wie nog meer langer als een jaar bezig????

hey

ja echt spannend dus moet blijven duimen tot maandag voor jou.
hoop echt voor je dat het raak is.

ze zeggen dat teunisbloem als je onregelmatig bent je ehormoon huishouding weer op orde kan brengen zodat je wat regelmatiger wordt en sneller zwanger kan raken vanwege dat je dan eerder je ei kan vinden weet niet of het werkt hoor maar proberen kan altijd het is op natuurbasis dus kan geen kwaad.

nou succes met wachten en we horen het hietr vast wel.

deedee hoe is het vandaag met jou ????

groetjes denkertje

Ik heb vanmiddag toch een test gekocht. Nou hij roept me al de hele tijd, denk dat ik hemniet kan laten liggen tot na het weekend. Probeer het natuurlijk wel!!

Als ik wel ongi word ga ik de teunisbloem ook proberen, als het toch geen kwaad kan. Kan het allicht proberen, toch???????

Liefs Patricia

Hoi Hoi,

Nou ik heb de test toch kunnen laten liggen. Ben wel al de hele dag echt super zenuwachtig, word niet goed ervan. Maar de test ligt nog netjes te wachten tot morgen en als ik het volhou tot overmorgen.

Hoe is het met jullie???

Liefs Patricia

hey

jeetje wat goed van je dat je het zolang kunt volhouden ik had hem alang gedaan uit nieuwsgierigheid.
ben echt wel benieuwd wat er bij jou uitkomt hoe voel jeje verder??

en deedee waar ben je heb je al getest denk ze zal het wel even laten horen hoe en wat.
ben ook zeer benieuwd naar jouw uitslag.

nou met mij is verder alles goed wel last van mijn borsten elke keer dus ik wacht af.

nou succes met wachten en we horen het wel

groetjes denkertje

Lieve meiden,

Ohhhh, wat SPANNEND!!! Ik heb even de laatste twee bladzijdes gelezen van jullie en ben vreslijk aan het duimen dat jullie zwanger zijn, Patricia en Deedee...

Ik ben nu precies 8 weken zwanger en voel me eigenlijk wel goed, geen echt missleijkheid maar af en toe wat onpasselijk en ik moet regelmatig eten. Wat dat betreft zou het goe dkunnen Deedee... Ik heb namelijk vaak 's morgens erg trek maar als ik daarna te lang wacht met eten voel ik me niet zo lekker, beetje trilhandjes en dan moet ik echt iets eten. Ik eet dan inderdaad ook vaak op een dag kleine beetjes. Zit ook veel sneller vol en heb erg last van mijn darmen, dus ook mijn broeken passen nog maar net...

Nou Ladies, het is nu al zondag, dus hopelijk zie ik snel goed neiuws... Waarschijnlijk zitten jullie dan niet meer in het mei forum of wel? Ik ben namelijk 25 mei uitgerekend...
Ik hou het even ind e gaten, en ik blijf duimen voor jullie...

Liefs Mylène

Lieve Inge,

Oh meis, wat ontzettend balen voor je dat je ongi bent geworden, zou het zo graag horen dat je ook naar het andere forum mag... Het lijkt allemaal soms zo oneerlijk.. Ik weet hoe je je voelt, ik heb het ook vaak genoeg gehad en flink van gebaald. Dat het nu wel gelukt is uiteindelijk geeft hopelijk jou ook een beetje hoop om door te gaan.

Ik ga ontzettend voor je duimen dat het ook voor jou snel een mooi wondertje zich in je nestelt..

Veel liefs Mylène

Ik voel me verder goed hoor. Wel misselijk nog steeds, maar met vlagen en mijn borsten doen wel erg veel zeer, meer dan anders eigenlijk. Heb ook erg veel energie maar ben toch ook weer moe, snap je het??? Dat ik de test kan laten liggen komt omdat ik bang ben om weer teleurgesteld te worden. Vertrouw mijn lichaam voor geen meter meer!!! Ben wel erg nieuwsgierig nu, voel me eigen anders dan anders. Nog ff 1 of 2 daagjes wachten!!!

Babypoppenmaakster, wat leuk dat je er weer bent en goed te horen dat alles goed is met je. Zo alweer 8 weken, lekker genieten hoor meid!!! Hoe gaat het voor de rest met je???? Heb je het grote nieuws al aan je famillie verteld??? Nou laat gauw weer van je horen!!!!

Deedee, hoe is het met jou??? Nog steeds geen ???? Nou meid ik blijf duimen dat het raak is!!!!!!

Nou ik duik zo lekker mijn bedje in, begin best wel moe te worden nou, eigenlijk. Heb   voor de afleiding lekker een spelletje zitten doen en ben net klaar erbij. Dacht nog ff op het forum kijken voordat ik afsluit. Nou tot morgen en slaap lekker allemaal!!!!!!

Liefs Patricia

Hey hey,

Mijn ongi is bijna voorbij eindelijk!
Heb echt een klote weekend gehad. Hebben vrijdag de hond van mijn schoonouders in moeten laten slapen. Zijn hier allemaal zo verdrietig om en kunnen het niet begrijpen het hondje was pas 4 jaar en altijd heel gezond actief en vrolijk. tot een week geleden, hij was steeds heel erg aan het janken en kon haast niet meer lopen van de pijn. Paar keer naar de dierenarst geweest en die wist ook niet goed wat ze er mee aan moesten. Kreeg antibiotica en pijnstillers maar dit hielp niet. Vrijdag ochtend was mijn schoonmoeder al op 01:30 met het hondje bezig en s'ochtends naar de dierenarts geweest. Er werd een echo gemaakt en hij bleek een tumor te hebben met uitzaaiingen in zijn lever en milt. Hij was niet meer te redden.
Om 18:00 kwam de dierenarts thuis en om 18:15 is het hondje overleden.

Terug
Bovenaan