wie nog meer langer als een jaar bezig????

Hoi allemaal

Een flinke tijd geleden dat ik hier was, maar op 1 of andere manier kon ik ontzettend moeilijk in het forum komen dat ik op een gegeven moment totaal geen zin meer had, maar nu gelukkig doet het forum weer normaal en ben ik weer aanwezig.

Bontrie en Patricia, gefeliciteerd met jullie zwangerschap

DeeDee, niet bang zijn voor de IUI ik zit nu in de 4de ronde van de IUI en er is eigenlijk niks vervelends aan tenminste bij mij niet heb geen rare bijwerkingen van.

Nou even over mij nu ik al een tijdje niet ben geweest zal ik even over mezelf vertellen.

Ik ben bijna 30 jaar en 3 jaar bezig om zwanger te mogen worden. Vorig jaar begin mei was ik zwanger en niet lang daarna (een week) kreeg ik miskraam en tot nu toe wil niks maar lukken en zijn we de IUI ingegaan inmiddels al aan de 4de poging toe met prugen (prikpen) Toevallig ben ik gisteren naar de gyn. geweest en ze hebben 1 eitje gezien dat mooi groot is en krijg ik morgen inseminatie en dan is het weer afwachten of het dit keer meer geluk zal brengen, want met de prikpen is mijn eerste keer voorheen kreeg ik clomitaattabletten.

Hallo allemaal,

zit zo eens alle verhalen te lezen en vind het echt heel leuk en positief om te lezen dat na zo lang wachten toch eindelijk een aantal zwanger zijn geworden.

ik ben nieuw hier op de site zal me in het kort voorstellen ik ben 26 jaar en wij zijn sinds november 2006 bezig om zwanger te worden. Ook bij ons wil het dus al ruim 19 maanden niet lukken. We hebben alles al geprobeerd en zijn nu sinds vorige week naar de huisarts gegaan om te praten (we zijn nu pas gegaan omdat we  een stress jaar achter de rug hebben en dachten eigenlijk dat het daaraan lag) mijn man is al onderzocht en daar blijkt uit dat het allemaal goed zit dus nu moet ik onderzocht worden ben heel benieuwd. Maar het doet me goed om te lezen dat het  uiteindelijk toch goed komt na  zo lang wachten.

voor de mensen die nu zwanger zijn heel veel geluk en lekker van genieten.

en voor de mensen die nog niet zwanger zijn alles komt goed zo moeten we blijven denken.

groetjes
Leepat  

He Kaylee
Balen dat het nog steeds niet gelukt is.
Hoe ging het gisteren?
Krijg je nu ook nog medicijnen om de innesteling te bevorderen?
Ik zie niet zozeer op tegen de IUI, maar meer tegen de MMM in het algemeen.
Ik heb tot nu toe de hoop gehouden dat het allemaal wel natuurlijk gaat lukken.
Maar nu moet ik die hoop echt opgeven en me overgeven aan de MMM.
De IUI klinkt alsof die goed te doen is, maar het is meer het idee dat het nodig is wat me zo tegen staat.
clomitaattabletten is dat hetzelfde als clomid?
Ik hoop dat het deze keer goed gaat, ik zal voor je duimen.

leepat welkom in ons uitdunnende clubje.
De verhalen hier geven hoop en dat is mooi. Zo steunen we elkaar.
Ik ben zelf bezig sinds januari 2006 (de maanden tel ik al niet meer)
Heb je al een afspraak met een gyn?

Hoi Hoi,

Ben ik weer ff. Het gaat hier goed, heb gelukkig nog steeds niet echt last van kwaaltjes. De moeheid word ook al wat minder, gelukkig. Wel heb ik al echt een buik. Super snel natuurlijk, maar schijnt normaal te zijn bij een 2de zwangerschap. Trouwens bij Lisa kwam ik ook zo snel aan, hahaha.

Deze week moest Lisa eigenlijk naar de kleuterschool en had ze een woensdag sport en speldag. Ze was een maandagavond erg hangerig en wilde niet eten. We stonden er dus niet ecth van te kijken dat ze dinsdagmiddag ziek uit school kwam. Ze had 40 graden koorts. Gelukkig was ze vandaag weer koorts vrij en weer lekker zichzelf. Morgen mag ze ook lekker thuis blijven van school en gaan we lekker naar de camping naar mijn ouders.

Gaan jullie nog wta doen van het weekend??

Liefs xxx

Hoi Deedee,

Nee, ben nog niet bij de gyn geweest mijn man is dus wel onderzocht zoals ik al schreef en bij hem zit het goed ik wacht deze  maand nog even af is het weer niets dan ga ik naar de dokter om doorverwezen te worden naar de gyn mijn huisarts is al op de hoogte.

jij bent zeker al lang bezig.  Je gaat dus nu met IUI beginnen heel veel succes ermee zal gaan duimen hoop dat het gaat lukken voor jullie.

groetjes
Leepat

quote: DeeDee1973 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-06-2008 17:16:31'));

He Kaylee
Balen dat het nog steeds niet gelukt is.
Hoe ging het gisteren?
Krijg je nu ook nog medicijnen om de innesteling te bevorderen?
Ik zie niet zozeer op tegen de IUI, maar meer tegen de MMM in het algemeen.
Ik heb tot nu toe de hoop gehouden dat het allemaal wel natuurlijk gaat lukken.
Maar nu moet ik die hoop echt opgeven en me overgeven aan de MMM.
De IUI klinkt alsof die goed te doen is, maar het is meer het idee dat het nodig is wat me zo tegen staat.
clomitaattabletten is dat hetzelfde als clomid?
Ik hoop dat het deze keer goed gaat, ik zal voor je duimen.

leepat welkom in ons uitdunnende clubje.
De verhalen hier geven hoop en dat is mooi. Zo steunen we elkaar.
Ik ben zelf bezig sinds januari 2006 (de maanden tel ik al niet meer)
Heb je al een afspraak met een gyn?

Hoi DeeDee.

Ja op een gegeven moment zal je er toch graag heen willen. Ik was al 2 jaar bezig en zelf zei ik ook altijd het komt wel het zal vanzelf gebeuren toen was het ook gelukt,maar helaas miskraam gekregen en ben ik daarna later toch maar naar de gyn. gegaan.

Ja ik ben woensdag geweest en ben ingesemineerd nu is het afwachten geblazen.

Ik geloof wel dat de tabletjes hetzelfde is als clomid en nee ik krijg geen medicijnen om innestteling te bevorderen. Ga ik eens vragen aan de gyn. of dat ook verstandig is voor mij, want zit nu in de ronde 4. Blijf hopen dat het dit keer mag lukken, maar ga me ook niet te veel van verwachten anders is het teleurstelling erg groot.

He Kaylee
Nog een week wachten...
Kan je dan bloed laten afnemen zodat je meteen zekerheid hebt? Of ga je een thuistest doen?
Ik ga in elk geval voor je duimen.

Had je de clomid voor een onregelmatige cyclus? Of is dat om de eigroei en sprong te bevorderen?

Leepat ik begrijp wel wat je doormaakt hoor.
Ik dacht ook elke keer: deze maand maar afwachten.
Maar op een gegeven moment moet je de knoop doorhakken en de stap naar de gyn zetten.
Maar kijk mij nu maar, ik weet dat ik aan IUI zou moeten beginnen, maar ik twijfel alweer, zal ik nog een maand afwachten?
Pfff lastig he dat niet zwanger worden.

Hoi DeeDee,

Idd. nog een week op de wachtbankje.

Nee krijg geen bloedtest, moet gewoon thuis zelf een zwangerschaptest gebruiken, maar ik wacht meestal of ik wel of niet ongi wordt, want in het begin deed ik altijd de testen 2 weken na de inseminatie maar iedere keer maar niks dat ik heb besloten na de vorige poging dat ik gewoon mijn ongi afwacht (meestal komt ie 2 dagen na 2 weken geleden inseminatie)

De tabletjes moest ik slikken om de eitjes goed groot te laten worden om een eisprong op te wekken gebruikte ik een pregnyl en dat is in je buik prikken.

Hoe lang jij nog wilt gaan wachten voordat je aan de IUI begint moet je eigenlijk zelf beslissen ik heb ook heel lang gewacht en toen ik besloot om te doen kon ik trouwens 3 maanden wachten zo lange wachtlijst is er. Misschien dat je dat nog niet wist.

Succes met je beslissing.

Terug
Bovenaan