wie nog meer langer als een jaar bezig????

Bontrie ik vind het belachelijk dat ze je zo aan je lot overlaten! Of je nu jong bent of niet ze kunnen op z'n minst even bellen hoe het met je gaat. Ik vind het eigenlijk ook belachelijk dat er geen maatschappelijkwerker is ofzo waar je mee kan praten. In jou beroep zal je zulke situaties vaker tegen kunnen komen en dan moet je daar toch over kunnen praten! Ik ben echt verbaast en eigenlijk boos dat dat niet beter geregeld is!
Ga je nog naar de crematie? Om het af te sluiten ofzo?

Sylvia ik heb net al in het andere topic gereageerd op je verhaal, maar nogmaals: ik wens jullie heel veel sterkte. Ik hoop dat IUI een uitkomst zal zijn voor jullie. In elk geval fijn dat je nu weet wat er aan de hand is, onzekerheid is ook maar niets.
Houd je ons op de hoogte als je weer een onderzoek gehad hebt?

Partricia ik blijf aan je denken hoor meid!

Denkertje ben je er nog? Hoe gaat het bij jou?

Deedee: bedankt voor je lieve berichtje ! Vanmorgen heb ik bloed laten prikken en mijn urine moeten brengen. Na 14.00 uur kan ik bellen voor de uitslag en dan krijg ik de volgende stap te horen. Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs, Silvia

Heey meiden,

Hoe is het met iedereen??? Het is hier zo stil.

liefs Inge

Ik voel me heel stom dat ik er zo tussendoor kom en beschouw mijn mailtje als nooit verzonden mocht het in verkeerde aard vallen...

Na 5 jaar proberen en 7 miskramen.... ons frummeltje zit nu 7 maanden in mijn buik, dus alles is mogelijk!

Keep up! (ik heb heel veel aan dit soort forums gehad de afgelopen jaren)

Mir

@Sjame Van mij mag je best inbreken hoor. Hoe ben je uiteindelijk zwanger geworden? Spontaan of met hulp?
Dit soort verhalen hoor ik graag. Ik heb alleen een hekel aan mensen zeggen dat het bij ons zo lang duurt omdat we er teveel mee bezig zijn.
Verhalen dat het na 5 jaar alsnog kan gebeuren geven mij alleen maar hoop!
Dus kom maar op met je verhaal.

@Bontrie Ja het is hier stil. Viel mij ook al op. Ik zag dat jij ook naar de gyn gaat? Vlak na mij? Ik ga volgende week op vakantie, maar ik denk dat als ik terug kom ik wel zenuwachtig ga worden voor dat bezoek. Het eerste bezoek is een intake gesprek, dus daar verwacht ik niet al te veel van.

@Sylvia Heb je je uitslagen al binnen? Staan er al meer onderzoeken te wachten?

Dag meiden,
Wat een herkenbare verhalen. Helaas nog niet het zwanger worden want wij zijn inmiddels drie jaar bezig. Ik merk dat ik het er af en toe erg moeilijk mee heb. We zijn inmiddels ook naar de gyna. geweest en alle onderzoeken gehad. Het 'probleem' ligt bij het zaad. We zijn nu aan het nadenken over het medische circuit, maar ik ben toch wel erg huiverig voor de hormonen en evt. teleurstellingen. Vandaar dat we het nog steeds hebben uitgesteld. Ik ben ook bezig geweest met voetreflex maar helaas heeft dit ook nog tot niets geleid. Ik probeer moed te houden.
Groetjes, Sandra

Sandra jee 3 jaar al.
Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vind om te beslissen om de mmm in te gaan.
Ik zie daar ook best tegenop.
Ik heb me voor genomen om 1 stap tegenlijk te doen: nu eerst de onderzoeken als daar uitkomt dat we hulp nodig hebben bij het krijgen van kinderen dan beslissen we daar dan wel over of we dat ook willen. Op dit momnet wil ik gewoon graag weten waarom het na twee jaar nopg steeds niet gelukt is.
Heel veel succes met het maken van de beslissing. Vervelend dat niemand kan vertellen of het iets voor jullie is, dat moet je echt met z'n tweeen beslissen. Ik leef met jullie mee.

En dan nu het leuke nieuws: ik ga een heerlijk weekje skieen!
Dus jullie moeten het even zonder mij doen. Ik spreek na m'n vakantie weer!
Groetjes
DeeDee

He Meiden

Zijn jullie allemaal weg hier?
Ben vandaan naar de gyn geweest, interne echo gehad, alles zag er goed uit.
Bloed laten prikken en volgende cyclus krijg ik een HSG onderzoek.

Dat was het wel een beetje, tenzij er nog iemand is die het leest dan reageer ik wat uitgebreider, maar heb geen zin in hele verhalen als toch niemand het leest.

DeeDee

Terug
Bovenaan