wie nog meer langer als een jaar bezig????

Hoi Meiden,
T was alweer een tijdje geleden, maar ik dacht ik schrijf weer eens wat.
Bonterie; wat naar zeg. heb zelf ook een hond en moet er niet aan denken wat het met mij zou doen om die te moeten missen.
veel sterkte,
Patricia; heb je al getest???? spannend hoor!!

Mijn nod was tussen 9 en 12 oktober, nu 3 dagen later zijn er nog geen RD te bekennen,
Natuurlijk al heel vaak getest, en de laatste keer was gisteren, maar allemaal negatief,
Heb  niet echt  zwangerschapsverschijnselen, alleen zere tepels.
Het is echt zo raar allemaal,
Ben nog nooit zolang over tijd geweest,

liefs Sandra

@Bontrie, wat erg zeg dat ze dat hondje hebben moeten laten inslapen. Ik heb zelf ook 2 hondjes van 4 jr moet er toch niet aan denken zeg. Veel sterkte!!

Nou er zijn nog steeds geen te bekennen hier. Heb vanmorgen een test gedaan, maar helaas negatief!!! Van de week doe ik nog ff een test als de er dan nog niet zijn. Heb namelijk niet met ochtendurine getest!! Bij mijn 1ste was de test pas positief toen ik 6wk zwanger was, heb dus nog steeds hoop!!!!

Liefs Patricia

Sorry dat het zo lang geduurd heeft maar hier ben ik weer.
Zaterdag ochtend ging m'n temp omlaag naar 36,9 en ja hoor, bruin bloed verlies.
Zo begint m'n ongesteldheid altijd.

Zondag heel raar, temp weer omhoog naar 37,1.
Een klein beetje ongesteld, alsof het niet echt doorzzette zeg maar.

Vanmorgen temp omlaag naar 36,7 en de  zijn in grote getalen aangekomen.

Ik voel me nog steeds misselijk. Maar dit valt niet te ontkennen: ik ben gewoon ongesteld.

Nou Patricia jij houd ons in elk geval goed in spanning.
Ik hoop echt dat jij binnenkort beter nieuws hebt dan ik. Voorlopig is geen nieuw (lees geen rode duivels) beter dan wel nieuws.

Ook voor jou erg spannend Sandra. Hoe voel je je verder? helemaal geen klachten?

Wat zielig van de hond Bontrie. Vooral als het zo onverwacht is. Een huisdier verliezen is nooit leuk, maar als het beestje pijn heeft dan heb je geen keuze natuurlijk.

Denkertje fijn dat je zo meegeleefd hebt met me, ik had gehoopt om hier goed nieuws te brengen, maar helaas.

Ik zit nog steeds een beetje in de ontken fase. Zo van "Ik las pas een verhaal van iemand die ongesteld was, maar dat was binnen twee dagen over en die was toch zwanger. Dus misschien ben ik toch...."
Maar de krampen die ik nu in m'n buik voel zijn gewoon precies de krampen die ik elke maand voel. Alleen die misselijkheid .... daar ga ik weer ....
Het moet nog even doordringen denk ik.
Ik had zo'n goede hoop deze maand. Dit heb ik nog nooit zo meegemaakt.
Gisteren op bezoek bij iemand die 4 maanden zwamger is en ik dacht: zo zie ik er binnenkort ook uit....
Maar helaas dat zal nog wel een tijd gaan duren.

Mylene wat fijn dat het zo goed gaat met je.
Je geniet echt met volle teugen he?
Heb je al een afspraak voor een echo?
Dat lijkt me echt geweldig!
Ik hoop dat je de rest van de zwangerschap ook zo soepel blijft lopen.
Als je misselijk bent gewoon een beetje eten, en de rest van de tijd lekker genieten.

Oooh Deedee wat kl*te meid dat ze zijn doorgebroken die Het zag er zo goed uit. Nou ik leef met je mee. Kan me best voorstellen dat het nog niet helemaal doordringt hoor.

Liefs Patricia

Waar zijn jullie. Is er een leuke film op de buis, hihihi
Voel me zo alleen!!!!!!!!!!

goedemorgen

@bontrie wat sneu voor de hond van je schoonouders en hij was nog zo jong die van mij is 7 en zou er niet aan moeten denken om haar te missen kan nu bij het idee alleeen al wel janken maar hoe is het verder met jezelf??

@patricia dus we kunnen blijven duimen voor jou hopen dat je volgende week wel een positive test in handen hebt dan.

@deedee o wat jammer nou en dat had ik ook niet verwacht dacht gewoon die is zwanger kan niet missen.
maar hoe is het vandaag met je al wat opgeknapt na die teleurstelling.

@sandra spannend hoor heb je al getest of niet.

nou dames succes met wachten en alles er om heen.

groetjes denkertje

Terug
Bovenaan