wie nog meer langer als een jaar bezig????

hey patricia

heb nog nooit getempt dus kan je niet helpen maar die van jou is geen touw aan vast te knopen zoveel verschil zit er zo nu en dan in.
weet wel dat je het altijd op de zelfde tijd moet doen en dat is voor mij veelste veel gezodemieter.
maar heb jij dat wel gedaan.
nou ben benieuwd wat er dan volgende week bij jou uitkomt.

groetjes denkertje

Hoi Denkertje,

Ik heb inderdaad elke morgen rond dezelfde tijd getemperatuurt, (ben namelijk elke morgen rond 8uur mijn bed uit) daar om vind ik het zo raar dat het zo erg schommeld. Dit is voor mij namelijk de 1ste keer dat ik het doe, kan dus ook niks vergelijken met andere maanden. Dacht eerst ook dat het een heel gedoe was, maar al na een paar dagen is het een gewoonte geworden. Eigenlijk moest ik van mijn gyn gaan proberen met ovutesten maar vond dit een goedkopere oplossing.

Liefs Patricia

@Deedee, waar ben je. Hoe is het ermee????

en de rest hoe is het met jullie??????

Liefs Patricia

Daar ben ik weer.
Sorry dat ik weinig reageer. We zitten midden in een verbouwing. De bouwvakkers laten elke kleer de voordeur openstaan en boven een raam, dus door die tocht ben ik enorm verkouden geworden.
Heel m'n hoofd zit vol pfffff

Sandra GEFELICITEERD
Geweldig dat je zwanger bent

Mijn ongesteldheid was snel over dit keer.
Zaterdag verloor ik (zoals altijd de eerste dag) bruin bloed, zondag rood bloed maar niet veel, maandag gingen de sluizen open, maar dinsdag stelde het al niet veel meer voor. En woensdag nog een paar druppels.
Meestal is het toch wel een dag of drie heftig.
Ach het zal wel door de verbouwing komen.

Mijn temp is ook niet echt omlaag, alleen maandag wel.
Maar nu zit m'n temp weer op 37 en gisteren op 37,1.
Kan natuurlijk ook van de verkoudheid komen.

Van jou temperatuur snap ik helemaal niets Patricia.
Afgelopen maand en in Augustus was het bij mij zo dat het voor m'n ei schommelde tussen de 36,4 en 36,8 en na m'n ei was het 37 of hoger.
Bij jou schommelt het wel heel veel.
Ben je al ongesteld geworden? Ik hoop van niet en dat je dit weekend (of na dit weekend) positief test.

Denkertje hoe staat het bij jou? Denk je dat je dit weekend ongesteld gaat worden? Of zal het nog een tijdje gaan duren?

DeeDee

hey deedee

ja ik denk waar blijft ze nou is er wat aan de hand ofzo,maar gelukkig alles gaat nog goed.

ja vreemde menstruatie,en dat je temp ook hoog blijft als het volgende week nog zo is zou ik nog maar eens even na denken om toch een testje te doen want de wonderen zijn de wereld nog niet uit natuurlijk heb je verder ook nog klachten ofzo of is alles in een keer ook weer weg.

ja weet niet had vandaag wel lichtelijk hoofdpijn en elke keer ongie pijn dus zal het zien of er van het weekend ook wat komt en anders wacht ik het af en ga ik weer na de huisarts en geeft ie me maar wat of stuurt ie me maar door voor verdere onderzoeken want wou wel dat het wat regelmatiger werd.

nou groetjes en tot horens denkertje

Maandag had ik nog wat klachten als misselijkheid.
Maar dat is nu helemaal weg. Ik heb wat hoofdpijn, maar dat is duidelijk van de verkoudheid.
Ik heb vandaag en gisteren m'n temp niet opgenomen. Ik kon eindelijk weer uitslapen en had echt geen zin in de wekker.
Ik ga morgen weer verder met m'n temperatuur opnemen.
Ik voelde me echt een paar dagen zwanger, die rode duivels kwamen best onverwacht. Maar vanaf dinsdag is heel dat zwanger-gevoel weggezakt.

Hoe gaat het bij jou Denkertje? Al nieuws? Of nog steeds alleen wat klachten dat je ongesteld moet worden?

Patricia? Hoe staat het bij jou? Al een positieve test? Als je na het weekend niet ongesteld bent en niet positief test kan je misschien beter even bij de gyn langs.

Ik ga even het huis opruimen, morgen staat de tegelaar voor de deur en die moet toch min of meer een schone werkopmgeving hebben.

Hoi Meiden,,

Bne nog steeds niet ongi. Ga een dinsdag morgen een test doen en morgen bel ik alvast de gyn voor een afspraak te maken. Heb helaas geen test in huis anders had ik hem vanmorgen al gedaan. Was gister op een verjaardag en daar vroeg iemand of ik zwanger was. Het was een oudere vrouw (een tante) ze zei ik zie het aan je houding. Mijn hoop is dus weer gestegen. Ben echt nieuwsgierig nu, maar ja geen test in huis. Moet dus nog ff wachten om te testen.

Liefs Patricia

Nou ik hoop dat die oudere mevrouw gelijk heeft!

Een vriendin van mij zei: ga nou niet kloten met thuistests als je het zeker wil weten, vraag dan om een bloedtest.
Ik ben benieuwd wat je gyn te zeggen heeft.

Heb je nog steeds kwaaltjes?

Terug
Bovenaan