He meiden
Ik ban vorige week naar de gyn geweest. Het was een nogal kort bezoek:
Alles is goed en we moeten nog maar 3 of 4 maanden zelf proberen.
Daarna kunnen we terugkomen en komen we in aanmerking voor IUI.
De reden dat we nog even zelf moeten proberen is omdat je na een HSG schijnbaar vruchtbaarder bent.
Ik weet niet of ik wel aan IUI wil beginnen. Daar moeten we nog eens diep over nadenken.
Patricia ik heb de MSN maar heel weinig aanstaan, maar je kan altijd mailen:
deedee73@live.nl
Hoe waren je paasdagen? Mijn moeder was met Pasen jarig, dus daar zijn we heen gegaan, het was erg gezellig.
Bontrie ik vind het wel leuk om te horen hoe het met je gaat. We zitten al zo lang samen op dit forum. Dus af en toe even laten weten hoe het met je gaat. Fijn om te horen dat het tot nu toe goed gaat.
Hunternl Bij ons in het ziekenhuis deden ze geen samenlevingstest. Ik heb wel bloed laten prikken op 3 dagen in de cyclus. Daar kwam uit dat ik een goede eisprong had en verder was alles goed. Als je met die foto een HSG bedoeld dan is dat idd niet zo'n lekker onderzoek, maar het duurt maar 10 minuten, even doorbijten dus.
Mijn ouder en schoonouders weten van niets en dat wil ik graag zo houden. Misschien als ik echt de medische molen in ga met IUI dat ik ze het dan vertel. Maar tot die tijd niet. Ik heb wel een paar vrienden die ik op de hoogte hou (niet veel, alleen diegene die me echt na staan)
Fanny ik heb ook een keer gehad dat ik veel minder ongesteld was. Kan blijkbaar een keer gebeuren, maar je wordt er wel onzeker van he?
Jij ook al een HSG? Jeetje dadelijk hebben we dat allemaal gehad. Succes, zoals ik net al schreef het duurt maar 10 minuten, dus even doorbijten want het is een rot onderzoek.
Ik heb de laatste tijd wat minder tijd voor het forum. Ik heb er ook even wat minder zin in al dat gedoe om zwanger te worden. Dus ik ben wat minder hier. Maar ik leef wel met mee met iedereen. Ik probeer toch even elke week op het forum te komen, want wil gewoon weten hoe het met jullie gaat.
Jullie kunnen ook altijd mailen, geen probleem.
Succes allemaal