wie nog meer langer als een jaar bezig????

Patricia je vroeg naar ovulatie testen. Ik heb er zelf geen ervaring mee, dus ik weet niet welke de beste zijn. Maar ik heb eens rondgeneusd op internet en schrok wel van de prijzen van die dingen. Ik weet niet of je die digitale vaker dan 1 keer kan gebruiken, anders zou ik ze niet kopen, want dan ben je een kapitaal kwijt.
Via internet zijn wel voordeelverpakkingen te krijgen dan ben je 1,25 tot 1,50 per test kwijt. Als ik ze zou willen gebruiken dan zou ik die eens proberen denk ik.

Ik ga zelf m'n temperatuur weer eens bijhouden. Dat heb ik al 1 keer eerder bijna de hele maande gedaan en toen kon ik m;n ei zo aanwijzen aan de hand van m'n temperatuur.

Hoi Deedee,

Ik vind die testen ook erg duur ja, maar mijn gyn vind dat ik het zo is moet proberen. Mijn man zegt dat we het gewoon moeten blijven doen zoals nu. Gewoon klussen en genieten van elkaar en die meid en dan komt het van zelf wel zegt hij. Misschien heeft hij ook wel gelijk. Bij mijn 1ste ging het ook zo. Toen het bij de 1ste niet wilde lukken en het ook erg lang duurde (18mnd) hebben we het van ons afgezet en zijn we weer gaan genieten van elkaar. Heb toen een puppy gekocht en al mijn liefde erin gestopt en nog geen 3 mnd later was ik in blijde verwachting. Wel wil ik het gaan proberen met temperaturen. Hoe werkt dat en wat moet ik dan doen.

Liefs Patricia

hallo iedereen
hoe gaat ie hiermet iedereen??
zit nu op het wacht bankje wet niet van hoeveel dagen ik moet uitgaan maar doe maar gewoon 28 dus dat zou betekenen dat ik 27 sept mijn nod heb.
ben benieuwd.

ja met dat tempen zou ik ook wel willen weten dat moet dan toch elke ochtend op het zelfde tijdstip??
nou dat zie ik mezelf dus niet doen he.

nou dames succes en tot horens.
groetjes denkertje

Dat temperaturen werkt ongeveer zo:

- elke ochtend rond dezelfde tijd neem je je temperatuur op.
Doe dit nog voor je iets anders doet.
- schrijf je temperatuur op

Als het goed is zie je na verloop van tijd het volgende
- Vanaf eerste dag van je menstruatie tot je eisprong schommeld je temperatuur bijvoorbeeld tussen de 36,4 en 36,7
- Vanaf je eisprong is  temeratuur 0,3 tot 0,5 graden hoger, dus bijvoorbeeld tussen de 36,8 en 37,0
- De eerste dag van je menstruatie gaat je temperatuur weer omlaag

Ik heb het in Juli bijgehouden en mijn temp was voor de eisprong tussen de 36,4 en 36,7 en na de eisprong 37,0 of 37,1. Ik kon dus duidelijk zien dat ik een eisprong had gehad. Ik ben nu weer begonnen met mijn temp op te nemen.
In het weekend is het iets later dat ik hem opmeet, dus dan is m'n temp iets hoger dan door de week, maar je kan toch nog steeds duidelijk verschil zien.

he hallo, ik weet hoe moeilijk het is om zo lang bezig te zijn. Voor dat ik zwanger raakte was ik al 6 jaar bezig. steeds was de teleurstelling erg groot als ik weer ongesteld werd...toen ik eindelijk zwanger raakte kreeg ik na 6 weken een miskraam..drie maanden later raakte ik weer zwanger, na zolang wachten in een keer twee keer in zón korte tijd, maar ook deze zwangerschap ging na 6 weken mis.
en wederom na een maand raakte ik weer zwanger. Hoewel mijn angst dat het verkeerd gaat erg groot is houden we er weer moed in. ik ben vandaag 8 weken en 4 dagen zwanger.

Hoe lang het ook duurt, ik weet dat het zo kan gebeuren. Wat ik wel geleerd heb is dat je het zelf niet bepaald, maar je lichaam... Wees er niet te veel mee bezig maar laat het gebeuren. Hoe meer je gefocusd bent hoe langer het gaat duren en hoe groter de teleurstelling. Dat is niet goed voor jezelf, maar ook niet voor je relatie. Het draait op een gegeven moment allleen maar nog om een ding, en je vergeet elkaar. blijf praten als het weer eens niet lukt.... Veel succes meiden..ik weet dat het gaat lukken

Bedankt deedee voor de uitleg over temperaturen. Ga het zeker proberen. Van de week haal ik ff een termometer en als ik ongi ben begin ik er maar gelijk mee. Vind het wel erg fijn idee om het bij te houden en het is niet duur, dat scheelt ook.

Verder gaat het goed hier. Veel aan de klus geweest, niet met tegenzin. Hopelijk heeft het geholpen. Ben wel een beetje ziekjes een beetje diarree, maar ja wat wil je met dit weer.

Nou meiden succes
Liefs Patricia

Babypoppenmaakster van harte gefeliciteerd met je zwangerschap  en geniet er lekker van.

Hoe is het met iedereen hier die nog niet zwanger is.

Ik heb vandaag mijn NOD (ben heel regelmatig in ongesteldheiddagen), maar nog geen tekenen van mijn ongi, maar ook geen tekenen van zwanger te zijn alhoewel wel flinke koppijn en nou vertelde mijn zus dat zij dat ook had (ze wist niet eens dat zij zwanger was toen ze naar de huisarts ging en daar met de klacht koppijn kwam bleek zij zwanger te zijn). Ik wacht nog even rustig af mocht het deze week nog niet komen dan ga ik een test doen en mocht het wel komen dan moet ik mijn gyn. bellen voor een afspraak voor de HSG onderzoek. Dus even flink op mijn tanden bijten en geduldig wachten. (wat ontzettend moeilijk is zou liefst nu al een test willen gaan halen)

quote: Patrica reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-09-2007 13:17:52'));

Hoi Deedee,

Ik vind die testen ook erg duur ja, maar mijn gyn vind dat ik het zo is moet proberen. Mijn man zegt dat we het gewoon moeten blijven doen zoals nu. Gewoon klussen en genieten van elkaar en die meid en dan komt het van zelf wel zegt hij. Misschien heeft hij ook wel gelijk. Bij mijn 1ste ging het ook zo. Toen het bij de 1ste niet wilde lukken en het ook erg lang duurde (18mnd) hebben we het van ons afgezet en zijn we weer gaan genieten van elkaar. Heb toen een puppy gekocht en al mijn liefde erin gestopt en nog geen 3 mnd later was ik in blijde verwachting. Wel wil ik het gaan proberen met temperaturen. Hoe werkt dat en wat moet ik dan doen.

Liefs Patricia

Hoi Patricia,
Bij mij wil het ook niet lukken (9mnd bezig) en nu heb ik zo'n verlangen naar een hondje... Dan heb ik iets om voor te zorgen en mijn gedachten van het zwanger raken af te zetten.. Ik ben blij te lezen dat dat voor jou werkte!
Chris

Terug
Bovenaan