wie nog meer langer als een jaar bezig????

hey dames

en hoe is het hier???
is er al nieuws van jullie kant ben zeeeer benieuwd.

nou ik hoor het wel

groetjes denkertje

Nog geen nieuws hier.
Ben wel weer misselijk. Vlak voor het avondeten moest ik echt even gaan liggen.
Iets eten help wel, maar ik kan moeilijk heel de dag eten toch?
Temperatuur is nog steeds netjes hoog.
Ik begin goede hoop te krijgen.
Nog even afwachten.
Buiten de misselijkheid helemaal geen vreemde klachten.

Klinkt goed Deedee, wanneer ga jij testen???
Ja ik wacht echt tot na het weekend, denktrouwens dat ik als nog ongi gaat worden. Heb namelijk een beetje pijn in mijn meut, sorry hoor. Ik merk het wel, hoop het niet nauurlijk. Zou wel erg leuk zijn als ik dinsdag morgen een positest zou hebben, want dan is mijn man en vader jarig heb ik gelijk een leuk kadotje, toch, maar het zal wel niet hoor. Ga er maar gewoon vanuit dat ik ongi word dan is het niet zo'n teleurstelling.

Liefs Patricia

Ik heb nog nooit getest, dus ik weet niet zo goed wanneer ik dat moet doen.
Mijn langste cyclus dit jaar is 29 dagen, dat zou uitkomen op maandag.
Ik denk dat ik ga proberen om tot maandag te wachten.
Ik heb geen testen in huis, maar als ik morgen niet ongesteld word dan denk ik dat ik een test ga kopen.
Ik ben langzamerhand echt zenuwachtig aan het worden.

Net als jij probeer ik ervan uit te gaan dat ik gewoon ongesteld wordt. Maar eigelijk lukt dat niet zo goed. Ik denk dat, nee ik weet het zeker: als ik morgen (of zondag) ongesteld wordt dan ben ik echt zoooooo teleurgesteld.
Ik heb een grote reep codore chocolade in huis gehaald, maar ik denk dat die me ook niet zal kunnen troosten.

Ik hoop dat jij een positieve test in handen hebt dinsdag. Het zou idd een mooi cadeau zijn. Ik ga duimen dat we allebei zwanger zijn.

Ik heb wel wat krampen in m'n buik die ik ook wel eens heb de dag voordat ik ongesteld ben, maar op een of andere manier is het dit keer toch anders. Ik kan niet precies vertellen wat er anders is, maar het is gewoon zo.

goedemoregen allemaal.

en hoe zit het izjn de rd er nog niet bij jullie het is wel spannend hoor hoop voor jullie dat ze wegblijven.

en hoe is het met de rest van de dames daar horen we niet zoveel meer van

nou hier ben ik nog aan het wachten ik denk het volgend weekend.
en asl ik dan ongi word begin ik weer met teunisbloem kijken of het werkt heb het al bij een paar gelezen dat het wel werkt nou ben benieuwd.

nou dames succes en ik duim voor jullie.

groetjes denkertje

Hier inderdaad nog niets!!! Nog steeds spannend!!!!!!!!!!!
Wat moet dat dan doen die tennisbloem!!!!

Liefs Patricia

Ik heb trouwens net een test gekocht. Als ik morgen nog geen RD's heb dan ga ik maandagmorgen gelik testen. Ik kan denk ik echt niet langer wachten. Het liefst doe ik nu al een test, maar durf niet zo goed, ken je dat!!!

Als ik ongi word ben ik denk ik ook ff ontroostbaar hoor. Heb echt het idee dat het dit keer raak is, zeker omdat mijn borsten echt heel zeer doen en ik steeds misselijk ben. Wou dat ik binnen in kon kijken? Mijn borsten zijn ook wat anders dan normaal, ze voelen anders aan, snap je????

Liefs Patricia

Terug
Bovenaan