wie nog meer langer als een jaar bezig????

Spannend hoor Deedee een vrijdag je 1ste afspraak bij de huisarts.

Ik had het aan je beloofd Patricia.
Vorige maand zei ik dat ik deze maand naar de huisarts zou gaan.

Wat vervelend dat je nog niet ongesteld bent!
Wat nu? Ga je het navragen bij je gyn?

Te vroeg kan bijna niet. Ze hebben toch een bloedtest gedaan? of een interne echo?
Ik vind het wel raar dat er niets gebeurt.
Het hoort toch snel op gang te komen met die medicijnen?

Ja je had het beloofd ja, maar beloofte zijn er om verbroken te worden, toch?? Ben blij voor je dat je de stap heb gezet naar de HA, misschien kan hij je helpen en wat meer duidelijkheid geven.

Het kan ook niet hoor dat ik zwanger ben, heb een bloedtest en een inwendige echo gehad. Je gaat soms wel erg ver he in je fantasie, maar goed. Ik moet idd 1deze dagen ongi gaan worden. Ben ik nou een donderdag nog niet ongi dan ga ik ff bellen met de gyn. Word hier erg onzeker van moet ik zeggen. Gisteravond had ik echt ongi pijn en deed een maandverband om dacht echt nou het komt, nou nee hoor vanmorgen nog schoon. Moet nog maar ff wat meer geduld hebben.

Liefs Patricia

Nee beloftes zijn dingen waar je je zo goed mogelijk aan houd en alleen met een hele goede reden (dus geen smoes) onderuit kan komen.
Tenminste wel in mijn woordenboek hahaha

Ik kan me voorstellen dat je fantasie op hol slaat en dat je gaat denken "maar wat als...."
Goed dat je een datum in je hoofd hebt wanneer het voor jou lang genoeg heeft geduurd.
Die onzekerheid is maar niets.

Ik wilde het huisartsen bezoek al bijna weer uitstellen "want misschien ben ik nu wel zwanger" Maar ik ben wel blij dat ik het toch door heb gezet. Ik weet niet hoeveel tijd er nog overheen gaat voordat ik dan ook een afspraak bij een gyn heb, dus dit kan ik maar het beste zo snel mogelijk achter de rug hebben.
Ik laat vrijdag wel even weten hoe het gegaan is.

Hey meiden,

Gister helaas weer ongesteld geworden . Op naar ronde 20.
We wachten nog wel even met naar het ziekenhuis gaan want we zijn maandag begonnen met lijnen misschien dat dat helpt??? Ben al 2 kilo kwijt.

Deedee. Zoals je al gelezen hebt de duivels zijn er. Wij zijn al in het ziekenhuis geweest en die hebben toen gezegt dat we pas in april terug mogen komen. Maar we stellen het nog even uit. Heb nog niet zo'n zin in die mediche molen. Ik wil gewoon zo graag dat het uit ons zelf lukt. Echt goed van je dat je een afspraak hebt gemaakt! Ik ben trots op je .

Patricia. Wat klote dat die duivels maar niet komen schiet niet echt op dus. Hoelang is  het nou geleden dat je ongi bent geweest? Ik hoop voor je dat ze snel komen  en dat jullie dan weer lekker verder kunnen want nu kom je ook niet verder. Heel veel sterkte!

Liefs Inge  

Wat klote bontrie dat de RD's er zijn. Wat goed zeg dat je al 2 kilo bent afgevallen. Hoeveel wil je in totaal kwijt raken aan gewicht. Zelf ben ik ook weer begonnen met lijnen, nou ja ik doe mijn best laat ik het zo maar zeggen. Ik moest van de gyn toen 5 kilo afvallen en het werden er bijna 10, maar door de medicijnen en dat mijn ongi steeds uitblijf ben ik weer aangekomen en ben ik nu nog maar 3 kilo kwijt. Baal daar echt van, was al in april begonnen met lijnen en nu in een paar mnd is bijna alles er weer bij. Ben nu alweer 5 weken overtijd en de medicijnen doen nog steeds hun werk niet. Ben nog steeds niet ongi, maar wil het natuurlijk wel heel graag dit keer. Van het wachten word ik echt gek. Wil ook weer niet te snel gaan bellen met de gyn, want ja je wilt niet vervelend zijn.Zou eigenlijk morgen bellen al sik nog niet ongi ben maar verplaats fat tot na het weekend. Dan is het een week geleden dat ik ben gestopt met de medcijnen en dan kunnen ze denk ik meer voor mij doen.

Liefs Patricia

Hoi meiden,

Sorry hoor heb weinig tijd gehad om te kijken en het forum deed het elke keer niet. Dus vandaar
DeeDee1973 wat lief dat je gereageerd hebt. En inderdaad vorige week maandag had ik mijn NOD, maar helaas. De duivels zijn toch gekomen.

heb maar besloten toch maar te proberen er niet teveel mee bezig te zijn.
Maar ga lekker weer dit forum lezen. Vind ik wel leuk.

Groetjessss

Bontrie weer die rot duivels? Oh meid wat vervelend.
Goed dat je aan het afvallen bent. Ik hoop dat je je daardoor lekkerder gaat voelen. Lijkt me erg lastig hoor. Ik volg nooit een dieet, want daar krijg ik aquut honger van. Ik ben wel aan het sporten om mijn conditie op te krikken. Hopelijk val ik daar ook een beetje van af. Hoeveel kilo's wil je eraf hebben?

Patricia Ik hoorde van een e-mail maatje van mij ook al dat ze aankwam van de medicijnen. Zij heeft ook pcos. Dat is echt vervelend. Ben je net de kilo's kwijt kom je weer aan door de medicijnen. Maar houd vol probeer in elk geval op hetzelfde gewicht te blijven.
Ga je echt wachten tot na het weekend? Het hoort toch niet zo lang te duren? Misschien toch maar even bellen hoor.

Kim   Jammer dat de duivels toch gekomen zijn.
Het voordeel van het forum is dat je over zwanger worden kan praten wanneer je er behoefte aan hebt. Elke dag komt er wel iemand online die even reageert. Op die manier wordt je vriend of man er niet zo gek van hahaha
Ik las trouwens dat je een miskraam hebt gehad, wat vervelend joh. Was je al ver? Of wil je er liever niet over praten?

Denkertje hoe is het met jou? Druk aan het klussen? Heb je je ei al ontdekt deze maand?

Ik heb vanmorgen een paar druppels bloed verloren. Dus het zou kunnen dat de duivels er gewoon weer aan komen ....zucht.... wordt toch eens tijd dat ze wegblijven.
Temperatuur was vanmorgen 36,9 en de afgelopen dagen 37,0 dus dat is nog niet echt veel lager ofzo. Maar ja mijn NOD is morgen dus nog ff afwachten.

Terug
Bovenaan