wie nog meer langer als een jaar bezig????

He Inge je klinkt hetzelfde als ik afgelopen maand.
Ik zou op donderdag ongesteld moeten worden en had allerlei klachten. Uiteindelijk ben ik op zondag alsnog ongesteld geworden.
Misschien zenuwen voor de HSG waardoor m'n menstruatie uitgesteld werd? Geen idee.

Hopelijk is er bij jou iets anders aan de hand!
Dan is heel die HSG niet nodig.
Ik ga voor je duimen!
Hoop niet te hard he, want dan kan het zo tegenvallen.
(Beetje hopen mag natuurlijk wel, het zou natuurlijk wel heeel heeeel heeeel leuk zijn)

Ik ga er ook niet echt van uit dat ik zwanger ben. In deze 2 jaar ben ik al eens 5 dagen overtijd geweest. De ongi krampen zijn nu wel verdwenen maar de zere tepels blijven. Zou het wel heeeel erg raar vinden als het nu na percies 2 jaar ineens raak is.
We zijn natuurlijk wel weer gestopt met roken. Maar goed dat waren we vorig jaar ook een hele tijd.
Nou ja we wachten tot donderdag dan ga ik testen.
Probeer me niet te blij te maken want het word toch niks. Maar het is wel heel moeilijk.

Hey Meiden,

Het ziekenhuis heeft mij net een half uurtje geleden gebelt voor de uitslagen. Ik ben NIET zwanger, aan de ene kant baal ik natuurlijk als een stekker, maar aan de andere kant had ik niet anders verwacht!! De uitslag van de clamydia was goed, had ik ook al verwacht. De uitslagen van het zaad van mijn vriend was iets minder, (er waren wel veel zwemmers, maar niet allemaal ff snel ofzo) daar baal ik nu dus wel van. De gyn zei dat ik me daar nog niet te druk om moet maken, omdat het pas de 1ste keer was en hij koorts heeft gehad en medicijnen slikt. Het was gelukkig niet super slecht, maar ook niet super goed. Hij zat er net iets onder. Over 3mnd moet hij weer een potje inleveren en gaan we pas weer verder. Ik hoef dus nu ook geen clomid meer te slikken. Wel begin ik vanavond met mijn kuur duphaston om mijn ongi op te wekken. We wilde natuurlijk ff stoppen met de ziekenhuis bezoeken en daarom gaan we pas over 3mnd verder met onderzoeken als mijn vriend weer zijn potje heeft ingeleverd. We moeten het nu dus gewoon ff afwachten!!! Bij mij gaan ze dus ook pas onderzoeken doen als het zaad over 3mnd het zelfde is als nu. Gelukkig voor mij dus nu nog ff geen HSG onderzoek!!

Liefs xxx

Oh bah wat een onzekerheid hier allemaal en vervelend nieuws.

Ben je al ongesteld geworden Inge?
Ik was zelf ook een paar dagen overtijd vlak voor de HSG. Maar ja, 5 dagen overtijd is wel veel he? Dan ga je toch andere dingen denken. Ik snap best dat je niet durft te testen. Zo'n negatieve test komt toch best hard aan. Maar ja dan heb je wel wat meer zekerheid.
Ik hoop dat je snel meer zekerheid krijgt, ik leef met je mee meid!
Dikke knuffel van mij

Patricia jij krijgt natuurlijk ook een knuffel
Toch niet zwanger, na zolang overtijd.
Ik krijg wel het idee dat ze het nu pas goed bij jou gaan aanpakken. Eerst onderzoeken en dan pas kijken of je medicijnen nodig hebt ipv: slik maar Clomid.
Balen dat de uitslag van het zaad niet helemaal goed was. Het kan natuurlijk overal aan liggen dus ik hoop dat het de volgende keer goed is.
Eisprong en menstruatie kunnen ze nog opwekken met medicijnen, zaad niet.
Er gaan wel verhalen dat er vitamine zijn die goed zijn voor het zaad. Ik wil wel eens opzoeken voor je welke dat zijn. Baat het niet dan schaad het niet toch?

Meiden heel veel succes!

Nou hier nog steeds geen verandering. Ik wil heel graag testen maar ik durf het gewoon niet.
Ben na vandaag 6 dagen overtijd. Dat is me nog niet eerder over komen.
Vind het wel spannend hoor. Kan er helemaal niet van slapen. Zit steeds te denken misschien is het wel zover. En dan denk ik weer van nee het is niet zo en ik word morgen ongesteld. Zo Moeilijk
Heb nog steeds zere borsten en pijn in mijn buik.

Ik heb net 2 verschillende testen gedaan en ik ben ZWANGER!!!
Kan het echt niet geloven. Ben zo blij ik hoop dat jullie me snel mogen volgen.

xxx

DAT MEEN JE NIET!!!

GEWELDIG!!!

Meid ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, want ik had het niet verwacht.
GEFELICITEERD!!!

Heb net op het andere topic ook gereageerd maar wilde dat natuurlijk ook ff op ons eigen topic doen.

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!

VIND HET ECHT HELEMAAL SUPER VOOR JULLIE!!!!!!!
HET LANGE WACHTEN EN ALLE GEDULD IS EINDELIJK BELOOND!!!
MEID GA ER LEKKER VAN GENIETEN EN EEN FIJNE ZWANGERSCHAP GEWENST!!!!
lAAT JE ONS AF EN TOE WEL WETEN HOE HET MET JE GAAT!!!!

HOOP DAT WE JE SNEL MOGEN VOLGEN!!!

LIEFS XXX

Terug
Bovenaan