wie nog meer langer als een jaar bezig????

hoi dames, kwam ff langs wippen,

echt klote voor jullie dat het niet wil lukken, nou ik hoop voor jullie dat het snel komt, en wie weet,

veel s6 verders

greetz suzette 1 kindje

hallo

deedee hoop dat je snel weer opknapt want dat verkouden wezen enzo is niks.

patricia succes vrijdag en hoop dat er wat goeds uitkomt.

ja super he dat het nou uitzichzelf is gekomen ben wel begonnen met teunis zien of het werk kan het nou nagaan natuurlijk als ie nog korter wordt mijn cyclus dan bedoel ik.
maar net je door de helft vorige keer 104 dagen en nu 52 dagen maar het is pas sinds vandaag dat het echt los is veloor de laaste 2 dagen maar minimaal en nu echt met golven niet normaal maar ja hoort erbij en hopen dat het de laatste keer is

nou groetjes denkertje

Hey meiden,

Mijn vriend en ik hebben besloten dat als het deze maand nog niet raak is het  ziekenhuis weer te gaan bellen voor een afspraak. We moeten eigenlijk nog wachten tot april. Maar we snappen daar het nut niet van. Dus willen nu zo snel mogelijk.

Weten jullie wat ons dan te wachten staat?

Liefs Inge

Hallo dames,

Mag ik me ook bij julle toevoegen?
Ik ben ook helaas al meer dan een jaar 'bezig'om zwanger te worden van ons eerst kindje. Heb 1   een miskraam gehad.
Ik ben er echt dagelijks mee bezig. Mijn man wordt soms echt gek van mij!
En het lijkt wel of iedereen in mijn vriendenkring zo zwanger is. ELke keer weer van iemand te moeten horen dat ze zwanger is. Niet dat ik het iemand niet gun..... tis gewoon elke keer weer een klap.
Maar goed ik houd goede moed en hoop dat er maandag geen duiveltjes komen.
Hoop dat het bij jullie ook allemaal snel gaat lukken!

Groetjes Kim

Ik word gek van mezelf. Denk weer de hele tijd aan zwanger worden.
Sta er mee op en ga er mee naar bed. Word er zo moe van ik kan wel janken.
Vanochtend al om 4 uur wakker en alles  maalt maar door mijn kop. Gister  gehoord dat een meisje uit mijn oude klas per ongeluk zwanger is geraakt. Dan denk ik echt waarom zij wel en wij niet.

Ik word echt gek.

Hallo

Mijn naam is trienke en ben getrouwd met catrinus.
Samen hebben wij een zoontje die naar de naam marco luisterd.
Toen wij besloten om kinderen te nemen,zijn wij drie jaar bezig geweest.
Zijn naar een jaar proberen naar de gyncoloog gegaan en hebben alle twee allemaal testen gehad.
Hier kwam toen niks uit,dus we waren alle twee gezond.
Conclusie,we moesten maar gewoon door gaan met proberen.
Daar was ik eerst wel behoorlijk neidig over,maar goed het was niet anders.
We waren op vakantie op mallorca,ik had toen ongesteld moeten worden,maar dit bleef maar uit.Na dat we thuis waren gekomen,gelijk een test gedaan.
Ik was zwanger,naar drie jaar proberen.

Nu word marco in febr 6 jaar en we zijn alweer bijna een jaar aan het proberen.
Met al verscheidende testen gedaan,en dat je dan een paar dagen of een week later weer ongesteld bent.
Hier wordt je weer zo moedeloos van,ook met de gedachte dat je weet dat je zwanger kan raken,maar dat het misschien weer zo lang gaat duren.
Maar goed,de moed niet opgeven en doorgaan(makkelijker gezegt dan gedaan).

Hier bij een link naar een site waar je vruchtbare periode kan laten berekenen.
http://babyplaza.be/tools/cyclus.php

Gr Trienke

nou zal het nogmaals proberen probeer het al 2 dagen namelijk om hier wat neer te zetten maar elke keer lukt het niet vind het zeer vervelend.
dus hou het kort voor dat ik weer voor niks zit te typen.

wil graag kim en trienke welkom heten bij ons jammer dat jullie hier ook zijn eigenlijk maar jullie zijn wel welkom.

en hoe gaat het met iedereen??

patricia hoe is het het zh gegaan??

en deedee hoe voel jij je ben je al weer opgeknapt.

nou bij mij is de ongi weer weg gelukkig op naar de klus week maar of weken .
ben benieuwd hoe het deze cyclus weer gaat hoop dat de teunis wat helpt.

nou het is toch best nog wel een lang verhaal geworden nou maar hopen dat ie hem plaatst.

groetjes denkertje

Hoi Meiden,

Sorry hoor dat ik niets van me heb laten horen, maar ik kom er steeds niet op. Het forum doet zo raar. Nou maar hopen dat ik wat kan plaatsen.

Nou ik ben dus een vrijdag naar het ziekenhuis geweest. Heb een inwendige echo gekregen en alles zag er goed uit. Mijn eierstokken waren prima en volgens de gyn was er een eisprong geweest. Ze kon niet zeggen of ik wel of niet zwanger was, daarom moest ik bloed laten prikken. Kreeg sávonds de uitslag en ik ben NIET zwanger. Kan dus met Duphaston beginnen om mijn ongi op te wekken. Als ik nu ongi word begin ik op dag 3 weer met Clomid en krijg ik weer echo's om te kijken hoe mijn eitjes het doen en wanneer ik dus weer moet klussen. Baalde er gister echt eel erg van, maar dat is nu wel minder. Heb gister toch wel ff zitten huilen dat het weer niet was gelukt, maar heb hoop en het komt wanneer het komt. We laten echt de moed niet zakken hier en gaan gewoon door, hoe moeilijk het ook is. We hebben het 18mnd gegeven, zolang duurde het dus de 1ste keer en nu gingen we daar ook wel van uit. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het elke maand weer een teleurstelling is als de RD's komen of wanneer de RD's wegblijven en toch negatief testen. Het blijft een teleurstelling. Maar goed we laten de moed niet vallen en klussen gewoon vrolijk door en genieten van wat we hebben!!!

Liefs Patricia

Terug
Bovenaan