A
Anoniem
Guest
Hoi Deedee,
Mooi te horen dat alles goed is met je. Lekker druk weekend gehad, Wat heb je allemaal gedaan dan?
Ik ben een vrijdag nog ff met mijn vriendin wat wezen drinken in ons stapkroegje, haha. We hebben het niet zo laat gemaakt want ze moets de andere dag weer om 6 uur uit haar bed om te werken. Zaterdag ff naar de markt geweest en daarna ziek op mijn bed gelegen. Gelukkig was het gister over en ben ik lekker ff een terrasje wezen pakken. Was zo lekker weer!!!
Ja snap het ook niet hoor dat ze al die ondezoeken bij ons niet hebben gedaan. Weet wel dat het te maken heeft met dat we al een dochtertje hebben en dat dat ook heel lang duurde voordat ik zwanger was. Mijn vriend had het wel gevraagt hoor een semenonderzoek, maar toen hebben we besloten om er ff mee te stoppen met al die ziekenhuis bezoeken. Dus ja we hebben het nooit ingeleverd. Misschien komt dat wel als we weer naar het ziekenhuis gaan over een paar mnd!!! Hoop het natuurlijk niet dat dat nodig is.
Yep idd nu alweer 12 dagen overtijd. Vind het zo spannend allemaal. De klachten houden ook wel aan hoor. Word wel iets minder maar heb er nog wel last van. Zat net ff mijn tepels te bekijken en volgens mij worden die ook wat donkerder!!! Nou ja nog ff een paar dagen wachten en dan ga ik weer testen.
Kan me voorstellen dat je er tegen op zie hoor tegen dat hsg onderzoek. Het schijnt best wel zeer te doen. Hoop voor je dat het allemaal meevalt met de pijn en dat alles goed is!!!
Ff vraagje waarom moet je eigenlijk bloedprikken?????
Liefs xxxx