wie nog meer langer als een jaar bezig????

quote: Patrica reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-10-2007 21:15:29'));

Hoi Meiden,

Sorry hoor dat ik niets van me heb laten horen, maar ik kom er steeds niet op. Het forum doet zo raar. Nou maar hopen dat ik wat kan plaatsen.

Nou ik ben dus een vrijdag naar het ziekenhuis geweest. Heb een inwendige echo gekregen en alles zag er goed uit. Mijn eierstokken waren prima en volgens de gyn was er een eisprong geweest. Ze kon niet zeggen of ik wel of niet zwanger was, daarom moest ik bloed laten prikken. Kreeg sávonds de uitslag en ik ben NIET zwanger. Kan dus met Duphaston beginnen om mijn ongi op te wekken. Als ik nu ongi word begin ik op dag 3 weer met Clomid en krijg ik weer echo's om te kijken hoe mijn eitjes het doen en wanneer ik dus weer moet klussen. Baalde er gister echt eel erg van, maar dat is nu wel minder. Heb gister toch wel ff zitten huilen dat het weer niet was gelukt, maar heb hoop en het komt wanneer het komt. We laten echt de moed niet zakken hier en gaan gewoon door, hoe moeilijk het ook is. We hebben het 18mnd gegeven, zolang duurde het dus de 1ste keer en nu gingen we daar ook wel van uit. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het elke maand weer een teleurstelling is als de RD's komen of wanneer de RD's wegblijven en toch negatief testen. Het blijft een teleurstelling. Maar goed we laten de moed niet vallen en klussen gewoon vrolijk door en genieten van wat we hebben!!!

Liefs Patricia

hey

o wat jammer nou en dat je ook nog de hele dag in spanning moest zitten werd je niet gek van het wachten.
dus dat wordt straks een heel gevlieg om elke keer een echo te laten maken.
maar ja je moet er wat voor over hebben zal ik maar zeggen.

nou succes de komende tijd dan maar
groetjes denkertje

he he eindelijk de site is weer gemaakt we kunnen allemaal weer normaal berichtjes schrijven werd er wel chagie van hoor als het weer niet wou.

Eindelijk het forum doet het weer. Vond het echt heel vervelend worden dat het steeds niet lukte.

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie???

Hier is alles goed. Neem elke avond mijn medicijnen heb ze op de kast staan in de woonkamer. Ik kom er de hele dag langs. Kan ze dus echt niet vergeten gelukkig. Voel wel al krampen in mijn buik en dat terwijl ik nog 7 dagen moet slikken. Het is idd een gevlieg steeds een echo laten maken. Zeker omdat mijn dochter niet met mij meekan. Heb er 1 keer meegenomen en ze vond eht echt helemaal niks. Is ook eigenlijk niks voor een kind van 3jr om te zien dat mama een inwendige echo krijgt. Als ik moet voor de echo's vind ik daar wel weer een oplossing voor. Hopelijk kan ik de afspraken steeds maken als ze op school zit. Vind het wel erg fijn dat ze me weer zo goed in de gaten gaan houden.

Liefs Patricia

Kim tja ik weet dat je je liever had kunnen aansluiten bij de zangere meiden, maar je bent in elk geval van harte welkom hier.
Heb ik het goed dat je NOD gisteren was? En? Zijn de duivels langsgekomen of zit je nog in spanning?
Heb je kwaaltjes? Of nog helemaal niets?

Trienke ook jij welkom hier. Pfff 3 jaar proberen en dan geen reden hebben waarom het niet lukt. Je verwacht toch dat ze met onderzoeken in elk geval een reden kunnen geven waarom het langer duurt. Lijkt me heel vervelend. Ik hik nog steeds een beetje tegen een bezoek aan de huisarts aan. Maar na bijna twee jaar wordt dat natuurlijk wel tijd.

Bontrie ik weet hoe je je voelt. Ik was er vorige maand ook heel erg mee bezig. Vooral omdat ik allemaal symptomen had. Ik dacht echt dat ik zwanger was en kon aan niets anders denken.
Op dit moment ben ik er wat minder mee bezig, want vorige maand werd ik er echt gek van. Ik kreeg amper wat uit m'n handen. Op m'n werk dacht ik meer aan zwanger worden dan aan het werk en dat kan toch niet goed zijn.
Ik weet helaas niets tegen je te zeggen waardoor het wat draagelijker wordt. Het advies: "ben er niet zo mee bezig", werkt bij mij in elk geval alleen maar averechts en ik wordt er zelf boos om als ik dat hoor. Als het door je hoofd spookt dan spookt het door je hoofd en dan kan je daar weinig tegen doen.

Denkertje ik hoop dat je cyclus nu nog wat korter is. Desnoods met teunisbloemolie, als het helpt dan is dat toch fijn?
Ik ben weer opgeknapt hoor! De verbouwing is voorbij (tenminste het deel dat we hebben laten doen) en dat geeft een hoop rust. Ik had niet verwacht dat ik daar nog zoveel stress van zou hebben.
Maar zaterdag in m'n eigen bubbelbad gezeten en ooohhh wat is dat lekker!

Patricia wat jammer dat je niet zwanger bent! Nadat de duivels bij mij langskwamen had ik toch alle hoop op jou gevestigd! Zeker omdat je zolang overtijd was.

Oke het moet nu toch maar een keer, ik zal toch echt wat hulp nodig hebben bij het zwanger worden.

Zoals jullie misschien al begrepen hebben heb ik een hekel aan huisartsen en in het bijzonder aan mijn eigen huisarts
Ik neem aan dat ik een verwijsbrief van haar nodig heb om naar een gyn te kunnen.
Moet ik daarvoor bij haar langs?
Of zou ik zo'n verwijsbrief ook via de assistent kunnen krijgen?

Ik weet het, ik moet me niet aanstellen.
Morgen zal ik bellen voor een afspraak bij de huisarts. Ik zie er zelfs tegenop om een afspraak te maken...
Ik ben niet zo goed met dit soort dingen.

Ze zal wel weer onzinnige vragen gaan stellen en net doen alsof ik me aanstel, maar ik ga daar niet weg voordat ik een verwijs brief heb.
Nou ja, eerst maar eens een afspraak maken ...

Hey Deedee,
Hoe gaat het met je? Heb je al een afspraak gemaakt?
Waarom ga je niet opzoek naar een andere huisarts als je niet met deze kan?

Hoe gaat het met de rest hier? Het is hier momenteel wel erg stil.

Mijn ongi zit er weer aan te komen heb al een aantal dagen hele zere borsten. Nod op 6 november. En dan gaan we ronde 20 in. En maken we weer een afspraak in het ziekenhuis. Want we willen nu wel eens geholpen worden.

Liefs Bontrie

Oke vrijdag ga ik naar de huisarts, afspraak is gemaakt.
Vrijdag is ook mijn NOD, dus dat wordt nog een spannende dag zo.

Bontrie hoe gaat tie meid?
Vandaag je NOD. Zijn de duivels al gearriveerd? Ik hoop dat ze weg blijven!
Je hebt zere borsten? Denk je dat het raak is? Of heb je wel vaker zere borsten gehad?

Als je naar het ziekenhuis gaat, ga je daar dan via de huisarts heen? Want die had toch gezegd dat je moest wachten tot april? Of hadden ze dat in het ziekenhuis gezegd?

M'n vriend zegt gisteren opeens: je borsten zijn groter!
Ik heb een kleine cup D, dus ik merk niet meteen verschil. Maar hij was ervan overtuigt. hahaha hij heeft drie keer "gecontrolleerd" hahaha
Misschien dat ik de huisarts meteen om een test kan vragen, heb ik in elk geval zekerheid.

Patricia ben je ondertussen al ongesteld geworden?

Heb een zondag avond mijn laatste pilletje Duphaston genomen en ben nog steeds niet ongi. Hopelijk breekt het morgen door. Vind  het nu echt niet leuk meer. De laatste keer dat ik het gebruikt had werd ik al ongi 1 dag nadat ik klaar was met de duphaston. Soms denk ik wel misschien hebben ze wel te vroeg bloed geprikt en ben ik gewoon zanger. Maar goed dat is natuurlijk onzin.
Nou ik hoop in ieder geval dat ik snel door kan naar de volgende ronde. Wachten heeft nog nooit zolang geduurd zeg.

Liefs Patricia

Terug
Bovenaan