wie nog meer langer als een jaar bezig????

Hoi Meiden,

@Deedee, gezellig dat je er weer bent. Lekker genoten???

Ik heb een vraagje. De laatste keer dat ik naar de gyn ben geweest zei ze dat ik ovulatie testen moest gaan proberen. Heeft iemand daar ervaring mee en kan iemand mij dan vertellen welke ik het beste kan nemen. Ik ben wel al bij het kruidvat geweest, maar daar hadden ze alleen maar een digitale. Ik kon dus niks vergelijken.

Voor de rest gaat het wel goed hier. Alles lekker op ons gemakje en we proberen er niet teveel aan te denken. Vandaag is die meid leker vrij van school, dus een luier dag vandaag. Altijd lekker, een beetje opruimen en lekker lang in ons pyama.

Liefs Patricia

hoi allemaal,
ben even niet op forum geweest laatste tijd, was te druk op mijn werk. maar nu lekker avondje alleen dus kan effe lekker forum lezen .
helaas bij ons nog geen nieuws, 4 oktober hebben we weer gesprek met gyn om uitslagen van sem test en chromossom test te krijgen. daarna volgt waarschijnlijk intake gesprek voor icsi. we weten namelijk al wel dat voor ifv niet goed genoeg zaad is en voor icsi wel.
kan tegenwoordig erg moeilijk mijn mond houden als mensen over kinderen beginnen, zeker als men er erg laconiek over doet. en dan natuurlijk de vraag: beginnen jullie nog niet, de klok loopt hoor, ha ha, (ja, geinig denk ik dan, je moest es weten!). grom!
ook deze maand gaat het niet lukken (we hadden toch al weinig kans),   want heb me verrekend rondom eisprong. heb em gister gehad en volgens mij waren we te vroeg met klussen.
boekie

Lieve meiden,

Ben ik dan even weer, ben alweer aan het werk na een heerlijke luie vakantie in Italië. We hadden nog heel erg mooi weer en waren weer helemaal opgeladen voor de komende tijd.

Ik moest afgelopen weekend ongi worden en was dan ook niet verbaasd dat het er maandag nog niet was (ben niet zo stipt) Toen kreeg ik mail van mijn email maatje die ik op dit forum heb leren kennen en die vertelde dat ze zwanger is!!! Maar ze had nergens last van... Ik ook eigenlijk niet zo, af en toe beetje bleeh gevoel, wel erg moe maar hadden een druk personeelsuitje gehad en mijn bosten doen altijd zeer voor mijn ongi.. Toch ging het kriebelen.. Zal ik alvast testen? Nee, we zouden keurig tot zaterdag wachten, want ik wilde het samen met mijn vriend doen.

Maar niet gered, gister uit ons werk toch getest en....

IK BEN ZWANGER!!!!!

Ik kan het nog steeds niet geloven... Er verscheen een vaag streepje, maar ja een streep is een streep!! Voor alle zekerheid hebben we daarna meteen onze jassen aan gedaan en zijn nog twee testen gaan halen. Eentje meteen gedaan en ook die gaf een vaag streepje. De laatste test laten we liggen tot zaterdag in de hoop dat we dan wel een vette streep hebben!!

Het doet me ondanks dat ik er heel erg blij mee ben, ook een beetje pijn dat jullie niet allemaal met me mee mogen doen... Ik hoop dan ook van harte dat jullie ook heel snel zwanger zullen zijn, bij ons heeft de vakantie het gedaan... We hebben elkaar leren kennen op een vakantie in Italië, daar is onze relatie begonnen en nu is in Italië ook ons kindje bij ons gekomen....

Oh lieve meiden, ONWIJS veel succes met alles en HEEL VEEL GELUK met jullie toekomst..

Extra dikke knuffel
Mylène (babypoppenmaakster, hihi, eindelijk het perfecte voorbeeld op komst) XXX

Hoi Babypoppenmaakster,

GEFELICITEERD, geniet er lekker van meid. En een streep is een streep of hij nou vaag is of vet, toch???
Blijf je ons wel op de hoogte houden van je zwangerschap, zou ik wel erg leuk vinden.

Nou meid het is je van harte gegunt en lekker genieten hoor, voor je het weet zijn die 9 mooie maanden zo voorbij.

Liefs Patricia

Hoi Patricia,

Hartstikke bedankt, het blijft nog heel onwerkelijk... Voor onze vakantie hebben we testen gedaan en nu kreeg ik vandaag de uitslag, niet dat het nog iets uitmaakt maar de zaad kwaliteit van mijn vriend is erg laag. Wie weet heeft het daarom zo lang geduurd... Maar voor nu maakt dat niets meer uit, gelukkig...

Jij heel veel succes en ik zal duimen dat je snel me volgt..
Liefs Mylène

Mylène

GEFELICITEERD!!!

Geweldig dat je zwanger bent!
Hoe voel je je?

Heb je de test nog een keer over gedaan?
Of ben je al hhelemaal overtuigd?

Fijn dat het nu toch eindelijk gelukt is.
Test resultaten maken nu idd niet meer zoveel uit.
Het best mogelijke resultaat is er nu:
JE BENT ZWANGER!!!

Geniet er maar lekker van.

Hey lieve meiden,

Allereerst Mylène echt super dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!!! Geniet er lekker van! En houd ons op de hoogte! Ik zal je wel missen hier. Ik hoop je snel te zien op het zwanger forum!

Hier gaat alles zijn gangetje eerste weekje vakantie zit er alweer bijna op . Komende week gaan we heerlijk met zijn 2tjes naar centerparcs in een vip huisje heerlijk genieten dus! Lekker in onze vip sauna lekker in bad heerlijk kan niet wachten! We zouden eigenlijk naar griekenland gaan maar dat waren alleen afdankertjes boven in de bergen. Daar hadden we niet zo'n zin in.

Af gelopen week denk ik helemaal niet meer veel aan zwanger worden ben gewoon lekker aan het genieten. Ik laat het even voor wat het is. Eergister lekker uit eten geweest. Mijn ei is ook alweer op komst. Dus kan niet beter.

Liefs Inge

Hoi DeeDee,

Bedankt voor de felicitaties!! Ik voel me eigenlijk wel goed, ik had namelijk al weinig last van dingen.. Wel dfoen mijn borsten meer zeer dan normaal, rommelt het in mijn onderbuik al een paar dagen maar ben niet echt misselijk of iets, soms wat bleeh gevoel, wat onpasselijk. Ik had het nu ook helemaal niet verwacht, juist omdat ik niet bijzonders voelde, wel erg moe. Maar ach, druk weekend gehad. Maar toen hoorde ik dat een forum maatje van mij waar ik mee mail zwanger is, en die voelde zich ook prima, nergens last van. Toen ging het bij mij wel kriebelen. Zouden eigenlijk zaterdag testen maar nu toch eerder gedaan. (gister). De eerste test gaf een streepje, maar wel een wat vager streepje, dus snel een tweede gehaald en gedaan en hetzelfde, dus dan moet het toch waar zijn... Ga zaterdag nog een keertje testen voor een vettere streep..
Veel succes met alles
Liefs Mylène

Lieve Inge,

Oh, de vakantie kan wonderen verrichten, dat zie je maar bij ons!! Ik zal zo voor je duimen dat je snel zwanger bent, vind het ook zo stom dat je zo lang moet wachten voor je weer naar het ziekenhuis mag... Was trouwens wel raar om de slechte uitslag te horen vandaag. Ik zei daarna ook doodleuk, ach, maakt allemaal niet meer uit, ik ben zwanger...

Ik zal zeker af en toe eens kijken hoe het met je gaat,
Geniet maar van het leven, dat zwanger worden komt dan vanzelf wel..

Veel liefs Mylène

Terug
Bovenaan