wie nog meer langer als een jaar bezig????

he allemaal,
ben je even een tijdje niet op het forum, staan er ineens tig pagina;s op!!!
mijn vriend en ik zijn vorige week naar de gyn geweest, voor uitslag ondrzoek chromosomen en opzwemtest. We hebben nu een afspraak staan voor ivf/icsi. moet eerst nog een hsg test gaan doen, beheeeh, schijnt heel vervelend te zijn
stiekum hooop ik nog steeds op natuurlijke bevruchting (hoewel zeer kleine kans bij ons).
bontrie: balen dat je weer een ronde moet wachten. ik hoop echt (voor iedreeen natuurlijk!) dat je snel zwanger mag raken.
wij houden er nu rekenign mee dat we eind van dit jaar met ivf zijn gestart (er was geen wachtlijst dus we unnen zelf bepalen wanneer we starten) en dus hopelijk als het ineen keer lukt in 2008 zwanger zijn!
groetjes
boekie

Hmmm
Vandaag kan mijn broek weer dicht. Mijn buik voelt ook niet zo opgeblazen als de afgelopen dagen. Mijn buik rommelde enorm vanmorgen. Het zullen toch niet gewoon m'n darmen zijn geweest he?
Ik heb nog wel een vol gevoel, maar ben op dit moment helemaal niet misselijk.
Hmmm, ik ben er bang voor.
Mijn temp is nog steeds netjes hoog (37,1)

He Boekie,  fijn dat je er weer bent. Mag ik vragen wat de uitslag was voor de onderzoeken? Ik neem aan niet zo goed aangezien je nu overgaat op ivf/icsi.
Mijn vriendin heeft ook een hsg onderzoek gehad. Ze vond het onderzoek zelf heel vervelend, maar achteraf was ze erg blij dat ze het gedaan had. Ze zei dat ze op het moment van onderzoek het erg vond, maar achteraf zei ze dat als het nog een keer nodig was dat ze het zo nog een keer zou doen, omdat ze naderhand snel er snel overheen was. Bij haar zaten haar eierleiders verstopt dus ze hebben de druk wat opgevoerd, hierdoor werden de eierleiders doorgespoeld. Na het onderzoek heeft ze nog even last gehad van haar buik, maar dat viel eigenlijk allemaal wel mee.

Bontrie wat vervelend. Ik leef met je mee.

Hmmmm net een vlaag van misselijkheid gehad.
Ik heb maar even een liga-koek gegeten. Nu gaat het weer.

Ik wordt gek van mezelf!
Kan iemand me even door elkaar schudden en zeggen dat ik normaal moet doen.
Ik zit mezelf helemaal op te fokken.
Heel de tijd denk ik: zou het dan nu zover zijn?
En dan denk ik weer: zal wel niet, want twee maanden terug was je ook misselijk zonder goede reden.

AAAAAaaaaahhhhhh
Ik durf niet te hopen en toch doe ik het.
Ik wil niet hopen, want dan wordt ik zaterdag zo teleurgesteld wanneer ik ongesteld wordt.
AAaahh gek wordt ik ervan.

help?

hey

@ deedee sorrij kan je niet wakker schudden want je voelt wat je voelt en nou maar hopen dat je het goed voelt (snap je het nog???).
hoop zo voor je dat je   het weekend een positiefe test in handen hebt.

@patricia en hoe is het met jou weet je al wat meer heb je de rd al of nog niet hoop het niet voor je natuurlijk en zo niet kun je het nog wat vol houden om niet te testen??

@ bontrie jammer dat je ongi bent geworden nou hopen dat het de volgende ronde raak is.

@boekie zat er geen kans in dat het op de natuurlijke manier wou dan??
vind je het nu niet ontzettend spannend worden hoop voor je dat het meteen raak is .

nougroetjes denkertje

Hoi Meiden,

HIer nog geen RD's te bekennen. Ben nu best wel zenuwachtig, wil wel proberen om na het weekend pas te testen. Hoop dat ik het volhou om nog zo lang te wachten. Voel me verder wel goed. Ben nog wel steeds met vlage misselijk en nog steeds een vol gevoel. Nou nog ff een paar dagen geduld hebben en dan weet ik meer. Spannend!!!!!
Hoe is het met jullie????

Liefs Patricia

Denkertje je hebt helemaal gelijk. Ik  voel wat ik voel en nou maar hopen dat ik het goed voel. hahaha dat heb je echt mooi gezegd.

Patricia ga je echt wachten tot na het weekend? Wauw, knap hoor.
Hoe voel je je?

Ik voel me vandaag eigenlijk hetzelfde als gisterochtend. Dus ik ben benieuwd of ik vandaag ook opeens weer misselijk wordt. Ik houd jullie op de hoogte.

Zeg Denkertje op hoeveel dagen zit jij nu? Want het wordt wel weer tijd dat de rd komen toch? Wanneer verwacht je ze? UItgaande van "de vochtige dagen" niet komend weekend maar het weekend erop? Ik hoop dat alles weer een beetje op gang is daarbinnen.

hey

ik zit nu op dag 42 en ja hoop dat ze snel komen ga gewoon van mijn vochtige dagen uit dus dan zou het rond de 20ste moeten zijn ben benieuwd maar hou jullie natuurlijk op de hoogte.

en hoe voel jeje vandaag alweer misselijk geweest ??
ben wel benieuwd hooe ook naar patricia ik zou niet zolang kunnen wachten met testen al ik regelmatig ongi zou zijn.

nou lees vanavond wel weer even zal me nou vast klaar maken want moet vanmiddag werken bah helemaal geen zin maar het zal wel even moeten.

nou groetjes en tot horens en succes met wachten en alles wat erbij hoort.

denkertje

Pfff ik begin wel erg naar het weekend toe te leven nu.
Ik ben een klein beetje misselijk. Geen vlaag van misselijkheid zoals gisteren.
Vanmorgen kon m'n broek gewoon dicht, maar rond een uur of 10 is toch weer het bovenste knoopje los gegaan. Op een of andere manier zet m'n buik in de loop van de dag uit.

Zolang als Patricia wil wachten kan ik niet hoor. Zaterdag is mijn NOD. Als ik zaterdag niet ongesteld ben en wel misselijk,  denk ik dat ik dan voor het eerst in m'n leven een test ga kopen. Ik weet niet wanneer ik zal gaan testen. Ergens ben ik bang dat zaterdag ochtend mijn temp omlaag knalt en dat de rode duivels in grote getalen aan zullen komen. Ik durf eigenlijk nog niet zo goed aan testen te denken.

Ik hoop dat de 20ste bij jou de  rode duivels langskomen denkertje en als dat niet zo is dat dat om een heeeele goede reden is.

Ik ga lunchen, m'n buik maakt vreemde geluiden die zelf bij m'n collega's opvallen (waarom is het toch altijd net stil als je maag begint te knorren?  )  

Terug
Bovenaan