wie nog meer langer als een jaar bezig????

Hey meiden,

Goed weekend gehad??? Dit was mijn werk weekend maar had het lekker rustig.
Gister lekker bij mijn schoonouders wezen eten en daarna nog gezellig wezen na borrelen bij de openhaard.
We gaan woensdag 5 maart naar het ziekenhuis voor de uitslagen. Spannend!!!

Hebben jullie trouwens al tegen mensen verteld dat jullie al een tijd bezig zijn voor een kindje?? Ik wil het wel vertellen maar mijn vriend ziet er het nut niet van in. Hij is bang voor de reacties van je moet er niet zo mee bezig zijn en het komt wel wanneer het tijd is. Ik respecteer dit wel maar vind het wel erg moeilijk om  er  met niemand over te kunnen praten. En aan gezien mijn schoonmoeder altijd wel een oplossing  of een troostend woord heeft zou ik het wel graag aan haar willen  vertellen. Maar goed misschien als we meer weten over hoe en wat dat hij het dan wel vertellen wil.  

Hoe gaat het verder met jullie???

Liefs Inge

He Bontrie balen dat de huizen niet doorgaan.
Maar gewoon lekker doorzoeken tot je iets anders hebt gevonden.

Ik heb zaterdag een test gedaan; negatief
Ik ben vandaag ongesteld geworden
Had echt het gevoel dat het dit keer raak kon zijn, maar helaas.

Morgen dus bellen voor de HSG.

Ik had het aan een vriendin verteld die ook al lang bezig is.
Zij heeft het aan een andere vriendin verteld en die heeft het op haar beurt aan iedereen verteld die we kennen. Niet fijn, ben ook echt kwaad op haar. Maar omdat wij er zelf niets over gezegd hebben, wordt het onderwerp door de meeste doodgezwegen.
Enkele echte vrienden hebben verteld dat die tweede "vriendin" dit over ons door vertelde. Ik zeg "vriendin" omdat ik haar nu niet meer als vriendin zie. Een vriendin had zoiets persoonlijks nooit aan iedereen doorgeroddeld.
Die echte vrienden die het meteen aan ons vertelde houden we nu wel op de hoogte. Het is wel fijn dat ze er zelf niet al te veel naar vragen, maar als ik m'n verhaal kwijt wil, dan kan het. Ouders weten het bij ons helemaal niet.

Hey Meiden,

Nou ik heb weer een superweekend gehad hoor. Ben weer lekker wezen stappen!!! Was een zondag morgen om 5 uur thuis. Zondag lekker lui geweest en naar de Mac Donalds. Hier trouwens nog steeds geen Rd's te bekennen en ook geen krampen dat ze komen. Wel heb ik sinds gisteravond buikpijn, het is net of dat ik moet poepen. Volgens mij krijg ik een beetje buikgriep!!

@Bontrie, Toen ik was gestopt met de pil heb ik dit gelijk aan mijn vriendin vetelt, maar na een paar mnd had ik daar spijt van dus heb ik toen weer gezegt dat we gestopt waren en dat we het op zijn beloop laten. Ze vroeg elke keer en en en , nou daar werd ik gek van. Soms vind ze het wel raar dat ik zo vaak naar het ziekenhuis moet hoor , maar ik maak er altijd wat van.
Mijn andere vriendin weet het wel en dat geeft toch wle een hoop steun. Ook mijn schoonmoeder weet het. Ze is er per ongeluk achter gekomen. Moet zeggen dat dat toch wel erg fijn is hoor. Ze helpt me erg goed. Soms als ik er toegen op zie op naar het ziekenhuis te gaan dan gaat ze met me mee of ze past ff een uurtje op mijn dochtertje. Kan me dus goed voorstellen dat je het graag met iemand wilt delen en ik zou zeggen dat je dat ook moet doen. Je kan soms idd een hoop steun hebben van mensen.

liefs xxx

@Deedee, Dat vind ik idd een rotstreek zeg van die vriendin. Zoiets persoonlijks vertel je idd niet verder. Kom nou als je zou willen dat iedereen het weet had je het zelf wel vertelt, toch???  

Trouwens ik ben een vrijdag al bloed wezen prikken. Ik dacht ach  dan heb ik dat alvast gehad. Nou dacht ik toch dat ik bloed moest prikken omdat ik overtijd ben. Dus niet  ik moest prikken om Clamidyia. Ik snap er helemaal niks meer van nu. Het zal wel goed zijn hoor. Ik had vorige maand ook al laten prikken op Clamidyia en de uitslag nooit gehoord, dat zei ik dus een vrijdag en ze hielden gewoon vol dat ik daar nog niet op was getest, nou dus wel!!!!    Morgen ochtend moet ik dus ff het potje van mijn vriend inleveren en dan kan ik gelijk een afspraak maken voor de uitslag. Hoop echt dat alles goed is met zijn zaadjes. Mijn vriend vind het nog steeds erg eng, maar doet het gelukkig toch. Hopelijk lukt het wel, want ja eerlijk is eerlijk het is wel erg vroeg hoor. Ik moet het tussen 8 en 9 uur s'ochtends inleveren. We zien het wel. Ga nog wel ff van de week een test doen.

Nou ik ga , misschien tot later
Liefs xxx

He patricia

Ja, was echt een rot streek. Ik denk niet dat ik het haar ooit echt zal vergeven, maar goed, niets meer aan te doen.

Ga je nog wel bloed laten prikken omdat je overtijd bent?
Dat kan toch wel als je zolang overtijd bent?
Raar dat ze de uitslag blijkbaar kwijt zijn van je vorige keer bloedprikken.
Ik wens je vriend alvast succes met het vullen van het potje (hoeft niet helemaal vol hoor :) )

Ik ga volgende week dinsdag naar het ziekenhuis voor m'n HSG.
M'n vriend is dan gelukkig weer terug, dus die kan dan gelukkig gewoon mee.

Hey Meiden,

Het was vanmorgen de bedoeling dat mijn vriend zijn potje zou vullen. Nou het is niet gelukt hoor, hahaha. Ons dochtertje was overgelopen naar onze slaapkamer en liet papa geen minuut alleen. Het leek wel of ze aan voelde. Dus nu probeert hij het een donderdag weer. Hopelijk laat ze papa dan wel een beetje met rust, hahaha.

Verder geen nieuws hier. Heb nog wel erg krampen in mijn buik en moet dus veel naar de wc. Oja gister trok ik een broek aan die ik al een week niet had aangehad enne hij ging niet dicht en dat terwijl ik niet ben aangekomen zegt mijn weegschaal. Erg vreemd dus. Mijn vriend vind wel dat mijn buik dikker is geworden, dus dat geeft wel weer hoop. Aan de andere kant het kan natuurlijk ook zijn omdat ik alweer 19 dagen overtijd ben. Hopen maar dat ik gewoon zwanger ben en dat ik daarom een beetje dikker begin te worden. Van de week ga ik nog wel ff een test doen, want eer dat we nu een afspraak hebben in het ziekenhuis duurt me te lang hoor. Wil niet zolang meer wachten. Duimen jullie nog ff voor mij door, hahaha.

@Deedee, Nou ik denk dat ik het mij vriendin ook niet zou kunnen vergeven hoor als ze het zou door vertellen. Ik vind ook echt dta ze dat niet had mogen doen. Daar is het veels te persoonlijk voor.
Wel fijn dat je vriend volgende week weer thuis is en dat hij lekker mee kan gaan als je dat onderzoek ondergaat. Hoef je het in ieder geval niet alleen te doen.

Ik weet echt niet wanneer ik bloed moet prikken omdat ik overtijd ben. Ik vond het zo raar een vrijdag. Ik ging natuurlijk bloed prikken en ik dacht echt om te kijken of ik zwanger zou zijn en dat moet je dus ineens voor de tweede keer prikken  op clamidya. Ik vind het niet erg hoor dat  ze ons verder willen onderzoeken, maar begrijp niet waarom dat nu ineens moet. Voor het zelfde geld is het voor niks en ben ik zwanger. Vind dus eigenlik dat ze eerst een echo hadden moeten doen en daarna  als blijkt dat ik niet zwanger ben pas het zaad van mijn vriend moeten nakijken. Maar ja  het zal wel weer aan mij liggen.

Nou ik ga weer. Ga zo met mijn dochtertje naar Ballorig, dat is een indoor speelparadijs. Misschien tot vanmiddag of vanavond  

Liefs xxx

Paticia, Wat is het een zooi bij jou ziekenhuis. Schiet niet echt op!
Het zal wel super zijn als je nu zwanger bent dan hoef je al die onderzoeken verder niet te doen. Spannend hoor. Ik hoop het echt voor je.

Ik heb vandaag een lekker dagje hoef alleen van 15:30 tot 17:00. Heb dus lekker lang in bed gelegen. De verloskundige praktijk gekeken. Daarna de hond even onder de douche gedaan en toen lekker wezen rommelen in huis. Heerlijk.

Gister avond hadden mijn vriend en ik eigenlijk weer moeten klussen. Maar ik heb er helemaal geen zin meer in. Het heeft toch geen nut. We zijn nu al zolang bezig zonder resultaat. Herkennen jullie dit? De afgelopen twee maanden is het waardeloos.

Liefs Inge

En Patricia? Al nieuws?
Ben je al naar het ziekenhuis geweesd om het na te laten kijken?
Als je zwanger bent moeten ze dat nu toch wel kunnen zien?
Of kan het komen dat je lijf moet afkikken van de medicijnen?
Ik weet het ook niet hoor, ik probeer mee te denken en ik kan me voorstellen dat je lijf nu zo gewent is aan de medicijnen dat het niet helemaal meer snapt hoe het moet.

Inge ik snap je best hoor. Ik heb ook wel eens dat ik denk: deze maand ff niet hoor.
Ik had pas geleden een keer helemaal niet geteld wanneer mijn eisprong moest zijn, maar toen had m'n vriend het opeens op z'n heupen. Hij zei; jij moet tellen hoor, want ik snap dat niet, dus jij moet zeggen wanneer we sex moeten hebben.
Ik probeer gewoon sex te hebben wanneer we er zin in hebben. Dat zin maken .... tja daar staat m'n hoofd niet altijd naar. Maar ik probeer wel een beetje in de stemming te komen rond m'n vruchtbare dagen als ik eigenlijk niet zoveel zin heb.
In januari was m'n vriend eerst ziek en daarna had ik een keer wat verkeerds gegeten en stikte van de buikpijn. Tja kijk, dan maar niet hoor, jammer van die maand, volgende maand beter.
Ik betrap me er ook wel eens op dat ik denk: wat maakt 1 maandje nou nog uit op die twee jaar.

Maar goed, de komende maanden gaat hier wel geklust worden hoor!
En met veel plezier!
Vriend is net een week weggeweest, dus van het weekend even vieren dat hij weer terug is. Dinsdag HSG, en daarna schijn je vruchtbaarder te zijn, dus dat gaan we eens uittesten!

Terug
Bovenaan