk.

Het is rustig hier.
Lijkt wel of iedereen er een beetje genoeg van heeft.

Terug
Bovenaan