wie nog meer langer als een jaar bezig????

hey

met mij is het nog het zelfde alleen nog de klachten maar wat ik vreemd vind ik heb sinds gister weer best wel veel afscheiding had daar anders nog nooit zo erg opgelet maar de laatste tijd let ik er wel heel veel op.

ja maar hopen dat die tante gelijk heeft het is wel zo je moet het wel kunnen zien aan iemand uitstraling enzo.
heb ik teminste wel vaker van gehoord.

nou deedee jij maar weer succes deze ronde en zet hem op.

en patricia we horen het morgen of dinsdag wel van je.

groetjes denkertje

goedenavond
hier ben ik dan weer even om te zeggen dat de rd geariveerd zijn
groetjes denkertje

Hoi Hoi,

Ik heb inderdaad nog erg last van kwaaltjes. Ben nog steeds misselijk en mijn borsten zijn ook nog erg gevoelig. Mijn broeken zitten trouwens ook strakker. Heb vanmiddag gewoon mijn knoop open gezet, want het knelde.
Ik heb dat ook weleens gehoord ja dat het te zien is aan je uitstraling. In ieder geval bel ik morgen ff de gyn. Kan ik het ook gelijk hebben over die rare templijst van mij. Daar snap ik ook niks van.

Denkertje, ze zijn er dus de .

Liefs Patricia

Hoi Meiden,

Heb net de gyn gebeld en kan een vrijdag om 9 uur al terecht. Ga nu wel naar een andere gyn want de mijne had pas 13 nov een plekje vrije en dat vond ik te lang duren.
Ga vanmiddag als mijn man uit zijn werk is wel nog ff een test halen voor morgenochtend. Wilde het net al halen, maar mijn dochter is nog versleten van het weekend en wilt echt niet aangekleed worden en al helemaal niet naar buiten toe.

Hoe is het met jullie????????????

Liefs Patricia

Hey patricia,

Moeilijk he die onzekerheid. Dan denk je steeds ben ik nu zwanger of houd mijn lichaam me voor de gek.
Ik hoop echt dat je zwanger bent!!! Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid.

Liefs Inge

Hey meiden,

Hebben jullie toevallig ook het nieuwe  progamma babyboom gezien op de nsrv??

Gaat over mensen die ook al een tijd bezig zijn om kinderen te krijgen ik vondhet wel erg interesant.
Komt volgens bij nu elke week?
Bij uitzendinggemist.nl   kan je het terug zien.

Liefs Inge

Denkertje zijn de rode duivels zomaar zonder hulp gekomen? Dat moet toch wel een goed gevoel zijn. Ik snap dat je natuurlijk liever had gehad dat ze 9 maanden wegbleven en dat je dus een beetje een buddel gevoel erover hebt. Maar ik kan me ook voorstellen dat je blij bent dat je lichaam toch gewoon functioneerd.

Patricia heel veel succes vrijdag bij de gyn. Ik hoop dat je dan wat duidelijkheid krijgt.

Ik heb niet naar babyboom gekeken. Ik houd eigenlijk niet zo van dat soort programma's. Emotionele gebeurtenis en hop de camera er bovenop, nee niets voor mij. Ik hoor wel dat er veel mensen het een mooi/leuk programma vinden. Ik kijk liever films.

Ik ben trouwens enorm verkouden, ik heb hoofdpijn en voel me niet echt lekker. Maar ben toch maar gaan werken. Thuis zijn de bouwvakkers bezig met de badkamer, dus rustig in bed liggen zit er toch niet in. Pfff als het goed is zijn ze vrijdag klaar. Kan ik dan lekker in bad! Ik kijk er nu al naar uit, heerlijk!

@Deedee, wat balen dat je niet lekker bent. Hoop voor je dat je een vrijdag lekker in een warm bad kan gaan liggen.

Heb vanmorgen nog maar ff een test gedaan, maar helaas hij was weer negatief. Hoop echt dat het snel vrijdag is en dat alles dan goed is. Geen gekke dingen. Denk zelf dat het gewoon weer een lange cyclus is en dat ik dus weer Duphaston moet slikken om mijn ongi op gang te krijgen. Nog ff een paar dagen wachten.

Liefs Patricia

Terug
Bovenaan