wie nog meer langer als een jaar bezig????

Hey Deedee,

En toen waren er nog maar 2 . Ben echt blij voor Bontrie, had het idd ook niet verwacht, maar zij zelf geloof ik ook niet, hahaha.

Hoe is het met jou???
Nou ik ben ongi geworden hoor een dinsdagnacht. Gelukkig is het al bijna weer over. Vanavond heb ik een 40jarige bruiloft. Heb er dan ook erg veel zin in. Ga natuurlijk lekker wat drinken. Nu kan het eindelijk weer een keertje. Ben toch ongi.

Liefs xxx

He Patricia ik zat gisteren precies hetzelfde te denken.
Het is net het vehaal van de tien kleine negertjes: steeds 1 minder.

Tuurlijk gun ik het Bontrie, maar ik gun het ons ook zooooooooo!!!!

Fijn dat je ongesteld bent geworden. Dan kan je tenminste door. Is het vanzelf gekomen of door de medicijnen?

Hier nog weinig te melden.
Ik denk niet dat het deze maand wat wordt. Door de HSG heb ik een paar dagen wat bloed verloren en dan heb ik dus echt geen zin in sex. We hebben deze maand maar 1 keer geklust. Wel rond m'n ei, dezelfde dag of een dag ervoor.

Ik geef je groot gelijk dat je lekker wat drinkt! Ik let er wel een beetje op dat ik niet drink vlak voor m'n nod, maar verder niet hoor. Ik drink toch nooit veel, dus het is niet zo moeilijk om op sommige momenten niet te drinken.
Op skivakantie heb ik wel goed gedronken hoor hahaha, maar toen was ik ook ongesteld, dus toen kon het.

Hallo Bontrie,
Zo af en toe kom ik hier nog eens kijken en wat zie ik!!! Je bent zwanger !
Echt van harte gefeliciteerd ! helemaal geweldig voor jullie !

Dat wilde ik even kwijt! hihi!
Dat de rest ook maar gauw mag volgen !

Liefs Sandra

Hey lieve meiden,

Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties. En ik snap best dat het voor jullie heel moeilijk is. Ik gun het jullie dan ook van harte dat jullie me echt snel mogen volgen! Dat hebben jullie verdient.

Wij kunnen het allebei nog niet echt begrijpen dat het nu zover is. We hadden juist afgelopen maand maar 3 keer gevreen omdat ik er helemaal geen zin meer in had. Ik had eingelijk de hoop op een spontane zwangerschap al op gegeven. En dan toch ineens zwanger echt heel raar. Op het moment ben ik echt heel erg moe.

Liefs Inge

Ik kom snel weer ff wat tikken hier, maar heb nu ff geen tijd!!!

liefs xxx

Hoi allemaal,

ik ben nieuw hier en zijn ook langer dan 1 jaar aan het proberen om zwanger te worden. Ik ben 27 jaar en mijn vriend 26.
We zijn bezig vanaf November 2006.
We lopen sinds een paar maanden bij de gynacoloog en die wil nu dat ik een hsg-onderzoek laat doen.
Dan spuiten ze contravloeistof in de eileiders en dit loopt dan na de baarmoeder en daar maken ze foto's van.
Daarmee kunnen ze zien of de eileiders open zijn of er verklevingen zijn en wat de vorm is van de baarmoeder,
Dit onderzoek is wel pijnlijk zeggen ze.
Mag niet alleen komen en moet van te voren 2 paracetamols innemen.
Zie er wel tegen op.
Ik zou het eigenlijk deze maand al krijgen maar helaas is er geen plek ivm pasen en paar gynacologen zijn op congres. Dus een maandje wachten.
En wachten duurt al zolang.
Krijg dinsdag alweer een folikelmeeting.

Groetjes Fanny

PFFFF
de duivels zijn er weer hoor.
Weer een korte cyclus van 25 dagen, terwijl ik dacht dat ik m'n ei had ondenkt op dag 14. Ik zal het wel mis hebben gehad.
Volgende week naar de gyn, eens kijken wat die te zeggen heeft.

Patricia hoe gaat tie?
Heb je het ook ff helemaal gehad? Ikke wel hoor.

He Fanny Als je even een bladzijde ofzo terug leest dan zie je dat ik net een HSG achter de rug heb. Ik vond het idd geen prettig onderzoek.

Hoi Deedee,

Wat balen zeg dat de RD's erweer zijn.
Ik heb het idd ff helemaal gehad en ga nu echt proberen om er niet zoveel meer mee bezig te zijn, want ik word echt gek zo van mijzelf.

Heb je trouwens ook msn, dan kunnen we daar misschien ook kletsen. We zijn toch maar met zijn 2tjes nog maar over van alle andere??? Nou ik hoor het wel!!

Liefs xxx

ps, Fijne paasdagen alvast

Terug
Bovenaan