wie nog meer langer als een jaar bezig????

Hoi Deedee,

Mooi te horen dat alles goed is met je. Lekker druk weekend gehad, Wat heb je allemaal gedaan dan?

Ik ben een vrijdag nog ff met mijn vriendin wat wezen drinken in ons stapkroegje, haha. We hebben het niet zo laat gemaakt want ze moets de andere dag weer om 6 uur uit haar bed om te werken. Zaterdag ff naar de markt geweest en daarna ziek op mijn bed gelegen. Gelukkig was het gister over en ben ik lekker ff een terrasje wezen pakken. Was zo lekker weer!!!

Ja snap het ook niet hoor dat ze al die ondezoeken bij ons niet hebben gedaan. Weet wel dat het te maken heeft met dat we al een dochtertje hebben en dat dat ook heel lang duurde voordat ik zwanger was. Mijn vriend had het wel gevraagt hoor een semenonderzoek, maar toen hebben we besloten om er ff mee te stoppen met al die ziekenhuis bezoeken. Dus ja we hebben het nooit ingeleverd. Misschien komt dat wel als we weer naar het ziekenhuis gaan over een paar mnd!!! Hoop het natuurlijk niet dat dat nodig is.

Yep idd nu alweer 12 dagen overtijd. Vind het zo spannend allemaal. De klachten houden ook wel aan hoor. Word wel iets minder maar heb er nog wel last van. Zat net ff mijn tepels te bekijken en volgens mij worden die ook wat donkerder!!! Nou ja nog ff een paar dagen wachten en dan ga ik weer testen.

Kan me voorstellen dat je er tegen op zie hoor tegen dat hsg onderzoek. Het schijnt best wel zeer te doen. Hoop voor je dat het allemaal meevalt met de pijn en dat alles goed is!!!
Ff vraagje waarom moet je eigenlijk bloedprikken?????

Liefs xxxx

Hey meiden,

Ik ben er ook nog. Deze topic werd al zo'n tijd niet meer gebruikt. Zag hem er niet meer tussen staan.
Patrica spannend hoor. Ik hoop zo voor je dat je zwanger bent. Idd wel raar dat er geen onderzoeken bij jullie gedaan zijn.
Deedee ik heb ook gehoord dat dat hcg onderzoek erg vervelend moet zijn. Maar dat zeiden er een paar ook van het eerste onderzoek en de bekende eendenbek. Ik denk dat het bij iedereen weer anders is.

Wij zijn de 15e in het ziekenhuis geweest. Mijn vriend moet weer een sperma onderzoek laten doen a.s. donderdag moet het al om 8 uur in geleverd worden.
Lekker vroeg ugh.
En volgende week mogen we dan weer langs komen en krijgen we de uitslag van het onderzoek. Als deze goed is word er bij mij een eierstok onderzoek gedaan.
Zou dat nou het zelfde zijn als een hcg onderzoek???  En als het sperma niet goed is zullen we wel in aan merking komen voor iui ofzo. Maar goed dat horen we volgende week pas.

Wij hebben ook een goed weekend gehad. Lekker rustig. Donderdag hebben we een nieuw bankstel gekocht en de zus van mijn vriend werkt bij een woning verhuur gebeuren en die gaan nu woningen verkopen. En nou staat er dus een hele leuke woning te koop die wij heeeeeel graag willen kopen dus zijn nu aan het proberen een hypotheek te krijgen.
Donderdag gaan we bij dat huisje kijken en hebben een gesprek met een makelaar.
Dus spannende dagen.

Liefs Bontrie  

In het weekend hebben we behangen, naar de stad geweest voor een broek voor m'n vriend, een verjaardag gehad en op bezoek bij vrienden. Daarnaast zijn we bezig met het opzetten van een eigen bedrijf, een internet winkel, dus daar zijn we ook druk mee.
Ja, lekker bezig. Oh en natuurlijk even lekker in het zonnetjhe gezeten! hahaha genieten zodra het kan he!

De eerste keer bloed prikken was in elk geval om te testen op clamidia en ik geloof op progesteron. De volgende weer op progesteron en dan op dag 2-4 op FSH en LH.
Wat dat precies ik weet ik eigenlijk niet. Volgens mij krijg je een LH-piek vlak voor je eisprong.

Samengevat: ze bekijken m'n hormonen door m'n cyclus door om er zeker van te zijn dat dat allemaal goed zit.

pff 12 dagen overtijd!
Ik hoop toch zo dat het nu eindelijk zo ver is patricia!

Bontrie ik heb geen idee wat een eierstok-onderzoek inhoud dus dat moet je me maar vertellen als je die gehad hebt. Wij konden het zaad tot 3 uur 's middags inleveren (wel binnen een uur na de zaadlozing) dus dat was een stuk schappelijker.
Alvast heel veel succes bij de makelaar ik hoop dat je het huis kan krijgen!

En Patricia al nieuws?

Ik had eigenlijk verwacht dat ik deze maand weer een korte cyclus van 25 dagen zou hebben.
Maar dat is dus niet waar.
Uitgaande van m'n normale cyclus (27 dagen) zou ik morgen ongesteld moeten worden.
Maar net als in December heb ik een beetje hoop.
M'n borsten zijn weer een beetje gevoelig.
Aan de andere kant voel ik terwijl ik dit schrijf steekjes in m'n buik, dus misschien zijn de rode duivels gewoon weer in aantocht.

zucht
Ik zal morgen wel ongesteld worden, pffff ik heb daar echt geen zin in hoor
Zou toch geweldig zijn als heel die HSG niet nodig blijkt te zijn.

Hopelijk heeft er hier iemand goed nieuws!

Hey Deedee, Bontrie!!!!!

Nou ik heb geen goed nieuws hoor helaas. Mijn test was weer is negatief. Morgen bel ik ff naar de gyn voor een afspraak en dan zal ik wel aan de medicijnen moeten om het op te wekken (mijn ongi). Zolang de Rd's er niet zijn zal ik toch wel een klein beetje hoop houden hoor. Baalde echt zo ontzettend erg vandaag. Maarja kan er zo weinig aan doen he. Ga zo ff relax met mijn mannetje een filmpje kijken.

Meiden ik ga weer, tot morgen!!!
Liefs xxx (een teleurgestelde) Patries

Hoi Meiden,

Gister heb ik het erg druk gehad, dus was vergeten om naar de gyn te bellen. Heb net gebeld en moet nu een dinsdag ff bloed laten prikken en mijn mannetje moet ff zijn potje inleveren, daarna kan ik gelijk een afspraak komen maken bij de gyn. Had dus uitgelegt aan de telefoon dat ik deze maand geen Clomid heb geslikt, maar ja ze luisteren volgens mij altijd maar half, want er werd daarna gezegt dat ik maar ff met de Clomid moet stoppen. Nu moet ik dus ff zorgen dat mijn mannetje meewerkt en zijn potje gaat inleveren een dinsdag. Hij vind het namelijk een beetje eng. Ik trouwens ook hoor.

Hoe is het met jullie????

Nou ik ga weer misschien tot later. Ga vanmiddag als mij dochter naar school is ff naar zuidplein gezellig met mijn schoonmoeder.

Fijn weekend alvast voor als ik jullie niet meer spreek!!
Liefs xxx

He Patricia wat vervelend dat je nog steeds in onzekerheid zit!
Ik krijg ook een beetje een slecht gevoel bij jou ziekenhuis!
Ik had bij mijn ziekenhuis juist het idee dat ze heel goed luisteren en echt de tijd voor je nemen.

Potje inleveren vond mijn vriend ook een beetje eng. Hij was ook blij toen het ingeleverd was, was hij er tenminste van af. Gelukkig was de uitslag goed.
Knop om, potje vullen, potje inleveren, klaar.
Dat is de enige manier denk ik.

Ik had eigenlijk verwacht dat ik gisteren ongesteld zou worden (dan zou m'n cyclus 27 dagen zijn, mijn gemiddelde), ik heb gisteren en vandaag m'n temp opgenomen om te kunnen voorspellen wanneer ik ongesteld wordt... maar het is nog steeds hoog!
Ik wordt dus vandaag nog niet ongesteld... hmmm
Als ik morgen nog niet ongesteld wordt dan wordt dit m'n langste cyclus ooit!!!

Ik durf zelfs een klein beetje te hopen...
Klein beetje want anders wordt ik straks zo teleurgesteld.

Nou zitten jullie allebei in onzekerheid bah!!
Mijn vriend heeft donderdag zijn potje in geleverd. Ook hij vond het niet zo prettig.
We vinden het ook een beetje raar kom je daar in het ziekenhuis met een potje vol zaad in je handen aan. Maar goed het is voor een goed doel. Gewoon verstand op 0 en gaan met die banaan.

We hadden eigenlijk op de 29e de afspraak staan voor de uitslag. Maar mijn vriend kan geen vrij  krijgen van zijn werk  Dus wanneer we nou gaan weten we niet.
Wij zijn  vaak allebei op donderdag vrij maar helaas werkt de arts dan niet. Dus een beetje lastig allemaal.

Huizen gaan helaas niet door zijn allebei al verkocht

Verder gaat het hier wel goed.  En ik hoop dat jullie beiden snel zekerheid hebben!

Liefs Inge

Terug
Bovenaan