wie nog meer langer als een jaar bezig????

Hey Deedee,

Wat fijn om weer van je te horen. Hoe was je skivakantie???
Fijn dat alles goed was in het ziekenhuis!!!

Nou ik was dus ook ff van het forum af, maar kan het toch niet laten hoor.
Ben ook alweer ruim een week overtijd, maar durf niet te testen. Ben natuurlijk al zovaak teleurgesteld geweest. De laatste 4mnd was mijn cyclus 30 dagen en werd ik precies op dag 30 ongi. Nu ben ik dus al een week overtijd!! Heb wel allerlei kwaaltjes hoor. Mijn borsten bijvoorbeeld doen echt mega zeer, ben misselijk en erg moe. Het liefst wil ik de hele dag slapen, hahaha. Als ik het morgen aan durf ga ik ff testen. Ik laat dus zeker morgen wat weten.

Waar zijn de andere trouwens???

Liefs xxx

He Patricia wat fijn dat je even langs komt wippen!
Jeetje een week overtijd?
Ik ga duimen  voor je!

Je bent normaal toch heel stipt? Of kwam dat door de medicijnen? Ben je daar nu eigenlijk mee gestopt?
Ach wat loop ik toch te babbelen: meid ga testen en vertel alsjeblieft dat de uitslag positief is!

M'n skivakantie was heerlijk.
Het ziekenhuis onderzoek viel alles mee, maar ik moet wel over 3 weken ofzo een HSG onderzoek laten doen. brrr nogal verschillende verhalen daarover gehoord.

Heb je al getest?
(sorry hoor ik ben niet ongeduldig, maar wil het wel graag NU weten hahaha)

Hey Deedee,

Daar heb ik idd ook verschillende verhalen over gehoord ja. IK heb gelukkig nog nooit zo'n hsg onderzoek gehad, dus weet het niet. Hopelijk valt het een beetje mee!!

Nou heb net getest en zoals gewoonlijk was hij dus negatief. Ik snap er nu echt geen bal meer van hoor. Word er ook super verdrietig van dat het maar niet wilt lukken. Volgende week doe ik weer een test als mijn ongi nog steeds uitblijft. Mocht die test dan ook negatief zijn en mijn ongi nog steeds uitblijven dan bel ik ff naar mijn gyn.

Liefs xxx

Ben ik nog ff!!

Je vroeg of ik nog medicijnen slikte. Nee deze maand geen Clomid gebruikt en ook niet naar het ziekenhuis geweest voor de folikelmeting. Had/heb daar nog steeds geen zin in. Al die bezoekjes heb het idee dat dat een zwangerschap ook niet te goede komt. Ik was er veels te veel mee bezig en deze maand eigenlijk helemaal niet. We hebben HET alleen gedaan als we zin hadden en niet omdat mijn eitje zo mooi groot was, haha. We hebben dus eigenlijk niks gedaan dit keer en het beviel goed moet ik zeggen.

Liefs xxx

Balen meid, nu weet je nog niets. Knuffel van mij
Misschien te vroeg getest?

Denk je dat je cyclus normaal regelmatig was door de medicijnen? Of was je voor de medicijnen ook regelmatig?

Ik snap echt niet wat die gyn van jou gedaan heeft. Medicijnen uitdelen zonder je te vertellen waarom. Geen HSG onderzoek terwijl dat toch 1 van de standaard onderzoeken is volgens mij. Erg vreemd hoor.
Je hebt (of eigenlijk je partner) wel een semenonderzoek laten doen he? Was die goed?

Lijkt me wel een verademing voor je. Na elke keer die controles en echo's gewoon een maand zonder gedoe en gewoon lekker genieten van elkaar. Zeker omdat er volgens mij bij jullie toch niets is vastgesteld waarom het niet zou lukken.

De gyn zei tegen mij: een kind krijgen is 1/3 vrouw, 1/3 man en 1/3 onbekend.
Ik denk dat ze het daarmee mooi heeft samengevat.

Ik weet niet waar iedereen gebleven is. Ik denk dat iedereen even afstand heeft genomen ofzo.

Ja ik baal idd als een stekker. Hopelijk weet ik van de week meer, maar heb wel het idee dat mijn ongi gewoon komt hoor en dat het weer is vals alarm was.

Mijn cyclus is idd vrij onregelmatig ook met de medicijnen, maar de laatste 4mnd was het juist erg regelmatig. Kon de klok erop gelijk zetten. Daarom snap ik er oook helemaal niks meer van nu.

Ik heb idd helemaal geen onderzoeken gehad. De laatste paar keer had ik een andere gyn, want ik zat op de afdeling ivf vanwege de folikelmetingen. Die wilde wel met onderzoeken gaan beginnen, maar ik wilde graag ff stoppen met het ziekenhuis. Bij mijn dochtertje heb ik er ook wel erg lang over gedaan (18mnd), maar wel zonder ziekenhuis. Het geeft echt ff wat meer rust om er niet de hele mnd mee bezig te zijn.

Wat bedoel je eigenlijk met semonderzoek? Bedoel je daarmee het spermaonderzoek?? Zo ja dat hebben we ook niet hoeven doen. Mijn vriend heeft het wel zelf gevraagt en een formulier meegekregen, maar ja we wilde geen ziekenhuis meer dus ook geen onderzoeken!!

Ja we zijn nu nog maar met zijn 2tjes. Ook gezellie toch??

Liefs xxx

Hoi Deedee,

Alles goed??

Hier nog steeds alles rustig, nog steeds geen RD's. Ben nu 11 dagen overtijd en ga een donderdag weer ff testen, als de test dan weer negatief is dan kan ik een vrijdag ff bellen met het ziekenhuis!!!

Heb nog steeds erg hoop hoor!!! Ik droom er zelfs van dat ik zwanger ben, hahahaha. Ben nog steeds erg misselijk en heb nog steeds erge last van mijn borsten.

Als ik meer weet laat ik het je weten.

Liefs xxx

He Patricia

Ja hoor hier alles goed.
Druk weekend gehad dus niet op het forum geweest.

Met semenonderzoek bedoelde ik idd spermaonderzoek. Ik vind het zo vreemd dat dat bij jullie niet gedaan werd.

11 dagen overtijd? hmm dat is toch wel lang.
En dan ook nog klachten!
Ik hoop het zo voor je!

Ik moet morgen bloed prikken. En dan tussen de 2de en 4de dag van mijn cyclus.
En dan tussen dag 8 en 10 een hsg onderzoek.
Daar zie ik wel tegenop hoor!

Ik heb deze maand ook weer wat klachten, maar niet veel. M'n borsten zijn wat gevoeliger en van het weekend was ik misselijk. UItgaande van een cyclus van 27 wordt ik donderdag ongesteld, maar het zou me niet verbazen als ik morgen al ongesteld wordt.

Hoe gaat het met jou?

Terug
Bovenaan