wie nog meer langer als een jaar bezig????

Nou ik ben over mijn angst om te testen heen.
Ik moest   gisteren een rontgen foto laten maken, maar omdat ik de laatste keer zo vreemd ongesteld was, ging ik twijfelen of ik heel misschien zwanger was. Ik  heb een test gekocht en gedaan. De test was natuurlijk negatief. Eerlijk gezegd had ik dat ook verwacht, maar ik wilde het 100% zeker weten.

Ik weet deze maand niet precies hoe ik moet rekenen, dus de klusweek is al ingegaan. Ik neem m'n temperatuur weer op en heb van de huisarts zo'n mooi kaartje gehad om m'n temp in te vullen. Nu maar hopen dat we snel bij een gyn terecht kunnen.
Heeft er iemand een idee hoe lang het meestal duurt voordat je daar terecht kan? Ik bedoel zijn er wachttijden of kunnen we meteen de dag nadat de huisarts ons doorstuurd daar terecht?

hallo allemaal,

Hier een berichtje van een 30 jarige die ondertussen zo'n 13 maanden bezig is. Helaas duurt het lang maar ja er zijn altijd stellen die er nog langer over gedaan hebben/doen. Heb vlug jullie verhalen gelezen en in de meeste verhalen kan ik me wel vinden, vandaar dat ik nu toch een berichtje schrijf.

Heb even een vraag aan jullie. Ben nu begonnen met ovulatietesten om te kijken hoe mijn cycles eigenlijk verloopt aangezien ik redelijk regelmatig ben maar toch niet zwanger wil worden. Maar nu had ik gister en vandaag mijn vruchtbare dagen en dan heeft mijn mannetje geen zin. Was heel erg teleurgesteld in hem. Hoe gaan jullie hier mee om? Hij wil wel kinderen maar is er gewoon nog niet zo mee bezig als ik inmiddels. Ik ben natuurlijk nu al 30 en al meer als een jaar bezig dat ik me afvraag of het allemaal wel gaat lukken en geen maand wil overslaan.

Nou ik moest even mijn frustratie kwijt. Dank jullie wel! (wat is het forum hier toch goed voor)

groetjes,  

Hallo allemaal

wij zijn nu ook meer dan een jaar bezig, in september 2006 gestopt met de pil. Daarna duurde het erg lang voor ik weer een normale cyclus had. Dat ging even goed en toen begon het te rommelen, telkens in de week voor ik ongesteld had veel oud bloed. Vorige maand zijn we eindelijk naar de huisarts geweest en heb ik een inwendig onderzoek gehad, ze kon gelukkig niks vinden. Wel heb ik primolut gekregen zodat al het oude bloed van mijn baarmoederwand verwijderd wordt en ik weer met een schone baarmoeder kan beginnen.
Afgelopen periode hebben we echt ons best gedaan, om de dag zeg maar en mijn eisprong in de gaten gehouden. Ik dacht echt nu gaat het lukken, maar nee al weer ongesteld geworden een week eerder dan gepland.

Over een paar maanden gaan we weer naar de dokter en dan begint alles met testen e.d.

Groetjes Marjolein

@Bontie, Oh meid wat balen dat de RD's toch zijn gekomen. Had echt goede hoop voor je.
@Deedee, Begrijp precies wat je bedoel. Ik heb dat ook hoor als ik een zwangere zie. Gun het ook iedereen, maar soms is de werkelijk net iets harder en dan steekt het goed.

Hier gaat alles zijn gangetje. Ben een zondag begonnen met de clomid 100mg en tot dus ver nog geen bewerkingen. Hoop die ook niet te krijgen. Een vrijdag moet ik om 11 uur in het ziekenhuis zijn voor folikolmetingen. Vind het erg spannend!!!!

Liefs xxx

Ik zie weer wat nieuwe meiden volgens mij. Jammer dat het bij jullie ook zo lang duurt. Maar schrijf het hier maar van je af, daar is het forum voor.

@Patricia Heb jij eigenlijk last van bijwerkingen van Clomid? Een vriendin van mij gebruikt sinds kort Clomid en die heeft last van stemmingswisselingen. Is dat normaal bij Clomid? Het zal haast wel want het is natuurlijk een hormoon.

Ik denk dat ik weer zo'n korte cyclus ga krijgen. Ik ben bang dat je gelijk hebt denkertje mij cyclus lijkt steeds korter te worden. Ik zit nu op dag 11 (Als ik vorige week maandag als eertse dag neem, maar het was een rare ongesteldheid dus ik weet niet precies welke dag ik als eerste moet nemen) Vanmorgen was mijn temp 37,2
Voor m'n ei zit ik zo rond de 36,5 tot 36,8 en erna rond 37,0 tot 37,2.
Maar dag 11 vind ik wel vroeg.

Ik ga nu maar uit van een NOD tussen 28 en 30 December en hoop op een spetterend begin van het nieuwe jaar.

Ik ben naar de huisarts geweest vandaag.
Ze heeft me getoucheerd.
Ze kon m'n baarmoedermond wel voelen, maar de baarmoeder zelf niet.
Ze zegt dat bij 20% van de vrouwen de baarmoeder naar achteren ligt en dan kan je hem niet voelen. Maar ik hoefde me niet ongerust te maken.
Ik heb een brief mee voor de gyn.
Dus nu kan ik een afspraak gaan maken bij de gyn, hopelijk heeft die in januari tijd.

Dat was het voor nu. Deze periode weinig geklust, want m'n vriend is ziek geweesd. Dus weinig kans deze maand.

Hoi Meiden,

Hier alles wel goed, eigenlijk geen nieuws. Morgen heb ik weer een afspraak bij de gyn voor de folikelmeting. Ben benieuwd!!!! Heb weer een gezellig en druk weekend gehad. Ben weer lekker wezen stappen van het weekend!!!

@Deedee, Ik heb idd een beetje last van de bijwerkingen van de clomid. Is heel normaal en hoort erbij, gaat weer over zodra je de laatste pil is ingenomen. Ik heb last van haaruitval en idd ook stemmingswiselingen, maar niet zo erg hoor!!
Hopelijk heeft de gyn snel tijd en kon je terecht!!!!

Liefs xxx

He Patricia alles goed gegaan gisteren? Ik zag in een ander topic dat je morgen of vrijdag je ei verwacht?
Succes met klussen!

Hier weinig nieuws, ik verwacht nog dit jaar ongesteld te worden, m'n NOD is 29 december (ik ga maar uit van 26 dagen). Deze maand weinig geklust door ziekte, eerst ik ziek toen m'n vriend, tja dan komt er weinig van.
Dus deze maand weinig kans.

Hoe gaat het verder met iedereen? Druk met de kerst voorbereidingen zeker?
Nog twee dagen werken en dan 1,5 week vrij!

Terug
Bovenaan