wie nog meer langer als een jaar bezig????

Wij hebben Sonja Bakker ook geprobeerd maar zonder succes.
We doen nu een 10 dagen dieet van een ziekenhuis. En je mag het zolang doen tot je je gewenste gewicht hebt.
Hier is de site waar dat dieet op staat.

http://www.lijnenenzo.nl/Ziekenhuis.html

Misschien dat iemand er wat aan heeft want het werkt echt!!!

Liefs Inge

hallo allemaal

hoe staat het ervoor met iedereen???
alweer druk aan de klus of aan het wachten op de nod.

nou hier gaat verders alles goed heb volgens mij mijn ei al gehad vorige week.
dus we wachten weer af hoe het gaat lopen deze maand.

groetjes denkertje

hallo allemaal

hoe gaat het hier met iedereen
het is hier trouwens zeer rustig moest hem van pagina drie afhalen.
mou hier is nog niks veranderd zou als ik van 28 dagen uitga vandaag ongi moeten worden en tot nu toe nog niks maar we wachten af heb verder nergens last van dus.

en hoe staat het er bij jullie voor???

groetjes denkertje

Hier weinig te melden.

Het nieuws dat m'n vriend een potje in moest leveren viel hem wat koud op zijn dak.
Maar op zijn werk is het op het moment een baby-boom, dus hij heeft nu ook wel zoiets van: waarom zij wel en wij niet.
Dus hij zei zelf: als het deze maand niet lukt, dan lever ik volgende maand een potje in.

Ergens had ik natuurlijk gehoopt dat hij dat deze maand zou doen, maar 1 maandje langer wachten is niet erg. Hij geeft in elk geval aan dat hij er nu ook klaar voor is. De medische molen gaan we tenslotte samen in, dus je moet er allebei klaar voor zijn.

Deze week maar goed klussen, wie weet lukt het nog op de valreep.

Hoe gaat het verder met iedereen? Of hebben jullie allemaal zoveel last van het forum dat je niets kan plaatsen? Ik had er namelijk ook veel moeite mee.

Denkertje ben je al ongesteld?
Patricia ben je weer van je ongesteldheid af?
Alle andere meiden: waar zijn jullie? Zijn jullie zwanger? Liggen jullie in bed? Zitten juliie op het wachtbankje?

hey deedee

nou maar hopen dat het dan deze maand lukt en anders maar mooi dat je man mee wil werken dat scheelt dan een heel eind natuurlijk dat hij er nu ook achter staat vanwege de mm.

nee hier zijn nog geen rd's te bekenen ben benieuwd   ben na mijn vermoedelijke eisprong met de teunis gestopt maar had van het weekend weer allemaal slijmerige afscheiding dus snap er niks meer van maar wacht rustig af al is het soms wel moeilijk alleen om elke keer een test er tegen aan te gooien vind ik ook wat te veel van het goeie want heb verder geen verscheinselen.

en hoe staat het met de rest?????

groetjes denkertje

He denkertje, wat vervelend dat je weer in onzekerheid zit. Ik kan me maar moeilijk voorstellen hoe het is om zo onregelmatig ongesteld te zijn. Ik kan wel begrijpen dat je op een gegeven moment maar niet meer gaat testen. In elk geval niet totdat je ook verschijnselen hebt. Ik had zo gehoopt dat je door de teunisbloemolie regelmatiger zou worden. Maar nu zit je nog in onzekerheid.
Ik hoop dat de slijmmerige afscheiding je ei aankondigde en dat je over twee weken meer zekerheid krijgt.

Hoe gaat het met onze lijnende dames? Kunnen jullie al het snoepgoed nog weerstaan? Houd vol he! niet aan toe geven hoor!

Ik ben blij dat mijn vriend nu ook toe is aan de volgende stap. Iedereen wordt maar zwanger, nu ZIJN WIJ AAN DE BEURT!!!!
Ach wie weet, misschien deze maand ....
Zit nu midden in de klusperiode, dus we doen nog een keer goed ons best.

Ik houd jullie op de hoogte.

groetjes denkertjenou hopen dat het lukt                                                                         poging3
wat een gedoe zeg.

maar ik wou alleen maar even melden dat mijn ongi in aantocht is en dat mijn vermoeden 2 weken geleden wel goed was.
dus de teunisbloem olie werkt echt want zit nu dan op dag 33 en weet nou zeker dat ik mijn eisprong kan vinden en dat mijn lichaam toch wel goed werkt.
nou moet en jullie natuurlijk niet denken dat ik blij ben met mijn ongi want had het liever anders gezien natuurlijk maar ben wel blij dat het wat regelmatiger word hopen dat het de volgende maand nog korter is natuurlijk.

en hoe is het met de rest??

deedee hou je het nog wat uit dat wachten??

hey dames

nou hier is het echt los gebarsten hoor jeetje en een pijn kan bijna niet eens lopen scheelt heb het meestal maar een dag dat het heel heftig is.
maar wat is het rustig op het forum zal wel komen omdat ie niet goed werkt denk ik.

groetjes denkertje

Terug
Bovenaan