wie nog meer langer als een jaar bezig????

Hey meiden,

We zijn net terug uit het ziekenhuis. Het sperma van mijn vriendwas weer goed!
Maaaaar nu krijg ik dus ook een HSG onderzoek
Ik moet een deze dagen ongesteld worden dus waarschijnlijk volgende week al het onderzoek.
Deedee ik ben echt heel erg benieuwd hoe het jou vergaan is??????

Liefs Inge

Patricia heel veel succes morgen. Ik hoop dat je wat duidelijkheid krijgt.
En ik hoop ook dat het zaad goed is, dat scheelt weer de helft nietwaar?

Bontrie: fijn dat de uitslag goed was!

Gisteren heb ik m'n HSG gehad. Het goede nieuws: mijn ei-leiders zitten niet verstopt en er was verder niet vreeds te zien.
Maar jee wat een rot onderzoek zeg!
Ik wil je niet bang maken Inge, maar ik vond het echt geen fijn onderzoek.
Het duurt maar 10 minuten ofzo en daarna is de pijn snel weg.
Ik had een hele lieve gyn (een man) die alles goed uitlegde wat hij deed.
Ze brengen een slangetje in met een ballon eraan, die ballon is om de boel op z'n plek te houden. Eerst probeerde hij het zonder tang, maar dat lukte niet, toen pakte hij m'n baarmoeder mond met een tang vast: AUW! Ballon naar binnen, tang los, ballon opblazen en natuurlijk schoot die ballon bij mij weer naar buiten.
Dus opnieuw die tang  in m'n baarmoedermond: AUW! Ballon naar binnen,  ballon opblazen. Dat ballon opblazen is een rot gevoel. Het doet niet echt heel zeer, maar je voelt vanalles, soort menstruatie kramp in combinatie met jodium in een wond.
Dit keer bleef de ballon zitten, dus tang los, eendebek eruit.
Daarna werd de vloeistof naar binnen gespoten, dus vond ik wel pijnlijk. Volgens mijn vriend kneep ik ook steeds harder in zijn hand.
Op een scherm zag je de vloeistof in de baarmoeder lopen en daarna door de eileiders. Alles was dus open.
Ik was blij dat ik er vanaf was. Ik heb wel een traantje gelaten hoor, waarschijnlijk deels door de spanning, maar ook wel omdat het gewoon zo vervelend is.

26 Maart ga ik weer naar de gyn dan krijg ik de uitslagen van het bloedonderzoek, de HSG zal dan ook wel besproken worden en dan kijken we wat we verder kunnen doen.

Heel veel succes bij de HSG Inge.
Denk maar: het is maar 10 minuten.
Ik moest trouwens op dag 10 van mijn cyclus komen, jij waarschijnlijk ook?

Vanmorgen moest er dus hier een potje gevuld worden. Nou mijn vriend vond het echt helemaal niets hoor, hahaha. Hij wilde dat ik de honden ging uitlaten om half 8, nou dacht het ff niet he. Daar had ik echt geen zin in. Ben dus gewoon in mijn bedje gebleven. Steeds hoorde ik hem naar de badkamer gaan en dan maakte die weer teveel herrie vond hij zelf en dan ging hij erweer uit. Eindelijk om 8uur was het gebeurt en kon ik mijn bed uit. Moets wel lache hoor. Hij zei nou daar krijg je toch een minderwaardigheids complex van heb je al gezien hoe groot dat potje is, hahahaha.
Om kwart over 8 zat ik op de fiets richting het ziekenhuis. Vond het wel raar hoor (potje sperma in mijn binnenzak), maar goed wat moet dat moet.
Zelf heb ik natuurlijk bloed geprikt en ik word een dinsdag pas gebeld voor de uitslaggen. Ze hadden het erg druk met de telefonische afspraken, dus ik kon er helaas niet tussen.   Dinsdag krijg ik dus gelijk alle uitslagen te horen van de Clamidia, potje en de HCG. Ben benieuwd!!!

Liefs xxx

@Bontrie, Fijn dat het sperma van je vriend goed was!!! Wel minder dat je ook zo'n HSG onderzoek moet ondergaan. Lijkt me idd niet erg fijn!!! Ik hoop dat bij jou ook alles goed is!!! Sterkte en succes!!!!

@Deedee, Lijkt me idd erg zeer doen en zeker als ze met een tang je baarmoedermond moeten vastpakken. Gelukkig zijn je eileiders niet verstopt. Zo 26 maart pas de uitslagen, nog ff geduld!!!!

Liefs xxx

Hey Deedee,
Fijn dat alles goed was!! Maar wel vervelend dat je nu nog de rede niet weet waarom het zolang duurd. frustrerend allemaal.
Ik ben nu al zo zenuwachtig voor dat rot onderzoek. Zie er echt heel erg tegen op.
Ik had eigenlijk gister ongesteld moeten worden en dat was dan ook mooi uit gekomen voor het onderzoek want dan had ik het volgende week donderdag kunnen doen en dan waren we allebei vrij.
Maar mijn ongi is er nu nog niet. Zal toch wat zijn dat ik dan nu ineens zwanger ben.  Maar ik weet nog niet wanneer ik dan onderzoek kan laten doen. Want mijn vriend en ik kunnen allebei heel moeilijk vrij kregen van het werk.

Patricia: Fijn dat jullie nu ook onderzocht worden. Ik hoop dat jullie dinsdag een goede uitslag krijgen!

Ook vandaag nog niet ongesteld. Ik zit nu op dag 32 en normaal is het 30. Heel vreemd.
Ik heb wel hele erge ongi krampen maar het zet om de een of andere rede niet door. Verwarrend is dat zeg.
Je weet dat het niet raak is maar toch ga je denken van misschien is het wel zo.
Het mag natuurlijk wel raak zijn dat zullen we echt super vinden. Maar we gaan er niet van uit.

Hey Meiden,

Haal ons ff op we staan alweer bijna onderaan de 2de pagina en dat is niet de bedoeling he.
Hier eigenlijk niets te melden. Heb een lekker weekend gehad. Ben natuurlijk weer wezen stappen!!! Gister naar de markt in de stad en vandaag heel de dag als een vis in een visglas binnen. Er lijkt geen eind aan te komen aan de regen hier. Word er niet goed van. Hopelijk is het morgen over.

@Bontrie,Ben je al ongesteld??? Ga voor je duimen meid!!!

Liefs xxx

Ik ben nog steeds niet ongesteld . Heb wel zere tepels en normaal doen mijn hele borsten zeer. Heb ook nog hele erge ongi krampen.
Ben wel zenuuwachtig. Maar ga nergens van uit. Als ik zaterdag nog niet ongi ben gaan we testen. Zou wel een leuk kadotje zijn voor mijn verjaardag ben namelijk a.s. zondag jarig.

Hier een redelijk druk weekend gehad. Moest werken al viel het met het aantal uren wel mee. En gister verjaardag van mijn vader.

Terug
Bovenaan