wie nog meer langer als een jaar bezig????

Hey meiden,

Hier wachten wij in spanning op mijn menstruatie. ik had vandaag ongesteld moeten worden maar tot op heden nog niks.
Heb al wel meer als een week pijn in mijn buik. Sinds een paar dagen hele zere tepels. En ben heel wisselend gestemd. Kan op het ene moment heel aardig zijn en dan heel sagi. Vind mijn vriend niet zo leuk. Maar kan er niks aan doen.
Ik hoop toch zo dat het nu eens zover is dat ook wij mogen vertellen dat we een kleine krijgen wachten al zo lang.
Maar goed we maken ons niet te blij want ik zal morgen wel ongi worden en anders over morgen.

Het afvallen gaat redelijk. Zijn er niet echt meer mee bezig maar snoepen ook niet.
Mijn vriend is al 7 kilo kwijt en ik nog steeds maar 4 kilo.

Hoe gaat het met jullie?

Liefs Inge

@bontrie
ik lees af en toe je berichtjes nog.. ik ben nu ook al bijna een jaar hier op het forum en leef met je mee!
ik duim voor goed nieuws!!!!!
groetjes Carina

Ben echt zooo zenuwachtig word ik het nou wel of niet.
Heb nu wel ongi pijn in mijn onderbuik.
Maar ook nog steeds zere tepels.
Denk dat ik als het er vanmiddag nog niet is ga testen.
Want die spanning kan ik ook niet aan.
oooh ik hoop het zo

Hoi meiden wij zijn nu bijna een jaar bezig ,en in juni een miskraam gehad,allerlei onderzoeken gehad,want ik heb een ijdje geen goede eisprong gehad.
En nu is het weer afwachten tot zondag,dan zou ik een test kunnen doen,volgens mij gyn.
Ik heb mijn ei op 22 november gehad.
Maar dat afwachten elke keer daar word ik niet goed van,maar ik heb eigenlijk goede hoop deze maand..

groetjes mexx-ann

@Bontrie, Ik ga heel hard voor je duimen dat de RD's weg blijven!!!!!!

xxx

Hey meiden,

Zoals we al verwacht hadden gister toch ongesteld geworden.
Maandag gaan we het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken voor het nieuwe jaar.
Ronde 21 is begonnen .
We hadden echt nooit verwacht dat het zolang zou gaan duren maar helaas is het toch zo.

Liefs inge

hoi bontrie,

ik lees best vaak jullie topic en had dit x echt goede hoop voor jou,echt verschrikkelijk balen,ik hoop dat 2008 een fantastisch jaar voor jullie worden!

ikzelf zit nu in ronde 12 en ben vorige week voor het eerst bij de gyn geweest

liefs mier

He meiden ben ik weer.
Bontrie balen dat je alsnog ongesteld bent geworden
Ik las de vorige pagine en dacht: "Ik hoop het zo voor haar"
Maar helaas, balen meid.

Ik ben deze keer zo raar ongesteld geweest. Eerst een paar dagen heel weinig bloedverlies, op maandag was het echt veel meer, maar niet zo heftig als normaal, dinsdag hetzelfde als maandag en woensdag en donderdag was het alweer bijna over.
Echt heel vreemd, veel minder als normaal.
Sindsdien heb ik ook een raar gevoel in m'n buik. Ik kan het niet goed omschrijven, beetje opgeblazen gevoel. Ik heb ook af en toe kramp in m'n buik. Maar ja ik was wel ongesteld dus ik kan niet zwanger zijn. Maar het is allemaal maar vreemd.

Afgelopen weekend naar een verjaardag en ja hoor weer iemand zwanger. Helemaal trots in een strakke jurk zodat je haar 3 maanden-bukje goed kon zien. snik.
Niet dat ik het iemand noiet gun, maar het is zoiemand die riep: "na mijn trouwen neem ik kinderen" en ja hoor 1 poging (misschien 2 ik heb het niet gevraagd) en boem raak!
Niet eerlijk: HET IS MIJN BEURT!!!!
snik  Ik heb die avond wel even gehuild.

Terug
Bovenaan