wie nog meer langer als een jaar bezig????

he meiden,
jullie zullen wel gedacht hebben, waar is ze nou? is ze al naar het zwangerforum? nee hoor, ben gister weer keurig ongi geworden !!!! grom.
we zijn inmiddels het hsg onderzoek gepasseerd (alles goed). tja , we weten het inmiddels wel: we kunnen wel spontaan zwanger wordne, maar daar is maar een heeeele kleine kans op ivm het aantal zwemmertjes van mijn vriend. Dus hadden we vorige week afspraak over ivf/icsi. Was wel informatie, maar meeste wist ikal. We moeten nog een keer (zucht!!) afspraak maken ivm hoe je moet spuiten (Araarrhhh) en hoe het allemaal gaat etc. Helaas mag ik nog niet beginnen, ik moet nog een 2e onderzoek hebben ivm het 5 jaarlijkse baarmoederhalskanker onderzoek. dat had ik afgelopen juni en toen zeiden ze :  kom over half jaar maar terug, want je hebt onrustige cellen, nee hoor, ik hoefde me geen zorgen te maken (doe ik natuurlijk wel!). gynacoloog zei dat ik daar eerst op moest wachten anders hadden we nu kunnen beginnen. Heb ik weer!!!! maar wrs gaan we dan in januari echt beginnen. vind het wel spannend, was ook een beetje down na het gesprek. besefte ineens: wat als dat ook niet lukt en die stomme rd's weer komen!!
nou verder ben ik erg druk met van alles dus vandaar dat ik wat afwezig was op hte forum
alle meiden: heel veel zwangerschapssucces
liefs
boekie

He he het forum doet het weer. Probeer al zolang wat te schrijven maar het lukte steeds niet.
Ik zit nu 2 dagen thuis i.v.m hele erg buikpijn, verkouden en hoofdpijn. En verveel me door. Gister de hele dag op bed gelegen maar vandaar gaat het wel weer wat beter gelukkig.
Waar die buikpijn ineens vandaan komt geen idee. Ik zit op dag 22 van mijn cyclus en heb een regelmatige cyclus van 30 dagen. Dus mijn ei kan het ook niet zijn en als dit al voor tekenen zijn voor een ongi is die dit keer wel heel er vroeg.

Hoe gaat het verder met iedereen?

Liefs Inge

He meiden daar ben ik weer ff.
Drukke week deze week, dus ik ben weinig op het forum.
Wel een verademing dat ik nu in 1 keer het topic in kan komen.

Ik zit nu een week voor mijn nod en de kwaaltje beginnen weer hoor.
Eind van de middag was ik een beetje misselijk en begon m'n broek een beetje te knellen.
Maar ja, dat heb ik al eerder gehad, dus ik maak me nog niet blij.
Ik ga er vanalsnog vanuit dat het niets wordt deze maand, al hebben we wel op het juiste moment geklust.
Ach we zien het wel.

Ik ben niet veel hier deze week, maar denk wel aan jullie hoor.
Groetjes

Hey meiden,
Waar zijn jullie allemaal? Het is hier zoooo stil.

Hier zijn we allebei ziekje ik ben 3 dagen thuis gebleven heb het vrijdag toch weer geprobeerd maar ging nog niet echt van harte.Heb nog steeds heel erg pijn in mijn buik.  Sinds vanmiddag is mijn vriend ziek. Koorts en overgeven. Dus gaat lekker hier.
Deze maand word het denk ik ook niks met zwanger worden. Hebben deze maand maar 2 keer geklust maar wel de goeie tijd. Dus wie weet. maar ga nergens van uit.

Donderdag hadden we de verjaardag van mijn schoonzus en wat denken jullie.
Ze is zwanger van de tweede.  We waren hier allebei wel erg verdrietig over toen we naar huis gingen. We gunnen het ze natuurlijk wel maar wij willen ook zo graag.
In die 2 jaar dat wij bezig zijn hebben hun al een kind en nu een 2e op komst. Vind dit erg moeilijk.

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Mijn Nod is 6 december weer.

Liefs Inge

He Bontrie ik ken het gevoel. Toen we net besloten hadden om te gaan proberen kwamen vrienden van ons met het nieuws dat ze 3 maanden zwanger waren.
De kleine is ondertussen ruim een jaar en je raad het al de tweede is al goed onderweg en wordt begin maart verwacht.
Bij de eerste was ik heel blij voor ze, bij de tweede ook wel, maar ik moest wel even slikken... nou ja even slikken.... ik had moeite om ze met droge ogen te feliciteren.

Mijn NOD is 5 December (uitgaande van cyclus van 27 dagen)
Afgelopen vrijdag verloor ik wat bloed, niet veel. Ik denk een druppel of 10.
Zaterdag weer, maar iets meer.
En zondag nog iets meer.
Erg vreemd.
Het is net alsof mijn menstruatie heel langzaam op gang komt.
Maar wel veel te vroeg, want ik verwachte het echt pas woensdag

Het zet ook niet echt door.
Al begin ik nu wel wat krampen in mijn buik te krijgen.
Dus het zal vandaag toch wel doorbreken.
Maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.

goedemorgen allemaal

ja bontrie het is hier idd rustig.
ik heb verder ook niks te melden alles gaat hier zijn gangetje en we wachten alles maar weer rustig af.

@bontrie zijn jullie allebei alweer beter hartnekkig virus sluipt er door de lucht heb het gelukkig nog niet.
maar hoe gaat het trouwens met je afval race??

@deedee wat naar allemaal weer maar je had toch eerst altijd een regelmatige cyclus
want het lijkt nou dat ie steeds korter wordt of het is deze keer een innesteling hoop het zo voor je.
en anders zou ik er toch eens naar laten kijken als ik jou was want wel vreemd allemaal.

en hoe is het met de rest???
patricia hoe gaat het verder met jou???

groetjes denkertje

Hoi Meiden,

Sorry dat ik al een tijdje niet meer ben geweest, maar had weinig tijd. Beetje druk met de sinterklaas voorbereidingen.

Zit ook niet helemaal lekker in mijn velletje op het moment. Heb de laatste tijd erg last van mijn onderbuik. Steeds erge pijnscheuten. Heb geen idee wat het kan zijn. Wel heb ik sinds vanavond een beetje diarree en ben ik ook erg misselijk. Heb de hele tijd het idee dat ik moet spugen, maar probeer het in te houden. Zwanger zijn kan volgens mij niet, maar ja je weet het nooit he. We wachten het maar gewoon ff af allemaal. Weet niet wanneer ik precies ongi moet worden, heb natuurlijk een onregelmatige cyclus. Ik ga nu gewoon uit van 40 dagen cyclus en dan zien we wel. Verder gaat het wel goed, we hebben goed geklust de afgelopen weken!!!!

Liefs

Terug
Bovenaan